יום שבת, 11 בדצמבר 2021

U קורל ביץ' קלאב- אתם עוד לא שם?

לדעתי בגלגול הקודם שלי הייתי ציפור דרור שאוהבת חופש, אני כל כך אוהבת לצאת לחופשות הן בארץ והן בעולם, זה כל פעם ממלא אותי מחדש ועל כן בוחרת תמיד את הטוב ביותר. הפעם את החופשה בחרנו בקפידה ולאחר אין ספור המלצות מחברים, בני משפחה והרשתות החברתיות בחרנו במלון U קורל ביץ' קלאב מה שחיש מהר התברר כבחירה המוצלחת ביותר!!

מלון U קורל ביץ' קלאב הינו מלון הכל כלול על כל גווניו - הן מבחינה קולינרית, הן מבחינת צוות הבידור והן מבחינת שירות וניקיון אין סופיים, כאן תקבלו אולטרה חוויות ללא הפסקה, כבר מהשנייה הראשונה.



כבר בכניסה למלון תרגישו מיד את האווירה השמחה הייחודית ל - מלון U קורל ביץ' קלאב, יחד עם צוותי הבידור הנפלאים ומלאי האנרגיה. לאלו עם הילדים הקטנים יש לי בשורה סופר משמחת בשבילכם- כאן  יש קייטנה לילדודס הקטנטנים ובכל פעם שראיתי את הצוות ניכר כי הם אוהבים את עבודתם ועושים זאת בנאמנות רבה. בשיחה עם מספר אורחים שיש להם ילדים קטנים שמענו כי הם כלל לא מרגישים את הילדים מאחר וצוות הבידור פשוט סיפח אליו את הקטנטנים ואלו נהנו בטירוף.

כאחת שמאוד אוהבת ניקיון יכולה להעיד כי המלון נקי בכל נקודה ונקודה, צוותי הניקיון עמלים בקפדנות 24/7 ועושים הכל על מנת שאנו האורחים נרגיש את ניחוח הניקיון באוויר. מעבר אליהם חייבת לציין עוד נקודה סופר חשובה, צוות המלון וביניהם מנכ"ל המנלון, סמנכל"ית המלון, עובדי מנהלה שונים כל היום מסתובבים בין האורחים, משוחחים , בודקים, קשובים וסובלניים- שאפו ענק על כך!! מודה ומתוודה!! כאחת שמבלה המון בחופשות בארץ ובעולם מעולם לא ראיתי נוכחות כזו קפדנית של צוות המלון ויש לזה תוצאה ענקית!! כולם ככולם מרוצים, מחוייכים ונהנים בחופשתם.

מלון U קורל ביץ' קלאב מציע אין ספור פעילויות כגון: שייט בן 50 דקות שיוצא ממש מטרים ספורים מהמלון, מגוון מתקני ספורט, ומבחר פעילויות אקסטרימיות כגון: שנורקלים, חץ וקשת, מגרשי ספורט, חדר פעילויות לילדים ועוד ועוד- כל זאת כמובן ללא תוספת תשלום. מאחר והילדים שלנו כבר גדולים פחות נהננו מהמון פעילויות אבל שוב, כיף ענקי שיש פעילויות כמעט מסביב לשעון והמון תעסוקה הן להורים והן לילדים. 




התאקלמות קצרה , לוגמים משקה קל מקבלת הפנים וייאלה עולים לחדר , לפרוק מזוודות, מעט מנוחה ועוד רגע נרד להדלקת נרות בשיתוף צוות המלון, סופגניות ומגוון פינוקים עוד בטרם הגענו לארוחות המרובות שעוד יחכו לנו כאן. אז קבלו הצצה לסוויטה הסופר מפנקת שקיבלנו שכללה:2 חדרי שינה מפנקים ורחבי ידיים עם ארונות גדולים, מיטות זוגיות עם מזרנים נוחים בטירוף (הזכיר לי את הפרסומת למזרנים שהחבר'ה רוצים לקחת הביתה), 2 חדרי אמבט מפנקים (ביחידת ההורים מקלחון ואמבטיה), סלון רחב ידיים, פינת ישיבה פינת אוכל, מטבחון מאובזר עם מקרר ומקפיא, מכונת קפה, מיקרוגל, מבחר כלים. אין ספק כי מי שאבזר את החדר בחר את הטוב ביותר למקסימום הנאה ונוחות:















במקרר המתינו בעבורנו מגוון פינוקים שאגב המשיכו להגיע במשך כל השהות במלון, לפנק, לפנק , לפנק זה המוטו של המלון:







וזה הנוף שנחשף לענינו כל השבוע (אגב, בסוויטה ישנן 3 מרפסות עם נקודות נוף שונות אך מכולן ניתן להנות מנוף הים הכובש):



וכל הטוב הזה רק התחיל למעשה. כאן במהלך כל היום כלל האורחים נהנים ממגוון פינוקים מסביב לשעון, הן מבחינת 3 ארוחות דשנות, הפתעות מתוקות (קפה ועוגה בשעה חמש מידי יום), אפרטיף לאלו שלא מתחשק להם להכנס לארוחת ערב בשעה שבע, פיצות בשעות הלילה המאוחרות ועוד ועוד. כאן המוטו של הצוות הינו: לפנק, לפנק, לפנק ואכן כך עושים במהלך כל היממה. 

באחד מערבי השבוע צילמתי בעבורכם הצצה מרשימה לארוחת הערב שכללה : מגוון מנות פתיחה, סלטים, מנות ילדים, מנות בשריות, תוספות ומגוון קינוחים:
































לאורחי המלון ישנה אופציה לבחור ערב אחד ביקור במסעדת המלון- מסעדה איטלקית עם טעמים וניחוחות קסומים ומיוחדים, כאן תקבלו בופה עשיר מאוד עם מגוון סלטים, גבינות, פיצות חמות ומיוחדות ועוד מנות איטלקיות. כמו כן כל סועד יכול להזמין מנה עיקרית אחת מהתפריט שכולל מנות מן הים , פסטות ו/או פיצות. כל אלו כמובן לצד מגוון קוקטיילים, יינות, שתיה קרה , חמה וצלחת חגיגית של קינוחים חלומיים . חגיגה אמיתית ושינוי מרענן לכן ממליצה בחום לא לוותר על ביקור במקום. 















מניחה שעם כמויות האוכל והפינוקים האין סופיים תזדקקו (כמונו) לקצת זמן איכות זוגי ו/או אישי ועל כן תמצאו כאן מגוון פינות חמד, הן מבחינת חוף רחצה פרטי (אגב, גם שם יש מגוון פינוקים כגון גלידות, ארטיקים, משקאות חריפים וקרים), בבריכת המלון ואף במתחם הספא (אגב, אנחנו הזמנו עיסוי דרך מועדון "בהצדעה" ויש להם הסדרים נוספים רבים, אז ממליצה לפני שמגיעים לבדוק אם יש לכם אופציה להזמין במחיר נוח יותר):










מידי יום בשעות הערב אורחי המלון מוזמנים להנות ממופעי בידור צבעוניים ומרהיבים שלא רואים בשום מקום אחר, עם דמויות בלתי נשכחות, מחזות זמר מרתקים והכל באולם ענק עם תפאורה מרשימה במיוחד.











הורים לתינוקות? אין שום בעיה! שירות מיוחד לאירוח תינוקות הכולל מזון מותאם וציוד היקפי: סטריליזטור, מחמם בקבוקים, מיטת תינוק, דפני, מחיות גרבר ועוד. 

אינטרנט אלחוטי חינם ברחבי המלון ובחדרים. 

חניה חינם ובשפע במלון.

אגב, חברי פתאל על הזמן יכולים להנות כל השנה מ-10% הנחה (ועוד מגוון פינוקים השמורים לחברי המועדון), יש לרשת המון מבצעי "פתאל על הזמן ועוד מבחר מבצעים שווים במיוחד, אז אתם עוד פה? רוצו להזמין!!!

חברים יקרים, אתם מוכנים ל – WOW של חופשה לכל המשפחה? אתם חייבים להזמין לכאן חופשה ותבינו על מה אני מדברת. כפי שסיפרתי בתחילת הכתבה אנחנו נופשים המון בארץ ובעולם וזו בהחלט הייתה חוויה מיוחדת וקסומה בעבורנו, על כן ממליצים בחום להזמין לכאן חופשה, הנאה סופר מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

הדקו חגורות, המסע שלכם עומד להתחיל!

טלפון במלון:
08-6350000 
מרכז ההזמנות:
 03-5110000


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה