יום שני, 3 באפריל 2023

דייט מעט שונה והפעם עם אופים חוויה- סדנאות קונספט

כשצדה את עיני המודעה של רחל מאופים חוויה - סדנאות קונפסט מיד נדלקתי וידעתי שזה בדיוק מה שאנחנו צריכים! דייט מעט שונה, לגמרי יציאה מהקופסא. הסדנאות של רחל מתבצעות בביתה בפתח תקווה וכוללות דייט זוגי על כל המשתמע מכך. מתחילים בהרמת כוס יין לחיינו ויוצאים לדרך לעבר סדנת יצירת ואפיית חלות ולחמניות "עננים" מיוחדות על כל סוגי הקליעה השונים, הכנת בורקיטס מדהימים ומקנחים בארוחת גבינות ופינוקים נוספים מעשי ידיה.

אז כאמור הגענו ביום חמישי האחרון לביתה של רחל בפתח תקווה, רחל ובן זוגה אלי זוג מקסים, מלא בחדוות בישול, אפיה ואירוח מקבלים בסבר פנים יפות את המשתתפים בסדנה. קבלת הפנים מלווה בשתיה קלה וחמה , יינות מפנקים , עוגת שמרים נפלאה ופשטידת בצלים מדהימה - כל אלו בישרו על הדברים הטובים שעוד ממתינים לנו. 

התרעננות קלה, נשנושים קלים וייאלה מפשילים שרוולים, לובשים סינרים ומיד מתחילים. ראשית רחל מסבירה על הסדנא, על מה שבעצם נעבור הערב, הסבירה על השמרים, הגלוטן ועל תהליך האוטוליזה (מודה למרות שאני למודת ניסיון שמעתי את המילה הזו לראשונה). את החלות אנחנו נלוש בידיים ולא במיקסר כמו שאנחנו לרוב רגילים כך שהבצק שלנו יקבל המון אהבה. רצוי ומומלץ ששני בני הזוג יחוו יחדיו את הלישה. 






בזמן שהבצק המושלם תפח לו ניקינו את השולחן והתפננו להכין בורקיטס מדהימים במילוי תפוחי אדמה, בצל מטוגן וגבינה- וואו!! בעבר הכנתי הרבה פעמים בורקיטס אך הבצק כאן היה פשוט מושלם, מאמצת בחום. 




עת סיימנו את הכנת הבורקיטס והתפננו ליצור חלות מדהימות בקליעה מיוחדת של 4 ו-5 רצועות. שנים אני מכינה חלות אך מעולם לא הצלחתי לעבור את מכשול שלושת הרצועות, כאן יצאו חלות ענקיות, רכות כעננים, יפיפיות וטעימות במיוחד, בקידוש השבת כל בני המשפחה פירגנו והתלהבו (את כלל המטעמים שהכנו לקחנו כצידה הביתה):


















אז אחרי כל מלאכת העשייה המרובה שחווינו שוב ניקינו את השולחן והתפננו לארוחת ערב סופר מפנקת וטעימה מעשי ידיהם של רחל ואלי היקרים. בין שלל המטעמים דגמנו: מבחר סלטים - סלט כרוב בשני צבעים , פריך וטעים במיוחד, סלט סלק עם גבינת עזים, סלט פסטה מדהים, פרוסות חצילים בתחמיץ קליל, לחם שום מושלם, טחינה ביתית, פלטת גבינות מעוצבת בעיצוב מרהיב עם שלל גבינות טעימות במיוחד, הבורקיטס שהכנו וירקות.











זהו היה ערב קסום וחוויתי במיוחד, דייט שובר שגרה ושונה מכל מה שאנחנו רגילים, העברנו כ-4.5 שעות מהנות במיוחד. במהלך כל הסדנה ניתן להנות כפי שציינתי בתחילה משתיה חמה וקרה, יין איכותי ופינוקים נוספים. רחל ואלי היקרים יעשו הכל על מנת שהשהות שלנו והחוויה תהיה מושלמת!! אנחנו נהננו בטירוף ואין לנו ספק כי ממליצים בחום לכל זוג באשר הוא להצטרף לסדנה ויפה שעה אחת קודם לכן, אתם עוד פה? רוצו ושריינו לכם מקום בסדנה הבאה, הנאה מרובה ממתינה לכם, מילה שלי! או שמא שלנו!


אופים חוויה - סדנאות קונפסט

טלפון להזמנות:

052-8371030

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה