יום שני, 13 בדצמבר 2021

תושבי פתח תקווה עצרו הכל!! הזמינו עוד היום את פיצה אלפא האגדתית

זה שאני מכורה לפחמימות כולם כבר יודעים ומכירים, אני יכולה לאכול 24/7 פיצות, לחמים, מאפים ועוד, מעדיפה את זה על פני כל תבשיל ומאכל אחר. כתושבת פתח תקווה אני נמצאת באין ספור קבוצות של העיר ולא אחת אני נחשפת לפרסומים והמלצות כאלו ואחרות. על פיצה אלפא קראתי כל כך הרבה שהחלטתי שלא עוד ושאנחנו חייבים להזמין, להחשף, לטעום ו... להתמכר. 

מי שלא אכל את פיצה אלפא לא מבין מה הוא מפסיד, זאת חד משמעתית הפיצה הטעימה ביותר שאכלנו עד היום (ותאמינו לי שאנחנו אכלנו אין ספור פיצות בארץ ובעולם). 









כלל מרכיבי הפיצה סופר איכותיים מה שיוצר מנה חלומית. הבצק עשוי מ-90% קמח נאפולי ו-10% קמח דורום באהבה גדולה , עובר התפחות רבות (כ-5) כולל לינת לילה במקרר ומגיע אלינו הלקוחות אווירירי, מפנק, לא שומני וסופר טעים. התוספות שעל הפיצה לא שיגרתיות ונכון להיום יש כשמונה טעמים שונים (לצד שלושה רטבים) כמובן מיד ארחיב עליהם.




הסיפור של פיצה אלפא מתחיל די לאחרונה, נתנאל עבד בשלמה ביטוח מספר שנים, בפרוץ משבר הקורונה הוא יצא לחלת של חודש על מנת למצוא זמן לעצמו ללימודי תורה ביום- מה שעד מהרה התברר כאהבתו הגדולה. הוא הבין שזה ייעודו בחיים והחל ללמוד במשך כל יום תורה ובמקביל חיפש לעצמו תעסוקה בשעות הערב. נפלאות הגורל הביאו אותו לערב פיצה עם חבר'ה אצלו בבית , הוא התאהב בקונספט והחליט שהוא מפתח את הנושא ומוציא לפועל את אהבתו הנוספת. לאחר אין ספור טעימות, ניסויים והכנות הגיע לתפריט של שמונה טעמי פיצות ושלושה רטבים ביתיים מיוחדים. אשתו יד ימינו עומדת לצידו ועוזרת לו בתפעול העסק המצליח והסופר מיוחד שלהם. 

הקונספט השונה יש לומר מאפשר לכולם להנות כל רגע מביס של טעם שונה - הפסטו המלוח, השום דבש המשגע, המרגריטה הקלאסית, למרקם הקטיפתי של האלפרדו, לפרייש שהעלי רוקט מייצר, ולפיצת שוקולד לקינוח . כל טעם הוא חוויה מיוחדת, אהבתי את הרעיון של מגוון הטעמים כך כל אחד יכול למצוא את הפיצה שהוא הכי מתחבר והכי אוהב.  כל פיצה אישית נחתכת ל-8 חלקים ככה שכולם נהנים מהחוויה בצורה שונה שלא מוכרת היום.

קבלו הצצה לטעמים הנפלאים:

פיצה מרגריטה- רוטב הבית, מוצרלה וגאודה- פיצה קלאסית, כפי שציניתי מעלה בצק מושלם, רוטב קטיפתי וטעים:




פיצה חריפה- רוטב הבית, מוצרלה , גאודה, עגבניות שרי, פלפל ירוק וצילי חריף, גם כאן , רוטב קטיפתי וטעים במיוחד, לצד מינון מדוייק של חריפות, היא אומנם חריפה אבל לא בהיסטריה מה שנותן את האופצייה גם לאלו שלא חובבי יתר על המידה של חריף יכולים להנות מהמנה, זאת הייתה הפייבוריט של בעלי חובב החריף:




פיצה פסטו- רוטב פסטו, מוצרלה וגאודה- אימל'ה ואבל'ה כמה שזה טעים. זאת בין ה-2 פיצות שאני התאהבתי בהן, היא מושלמת, רוטב הפסטו כל כך טעים וקטיפתי, שילוב מדוייק בין המרכיבים יצרו ממש ביס מהחלומות:




פיצה אלפרדו בטטה- רוטב אלפרדו, מוצרלה, גאודה, בטטה , תימין, רוטב האלפרדו מדוייק מאוד ומאוזן בטעמיו, שום טעם לא משתלט על קודמו וכולם יוצרים הרמוניה וחגיגת  טעמים אמיתית, מודה, שילוב סופר מדוייק ומנצח, נסיכת הבית הלוחמת הפרטית שלנו ממש עפה על הפיצה הזו:




פיצה שום דבש- שמן זית, שום טרי קצוץ, דבש, מוצרלה, גאודה, קצח, טוב, זו הפייבוריט שלי, תקשיבו!! צרחות כמה שזה טעים, כל ביס זו פשוט חגיגת טעמים בחיך, ממש לונה פארק שלם של טעמים, מעולם לא חשבתי שהשילוב הזה יהיה כה מוצלח, אם עוד לא טעמתם אתם לא מבינים מה אתם מפסידים:


פיצה אלפרדו פיטריות- רוטב אלפרדו, מוצרלה, גאודה, פיטריות טריות, גם כאן בדיוק כמו באלפרדו בטטה מדובר במנה מנצחת, נסיך הבית בן ה-16 ממש התאהב והכריז כי זוהי הפיצה האישית שלו, מזל שכל אחד מאיתנו הצליח לגנוב לעצמו ריבוע אחד קטן:





פיצה עלי רוקט- רוטב הבית, מוצרלה, גאודה, עלי רוקט, פרמזן- השילוב הפרשי של עלי הרוקט לצד הפרמזן פשוט מעדן את הפיצה ויוצר טעם מיוחד, מי שלא אוהב עלי רוקט אולי פחות יתחבר לפיצה אך אנחנו כאוהבי העלים מאוד התחברנו לפיצה:




פיצה שוקולד בננה- ממרח שוקולד אגוזים, בננות, ריבת חלב וקוקוס קלוי- אני חושבת שנתנאל צריך להכין מזה מגש משפחתי גדול כי זה הקינוח האולטימטיבי ביותר , אימל'ה איזה טעים, איזה דיוק בבחירת המרכיבים, דיוק בשילוב המנצח ביניהם, כל מרכיב יצר פשוט שלמות!!!:



כפי שציינתי מעלה ישנם שלושה רטבים שנתנאל מכין מידי יום טריים, רעננים וטעימים מאוד שמקפיצים את כל הארוחה: איולי קארי, ממרח פלפל חלפיניו (הפלפלים נצלים בתנור ונטחנים) ולימון כבוש מדהים ומיוחד. 

כאן מעלה אתם יכולי לראות את תפריט הספיישל משפחתי ו/או הספיישל זוגי אולם אם אתם אוהבים טעם אחד וטעם אחר פחות אין שום אפשרות לבחור בדיוק את מה שאתם אוהבים (גמישות זה שם המשחק כאן).

ממליצה בחום להזמין מראש דרך הווצאפ כאן : https://wa.me/message/TXNGLZZHLRYZH1 המשלוחים מתבצעים באופן מיוחד לכל לקוח שהזמין (להבדיל ממסעדות אחרות בהן לוקחים מספר משלוחים יחדיו, כאן כל משפחה תקבל את המשלוח שלה טרי וחם חם עד הבית.

אז חברים אם אתם אוהבים פיצה ויודעים להעריך איכות זה המקום בעבורכם!! באחריות זו הפיצה הטעימה ביותר שיצא לכם לדגום. אתם עוד פה? רוצו להזמין עוד עכשיו שמא לא ישארו לכם פיצות. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!!


טלפון להזמנות:
0535566068
ולהזמנות מראש (מומלץ) מכאן בווצאפ :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה