יום ראשון, 19 בדצמבר 2021

מטעמים תימניים אותנטיים מבית שירן אפל

אנחנו מאוד אוהבים את המטבח התימני, במיוחד בגזרת הבצקים המעולים שלהם, ילדי יכולים לאכול 24/7 גחנון, קובנה, זלביות ועוד. רגע לפני הסופ"ש האחרון קפצה לי מודעה של שירן אפל אשר מציעה מגוון מטעמים מהמטבח התימני והסתקרנתי. אומנם אני באופן אישי מכינה את אותם המטעמים אך משהו באינטואיציה שלי סיקרן אותי והזמנתי משלוח משירן אפל מה שהתגלה כהחלטה סופר נבונה.

ראשית ולפני הכל מדובר באשה מדהימה ומיוחדת, בת 38 אך עם חוש בישול של סבתות. שירן הינה אמא לשישה ילדים, בנקאית במקצועה אשר בעקבות לידה שקטה בשבוע 40 החליטה שהיא רוצה לעשות משהו טוב למען הכלל והחליטה לצאת עם ליין מוצרים למכירה לציבור הרחב ולא רק למכרייה ובני משפחתה.

את ההזמנות שירן מקבלת ומספקת לרוב בימי שישי אך ישנה אפשרות לקבל גם משלוח באמצע השבוע (כמובן בתיאום מראש של יומיים לפחות). אין כאן מכירה של מוצרים במקום מאחר ושירן מכינה את הכל טרי טרי, אין שום דבר שעובר הקפאה, ישירות מהתנור אל הלקוח. כאן ניתן למצוא מגוון רחב של גחנונים, קובניות, זלביות, סבאיה, סמנה, סחוג וחילבה.



כפי שאתם רואים יש הכשר של הבד"ץ, הכל כשר למהדרין.

אז כאמור עשינו הזמנה באמצע שבוע שעבר וביום שישי בשעות הבוקר המאוחרות הגיע משלוח עמוס מטעמים וניחוחות , הקובניות עדיין חמות ורכות במיוחד (ממש עננים של אושר). החבר'ה הצעירים שבבית לא הצליחו להתאפק וממש הצלחתי להבריח מגש אחד אותו שילבתי בארוחת השבת (הקובניות בחזקת פרווה).




קבלו את ארוחת השחיתות של החבר'ה הצעירים שממש אבל ממש לא הצליחו להתאפק וויתרו על כל אופציה אחרת לארוחת הצהריים:



ביום שישי האחרון קיבלנו משלוח נוסף והייתי חייבת לצרף לכם לכאן את המטעמים על מנת שתבינו על מה אני מדברת, על האיכות הגבוהה, על הטעמים הנפלאים, על המגוון- לדעתי לא תקבלו במקום אחד כל כך הרבה מטעמים באיכות כה גבוהה. מי שעוקב אחרי יודע שאני מנסה המון ספקים כל פעם מחדש , חלקם טובים יותר , חלקם טובים פחות אולם שירן אלופה!!!

הפעם קיבלנו משלוח של ג'חנונים (חצי אפייה) , רכים, מתקתקים במתינות, עם מלא מלא שכבות בדיוק כמו שאני אוהבת, טעם במיוחד:




לחוח מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם, הבנים במשפחתי ממש אוהבים ואני לרוב לא טועמת, כאן גנבתי להם ביס ופשוט התמכרתי, אימל'ה מה זו השלמות הזו?




חילבה, סחוג, ממרח עגבניות וחריף- כולם ככולם, ביתיים, בעבודת יד, איכותיים, טריים וטעימים בצורה יוצאת דופן:





שירן אפל מאוד גמישה וקשובה ללקוחות, יכולה להכין את המטעמים עם שמן/ חמאה/מחמאה. קמח מלא או רגיל ואפילו הכינה ללקוחה מוצרים ללא סוכר. ישנה אפשרות להזמין מגשים משפחתיים ו/או מנות אישיות/זוגיות. 

משלוחים לאיזור המרכז והשרון. 

הזמנות מעל 200 שקלים באיזור פתח תקווה וראש העין ללא דמי משלוח. 

באיזורים מרוחקים יותר בהזמנות מעל 400 שקלים ללא דמי משלוח. 


חברים יקרים, אם גם אתם אוהבים את המאפים מהבית התימני ממליצה בחום להזמין עוד היום משירן אפל, כאן תקבלו איכות אחרת, טריות וטעמים נפלאים. כלל חומרי הגלם באיכות הגבוהה וללא תחרות. מחירים סופר טריים ופרט חשוב נוסף ישנה כשרות למהדרין. אז אתם עוד פה? רוצו להזמין, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה