יום חמישי, 13 באפריל 2023

לנדוור בנימינה- חגיגת בוקר מפנקת

את חג הפסח בחרנו הפעם לבלות בחיק המשפחה הקרובה בחופשה צפונית מהנה במיוחד, ערב ליל הסדר ממש רגע לפני שהפסקנו לאכול חמץ הגענו לארוחת בוקר מפנקת וטעימה במיוחד במסעדת לנדוור השוכנת בבנימינה. את רשת לנדוור מניחה שרובכם מכירים, יש להם סניפים רבים ברחבי הארץ והפעם כאמור בחרנו לבקר בסניף בנימינה עליו שמענו אין ספור המלצות חמות. מדובר למעשה בבית קפה/מסעדה שכונתי רחב ידיים, ניכר כי חלק נכבד מן האורחים מכירים את המקום ומגיעים אליו שוב ושוב, אווירה משפחתית וכיפית שוררת במקום, המלצרים מכירים את התפריט על בוריו והשירות סופר מוקפד, סובלני וסבלני. התפריט עשיר כך שכל  אחד מאיתנו ימצא כאן את מבוקשו.

כאמור הגענו לארוחת בוקר מפנקת במיוחד כפי שממש עוד רגע תראו. חברה ששמעה על ביקורנו שאלה אותי על מה אני הכי ממליצה, אז זהו!! שפה יש בעיה!! מאחר וכל מה שדגמנו היה פשוט מעולה!! מניחה שכל מה שתזמינו פשוט יהיה מושלם.

עוד לפני שאמשיך חייבת להדגיש כי יש חניה רבה במתחם ללא עלות- יתרון סופר משמעותי במיוחד לבתי קפה.

אז מה היה לנו?

ארוחת בוקר יחיד- כמובן שמגיע גם כאופציה זוגית. במנה נקבל ביצים לבחירה (אנחנו בחרנו באומלט עם גבינות ובצל), סלט ירקות טרי (סלט קצוץ כמו שאנחנו בחרנו או סלט ירוק) פלטת מאזטים גדולה ועשירה שכוללת: גבינת שמנת, פטה ולאבנה. קרם חצילים וממרח אבוקדו, יוגורט וגרנולה. שתייה קרה וחמה לבחירה. אתחיל ראשית מפלטת המאזטים העשירה מאוד, כלל המרכיבים טעימים, טריים מאוד, איכותיים ומפנקים, אגב, אם סיימתם תוכלו לקבל תוספת (המלצרית הציעה לנו אך לא היה בכך צורך), הסלט סופר פרשי, כלל הירקות טריים וכיפיים (לצערי בהרבה בתי קפה חותכים את הירקות הרבה לפני ההגשה והם מגיעים בהתאם- סמרטוטיים ולא כיפיים בכלל, כאן קיבלנו סלט קראצי ורענן), הלחמים מפנקים וכייפים וכוללים בייגלה רומני קטן וטעים, לחם מקמח מלא ובורקיטס גבינה- ארוחת בוקר מושלמת!!











נסיך הבית בחר בבייגל טוסט ירושלמי -גבינה צהובה, ביצה קשה, ממרח עגבניות מיובשות וזעתר. מוגש עם סלט ירוק ואיולי פסטו- אומנם הוא רק בן 11 אבל מבין גדול בארוחות איכותיות, הוא מצידו התענג על הטוסט בכל ביס וביס וסיים את המנה חיש מהר, מיד ציין כי זהו הטוסט הטעים ביותר שדגם עד היום- אז לנדוור בנימינה, שאפו ענק לכם!! 






הזוגי חובב הקונספט בחר ב- בנדיקט סלמון- פרוסת חלת בריוש, ביצים עלומות, גבינת שמנת, סלמון מעושן, עירית ורוטב הולנדייז, המנה מוגשת עם סלט ירקות (גם כאן קיימת בחירה של קצוץ או ירוק)- ראשית אתן לתמונות לדבר בעד עצמן, שימו לב איזו מנה יפיפיה והיא הייתה טעימה בטירוף!! בעלי באופן קבוע מזמין את המנה בבתי הקפה השונים אך כאן עלתה פי כמה על המתחרים, כל מנה הייתה פשוט חגיגת טעמים אמיתית לחיך, עונג צרוף:








אני מצידי בחרתי בשקשוקה חלומי וחציל קלוי -עגבניות מתובלות בבישול ארוך, שתי ביצים, גבינת חלומי, נתחי חציל קלוי ופטרוזיליה. המנה מוגשת עם טחינה, סלט ירקות טרי ולחמניית פרצל- נתחיל בכך שממש רק לאחרונה התחלתי לאהוב שקשוקה בבתי קפה, לרוב המנות מוגשות מימיות וממש אבל ממש לא טעימות. כאן קיבלתי המלצה מהמלצרית המקסימה שלנו ולכן החלטתי לזרום מה שהתברר כהחלטה נכונה מאוד. השקשוקה סמיכה, עשויה מעגבניות טריות, משולבת עם חתיכות גדולות של גבינת חלומי ונתחי חצילים קלויים- שילוב מושלם. אני ממש התענגתי על המנה שהוגשה גם כאן עם סלט פרשי ורענן ולחמניית פרצל טעימה במיוחד שגרמה לי רק לרצות עוד ועוד "לנגב" את המנה:








אז חברים, אם אתם תושבי האיזור ו/או בדרככם צפונה בדיוק כמונו, ממליצה בחום להכנס ולהתפנק עם ארוחת בוקר ו/או פינוקים נוספים מהתפריט העשיר, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש שוב בקרוב. כאן תקבלו חוויה כוללת של אווירה נפלאה, שירות מוקפד, אוכל טעים וקפה מושלם, אתם עוד פה? רוצו להזמין מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!



כתובת:
השריג 2, בנימינה (מתחם של)

טלפון לבירורים והזמנות:
04-6772585

שעות פתיחה:
א'-ו': 08:00-23:00
שבת: 09:30-23:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה