יום שני, 3 באפריל 2023

55 אוכל ובירה- גן עדן של בירות

את שבוע שעבר בחרנו לסיים בדייט זוגי מפנק ומהנה בפאב קסום בפאתי כפר סבא- 55 אוכל ובירה זהו שמו. הפאב שוכן במתחם אושילנד בכפר סבא, סניף רחב ידיים עם פינות ישיבה בפנים ובחוץ (יש גם מתחם למעשנים שזה מעולה לאלו הנמנעים ושמפריע להם הסיגריות בפאב), השירות מוקפד ואיכותי. בשעת בן ערביים בה הגענו עימעמו כבר את האורות, מוזיקת רקע נעימה התנגנה לה ברקע והאווירה נעימה ומהנה.

אחד מסימני ההיכר של המקום זהו עשרות ברזי הבירות הקיימים במקום - שלל טעמי בירות מהארץ ומהעולם בטעמים מובחרים ונפלאים- מאחר והזוגי חובב מושבע של טעמי הבירות השונים ידעתי מיד שזה יהיה גן עדן בעבורו וממש כך התגלה בעבורנו המקום וזה עוד לפני שדיברתי על האוכל הטעים והאיכותי שהמקום מציע לצד הבירות. כאן כל סועד וסועדת יזכו לחווית טעמים, ניחוחות וצבעים מושלמת.

הרשת מונה כיום כחמישה סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, ביניהם: באר שבע, ראשון לציון, ירושלים, זכרון יעקב וכפר סבא! אנחנו כאמור התארחנו הפעם בסניף כפר סבא אבל כבר יש לנו חשק להגיע לשאר הסניפים- נהננו מערב זוגי, רומנטי, מהנה וסופר איכותי.

אז... ציינתי בפניכם כי ישנם עשרות ברזי בירה- 35 ליתר דיוק, כל אלו לצד מבחר בירות מבוקבקים, תפריט אלכוהול רחב במיוחד שכולל: מבחר סוגי ויסקי, גי'ן, וודקה, ליקרים, טקילה, אניס, קוניאק ועוד ועוד.

כפי שציינתי מעלה הזוגי מאוד אוהב טעמים שונים של בירות (אני נאמנה לטעם אחד בלבד) לכן בחרנו לקחת את מגש ה- REER MIX שכולל טעימה של 6 סוגים שונים של בירות מהחבית לבחירתנו, כל כוס מגיעה בנפח של 100 מ"ל. אנו דגמנו את הטעמים הבאים: עמק האלה- טריפל בלגית, ווינשטפן ויטוס, 1664 בלאנק, לה שוף, קסטיל רוז (הבירה המועדפת עלי) ולימפנס און דה רוקס (וואו הופתעתי בענק)- וואו אחד גדול!! כלל הבירות קרות, צוננות, טריות מאוד וטעימות במיוחד. נהננו מאוד מהאופציה שיש במקום לטעום 6 סוגים שונים ולא לבחור רק אחד מהם! 






קרפצ'יו פילה בקר טרי פרוסות דקיקות של פילה בקר טרי, קונפי שום, בלסמי מצומצם, פרמז'ן וארוגולה- אנחנו באופן אישי ביקשנו לוותר על הפרמז'ן - הגיעה מנה מדהימה של פרוסות דקיקות דקיקות (בשונה ממה שאנחנו מכירים ואף יותר טעים לטעמנו) של בשר בקר טרי ואיכותי, מתובל באיזון מושלם - הנשנוש האולטימטיבי מבחינתנו לצד הבירה:






אם יש משהו שהזוגי אוהב בטירוף זה נקניקיות איכותיות - על כן לא הייתה כלל התלבטות ובחרנו ב- נקניקיות וואגאיו - מהבשר הכי טוב בעולם! מוגשות עם הום פרייז, כרוב כבוש וחרדל דיז'ון- וואו!!! איזה נקניקיות טעימות ואיכותיות, כאלו שרצות ליד הבירה. אם אני רוצה לשמח את הזוגי זה להגיש לו כזו מנה איכותית לצד בירה צוננת וקרה וזה בדיוק מה שהיה כאן. הנקניקיות איכותיות מוגשות עם חרדל איכותי, כרוב כבוש וקוביות של הום פרייז מושלמים (באמת אחד הטובים שדגמנו):







שיפודי אנטריקוט-  3 או 5 שיפודים בתוספת תפו"א בתנור- אנחנו בחרנו בשלושה שיפודים. הגיעה מנה מושלמת, קוביות קטנות של אושר צרוף - בשר אנטריקוט איכותי מאוד , טרי, עשוי במידת העשייה המתבקשת, משויש במעט - באופן אישי לדעתי לצד משקה אלכוהולי זו מנה הרבה יותר כיפית מלקחת נתח שלם:






בשלב זה החלטנו שאנחנו חייבים להזמין עוד כוס בירה לחיינו- הוא מצידו בחר ב-1664 בלאנק האהובה עליו ואילו אני נשארתי נאמנה לקסטיל רוז- שתיהן גם כאן הגיעו צוננות, קרות ונפלאות:




הפעם בחרנו "לקנח" ב- R BAVARIAN המבורגר 220 גרם , כרוב כבוש , חרדל ודבש ,  גבינת צ'דר וטבעות נקניקיית וואגיו ,מוגש בלחמניית המבורגר פרעצל עם צ'יפס- גם כאן ביקשנו לוותר על גבינת הצ'דר ולחילופין הוספנו ביצת עין לדרישת הזוגי. טוב, נתחיל מקציצת ההמבורגר האיכותית- בשר סופר איכותי וטעים, קציצה גו'סית, עשויה במידת העשייה המתבקשת, עליה הונחו כלאחר יד ירקות רעננים ופריכים (אהבתי שהמלצרית המקסימה שאלה האם להוסיף את כלל הירקות מה שבהרבה מאוד מקומות לא קורה), עליה נחו פרוסות דקיקות של נקניקיות וואגיו איכותיות (כמו שכבר אכלנו קודם לכן), כרוב כבוש, רטבים נפלאים ואת כל אלו עטפה לחמניית המבורגר פרעצל מושלמתתתתתתתתתתת- כל המרכיבים השתלבו להם בהרמוניה מטורפת ויצרו ממש לונה פארק שלם של טעמים לחיך בכל ביס וביס, אגב, המנה הוגשה עם ציפס' פריך וקריספי:








הפעם בחרנו לוותר על הקינוח (זוכרים? הקינוח שבחרנו היה המבורגר) אך צוות המקום המקסים לא ויתר לנו והגיע לשולחננו סופלה שוקולד (פרווה) שהוגש עם סורבה קוקוס- קינוח שוקולדי טעים ומדוייק מאוד, לא מתוק מידי , מעט מריר בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, השתלב נפלא עם סורבה הקוקוס - קינוח מושלם לארוחה מושלמת:







אז חברים, אם גם אתם חובבי בירות, אווירה טובה ואוכל מושלם זה המקום בעבורכם. בילינו במקום למעלה משעתיים ונהננו מכל רגע נתון, כפי שציינתי מעלה האווירה אש, השירות סופר מוקפד ואיכותי, האוכל טעים וטרי- כל אלו יחדיו יצרו את הבילוי האולטימטיבי עבורנו, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן בקרוב. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!





אגב, ניתן לחנות במתחם האושילנד (שעתיים ראשונות חינם).

כתובת:
רחוב עתיר ידע 1,
כפר סבא

טלפון:
09-887-0903 טלפון להזמנות
0544557344 וואטסאפ להזמנות
* המענה הטלפוני בשעות הפעילות בלבד. התקשרתם לפני? אל דאגה, נחזור אליכם עם פתיחת הסניף

שעות פעילות:
א-שישי 17:00- אחרון הלקוחות
שבת 13:00-אחרון הלקוחות




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה