יום שני, 20 בדצמבר 2021

עוגיות,עוגות וקינוחים ללא גלוטן עם LE LO

ביום שישי האחרון היו לנו אורחים חשובים מאוד , ביניהם חברים שרגישים לגלוטן ועל כן חיפשתי פתרון הולם בעבורם. 

מודה ומתוודה אני אופה המון אך עדיין לא הצלחתי להגיע להכנת מאפים וקינוחים נטולי גלוטן ברמה גבוהה. אתם כבר מכירים אותי אני תמיד אוהבת למצוא את הפתרונות הטובים ביותר וכך הגעתי ל-LE LO.

את דורין מ-LE LO הכרתי בשיטוט באינסטגרם ומיד הסתקרנתי. דורין בחורה צעירה , רק בת 20 אך עם יד של כשרונית ברמה סופר גבוהה . אצל דורין הכל החל בגיל 18 כאשר ביום בהיר אחד התגלתה אצלה מחלת הצליאק. כאשר לא מצאה עוגות ועוגיות לטעמה היא החליטה שהיא פשוט תכין את הכל בעצמה ולעצמה. חיש מהר הבינה שיש לה זהב בידיים והתחילה להכין לבני משפחה וחברים. אט אט היא החלה למכור את תוצריה בקרב לקוחות יחידים , לרשת קפה בוקה במרכז ואף לקייטרינג של מתוקים לאירועים. כלל המוצרים שלה עשויים מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר כאשר רוב המצרכים אף ייבוא אישי מאיטליה.

שוחחתי עם דורין המקסימה יש לציין ותיאמנו אספקה ליום שישי, המשלוח הגיע טרי, מפנק וסופר סופר איכותי. כל מי שטעם התמוגג ואפילו אלה שממש לא זקוקים לקינוחים נטולי גלוטן התענגו על כל ביס וביס. אם נודה באמת רוב המוצרים נטולי הגלוטן לא טעימים, במיוחד לא בגזרת הקינוחים אולם דורין הצליחה להנפיק קינוחים מושלמים ואיכותייים שחיש מהר חוסלו עד תום. רציתי לשמור לבת שלי לוחמת בשירות קרבי אשר מאוד אוהבת קינוחים וממש לא צלחה המשימה.

אז מה היה לנו?

בגזרת העוגות : פס עוגת תפוזים שוקו ציפס, כאן תקבלו עוגה במרקם נימוח ומפנק, עם שפע שוקולד ציפס, קליפות תפוז , טעם וניחוח מושלם:


פס רולדת שוקולד וקרם קפה- טוב, עצרו הכל, אימל'ה איזה טעמים נפלאים, אחת העוגות המושלמות שדגמתי (ואתם כבר יודעים שדגמתי אין ספור כן?) שלמות, שלמות:



ועכשיו נעבור למקבץ העוגיות- חייבת לציין כי כל העוגיות היו פשוט נימוחות, טריות וטעימות. באמת לא מורגשת העובדה כי המוצרים נטולי גלוטן, כולם ככולם התענגו על כל ביס וביס. איכות זה שם המשחק כאן, בהחלט מורגשים חומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר:

אלפחורס:


עוגיות ריבה:


עוגיות שוקולד ציפס:


פרוסות נקניק שוקולד:


כדורי שוקולד לבן (דמוי רפאלו ):



כפי שאתם בוודאי רואים ראשית הכל עשוי בצורה מעוררת תאבון וכולנו כבר יודעים כי ראשית העין אוכלת אז כאן המשימה צלחה ובענק. 

חברים, אם אתם או קרוביכם רגישים לגלוטן ואף נמנעים מצריכת גלוטן אתם חייבים להכיר את LE LO אשר מציעה באמת קינוחים, עוגות ועוגיות ברמה סופר גבוהה, נקייה, איכותית ומפנקת. הזמינו עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


להזמנות ניתן לפנות לדורין בטלפון: 
050-6088887

או לחילופין בפייסבוק/אינסטגרם.

תגובה 1:

  1. תודה על המלצה נהדרת למוצרים ועוגות ללא גלוטן ✌👌

    השבמחק