יום שני, 17 באפריל 2023

מתנה שונה ומפתיעה- rapour- מותג קוסמטי מבוסס ריח המיועד להעצמה אישית

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת להעניק ולקבל מתנות שהן שונות , שהן מפתיעות, שהן ייחודיות, שלא כולם מכירים אותן ואני מביאה עימי את הבשורה. הפעם קיבלתי משלוח ייחודי ומפתיע מאוד מבית rapour- מותג קוסמטי מבוסס ריח המיועד להעצמה רגשית אישית דרך חוויה חושית.

קרדיט צילום: איילת ארד

אם אתם כמוני לא מכירים את המותג אז ראשית הכירו את rapour – הלוא מדובר בקולקציית ניחוחות הכוללת בשמי שמן וחמאות גוף מבושמות מעוררי חושים, המזמנים לבחירתך אלו רגשות להעצים. רגשות של חיבור ואהבה, שלווה ורוגע, חמלה ונתינה, השראה פנימית וביטחון עצמי. כל מוצר בראפור הונדס בניחוח ייחודי שהוכח במחקרים שיש לו השפעה על רגשות אלה. 

ראפור מציע מגוון של ניחוחות ייחודיים המאפשרים לכל אישה לבחור איזה רגש/ניחוח היא בוחרת להעצים בה היום, כזה שיאפשר לה להיות במיטבה. הבחירה ברגש ממקדת את תשומת הלב ומייצרת מרחב פוקוס חדש שהרי מה שאתה מתמקד בו גדל- אם אתם שואלים אותי זוהי המתנה המושלמת שאנו יכולים להעניק לסובבנו.




החוויה כולה, דרך הניחוח העולה ממנו, צבעוניות המוצרים, שמות המוצרים, האריזות, העיצוב, המרקמים, בשילוב קלפי מסרים מבוססי שיטת ה- NLP , מאפשרת לכל אחת להעצים בתוכה את הרגש שבחרה- רגשות נעימים מובילים לתגובות ותוצאות טובות, אנשים נעים כשנעים להם. המוצר שאנו מקבלים מגיע כאמור עם קלפי מסרים וזוהי חוויה כוללת מדהימה וייחודית שטרם ראינו.




המילה ראפור, מקורה בשפה הצרפתית ומשמעותה כימיה, קירבה או אמון. ראפור הוא החיבור שלך עם עצמך ושלך לאחר. קולקציית ניחוחות ראפור הונדסה במיוחד לאפשר חיבור מנותב בין ריח מסוים לבין רגש ספציפי אותו את רוצה לחזק ולתעל בחייך. לתגבור התהליך ולחיזוקו צורפו קלפי העצמה מבוססי שיטת ה- NLP .

לראפור ישנם 5 ניחוחות מיוחדים באיכות גבוהה בריכוז תמצית גבוה הנשארים לאורך זמן:

INNER PEACE- חמאת גוף עשירה, מזינה ומבושמת בניחוח ייחודי שיאפשר לך לחוות שלווה פנימית ורוגע.
GENEROSITY- חמאת גוף עשירה, מזינה ומבושמת בניחוח ייחודי שמאפשר לך העצמת כוח הנתינה, הסיפוק והשמחה שבך- זה מה שאני קיבלתי- נתחיל שהניחוח פשוט מדהים ומיוחד, הקרם נספג במהירות בעור ומותירו רך ונעים. שנית , כאילו ומישהו מכיר אותי ובחר בעבורי את מה שהכי מייצג אותי!! וואו ממש התרגשתי!!




UNIQUENESS- חמאת גוף עשירה, מזינה ומבושמת בניחוח ייחודי שיאפשר לך להתחבר לייחודיות שבך וליכולת שלך לעורר השראה.
CONFIDENCE- חמאת גוף עשירה, מזינה ומבושמת בניחוח ייחודי שיאפשר לך להעצים את הביטחון העצמי ויחשוף את הכח הפנימי שבך.
SELF-LOVE- חמאת גוף עשירה, מזינה ומבושמת בניחוח ייחודי המאפשר לך לחוות ולהעצים את האהבה בתוכך.




מחיר: חמאת הגוף של rapour 300 ₪ ל-180 מ"ל. זמין לרכישה באתר https://rapour.com/

עוד על rapour:

מחקרים רבים מצביעים על הקשר בין רגשות נעימים שמעצימים אותנו לבין השגת יעדים ומטרות. ידוע כי הרגשות שלנו מושפעים מהסביבה שלנו ובעצם, מכל מה שאנו סופגים דרך החושים שלנו. התגובות והתוצאות בחייך משתנות בהתאם לרגש העולה מהחוויה שלך.

קצת על יזמי המותג rapour – מדובר בשיתוף פעולה בין 4 יזמים- מרקו אברג'ל, איש עסקים בתחום הקוסמטיקה והטקסטיל בארץ ובעולם, מירב אוזן-ביטון ואבי ביטון זוג נשוי, יזמים ובעלי עסקים. מירב היא מאסטרית מרצה ומאמנת בשיטת ה-NLP ואבי הוא עורך דין. אליהם חבר אלירן אוזן יזם ומייסד של מספר חברות שונות בהייטק הישראלי.

ראפור נולד מתוך חזון אמיתי להעצים א.נשים דרך חיזוק הרגשות החיוביים. איך אנחנו יכולים לזמן אלינו מחשבות מקדמות, בונות וטובות, איך נהפוך רגשות אלו לאורחי קבע בחוויות היום יום ובכול נקודת זמן שנרצה.

ב-rapour חברו לחברות מחקר ופיתוח ניחוחות מהמתקדמות בעולם, אשר עורכות מחקרים על הקשר וההשפעה שיש לניחוח על הרגש. הניחוחות של ראפור מבוססים על מחקרים בתחום מדעי המוח, בינה מלאכותית ונתוני תפיסת צרכנים. מחקרים אלה מנותחים באמצעות טכנולוגית AI, ניתוח זה נועד לזהות את השילוב הטוב ביותר של מרכיבים בניחוח המשפיעים על אזורים במוח הקשורים לממדים הרגשיים והקוגניטיביים.

נמצא כי ניחוחות פועלים בתקשורת ישירה עם ערוצים חיוניים במוח. אלו הערוצים שיעוררו בנו רגשות שונים של ביטחון, אהבה ועוד. מכאן יוצא שאם נעצים את הרגשות שלנו, באמצעות הניחוחות השונים, נייעל את עוצמת הרגש למטרות שלנו, נחווה את השינויים בתגובות והחוזק בו.

דמיינו לכם אישה מתעוררת לבוקר חדש, אישה חזקה ועוצמתית השואלת את עצמה איזה רגש יאפשר לי להיות במיטבי היום? אישה משוחררת עם חופש בחירה לזמן לעצמה את הרגש הנעים המדויק לה. כזה שיעצים את המשאבים שבתוכה. הרגע הזה שבו היא מתפקסת על הרגש כשהוא עטוף וארוז בחוויה כולה, מכניס אותה מיידית להוויה רגשית וממקד את תשומת הלב שלה בכאן ועכשיו (שינוי הסטייט משנה פוקוס). עצם הכניסה הרגעית לאותו מרחב מנטלי מאפשר לה לחוות את החוויה במלואה ובכל פעם שהיא תיזכר ברגע הזה, ברגש,ת ריח את הריח, יחמיאו לה, היא תקרא את הקלף או שתקשיב להקלטה בקוד ה-QR המצורף בגב האריזה- התחושות הנעימות יתפשטו ויתמלאו בה.

חשוב לציין- מהרגע שהאישה בוחרת ראפור תהליך העצמה רק מתחיל... הלקוחה תהנה מתכנים, ומידע הקשורים להתפתחות והעצמה אישית. בדרך של הרצאות זום, סדנאות, הטבות הקשורות להעצמה (כך למשל הטבת הרכישה הנוכחית -לכל הזמנה מצורף מארז של 10 קלפי העצמה מבוססי שיטת ה- NLP).

בקרוב גם תושק קולקציית בישום, נרות ומפיצי ריח ובעוד כחודשיים משיקים את האתר בארה"ב. יש למה לחכות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה