יום ראשון, 30 באפריל 2023

איירקפה- בית קפה מסעדה איטלקית שאתם חייבים להכיר

את העובדה שאני אוהבת למצוא מקומות חדשים אתם כבר מכירים אולם הפעם הגענו לאייר קפה- בית קפה מסעדה איטלקי השוכנת במתחם העסקים אייר פורט סיטי עם וותק די עשיר. המסעדה קיימת כבר כמעט שני עשורים ולא בכדי שמה הולך לפנייה. תפריט המסעדה עשיר ומגוון מאוד ונותן מענה ומעטפת לכלל הסועדים ביניהם: לטבעונים, לצמחונים, לאלו השומרים על תזונה נטולת גלוטן ואף חולי סכרת. 

כאן תוכלו להפגש ולהנות מדייט זוגי, מפגישה עם חברים, בני משפחה או פגישת עסקים במהלכה תהנו מארוחה דשנה, מקפה  ועוגה טעימה ו/או סתם משקה אלכוהולי מפנק. התפריט עשיר מאוד במנות איטלקיות אותנטיות העשויות כולן מחומרי גלם טריים ובאיכות גבוהה. בין שלל המנות תמצאו: מגוון מנות פתיחה, פיצות קלאסיות, פסטות מפנקות, דגים, סלטים וקינוחים מענגים. 

המסעדה מוקפת בריכות וערוצי מים זורמים וקול פכפוך המים משרה תחושת שלווה ומפלט מחיי היומיום, מראה המטוסים מעל נותן הרגשה של חו"ל. בשעות הצהריים תוכלו להנות מתפריט עסקיות משתלם ומשביע. בר השתייה של המקום כולל מגוון עשיר של משקאות קרים, קוקטיילים, בירה מהחבית, יינות בוטיק, שייקים והקפה, כמו באיטליה. מסעדת אייר קפה מקיימת אירועים פרטיים ועסקיים קטנים וגדולים.  עוד דבר חשוב מאוד בסמוך למסעדה ישנו חניון בהסדר במהלך שעות היממה תהנו מהטבה בחניון ואילו מהשעה 17.00 ובימי שישי החניון לחלוטין בחינם. 

אז מה היה לנו? ראשית כהרגלנו התחלנו את הערב עם הרמת כוס לחיינו- אני מצידי עם כוס יין גוורץ לבן ואיכותי, קריר וצונן ואילו הזוגי עם לימונערק מחוזק וטעים:




למנות ראשונות בחרנו בכדורי גבינה- 3 כדורי מיקס גבינות מצופים פירורי לחם ומטוגנים, מוגשים על רוטב רוזה קטיפתי ומיוחד- 3 כדורים של עונג ואושר, מתפצחים בפה עם שילוב גבינות מנצח וייחודי, אם נודה באמת יכולתי להמשיך ולאכול עוד מנה שכזו, מדובר במנה סופר מומלצת:







קרפצי'ו סלמון- בשר דג נא עם קונפי שום, שמן זית ולימון בליווי טוסטונים- אנחנו מאוד אוהבים דגים נאים והמנה הייתה נפלאה, לי באופן אישי היה חסר עוד קצת לימון אך מעבר לזה הייתה מצויינת, דג טרי, איכותי שלא צריך יותר מידי על מנת שנהנה מטעמו המשובח:







למנה עיקרית הזוגי בחר בפיצה לבנה- רוטב בשמל, מוצרלה, פיטריות טריות, שמן כמהין ועלי בזיליקום טריים- פיצה שמנמנה עם בצק נהדר בעל שוליים קריספיים שזופים בדיוק כמו שאני אוהבת, רוטב קטיפתי ומדויק בטעמו, אנחנו באופן אישי אף ביקשנו להוסיף חלפיניו כבוש מה שאף הקפיץ את המנה:






אני בחרתי בפילה דניס לצד ריזוטו פיטריות- דג טרי ואיכותי, עשוי בדיוק כמו שאני אוהבת, קריספי בצידו האחד ומנגד רך, נימוח ועסיסי- וואו! לצידו הוגש ריזוטו פיטריות עשיר בטעמים - מנה נפלאה,קלילה וטעימה מאוד:






המלצרית המקסימה שלנו פינקה אותנו במנת ניוקי סלק מפתיעה וטעימה - ניוקי סלק ממולא בגבינות ברוטב שמנת סילאן ושקדים קלויים-  טוב, חד משמעית! אחת המנות המוצלחות שדגמנו לאחרונה, וואי, כל ביס חגיגת טעמים אמיתית לחיך. ניוקי עננים רך וטעים ממולא במבחר גבינות בטעמים נפלאים:






לקינוח בחרנו בקרמבל תפוחים- פאי תפוחים בשילוב קינמון במעטפת פירורי בצק "שטרוייזל" מוגש עם כדור גלידת ווניל- קינוח קליל, חמים, לא מתוק מידי וטעים במיוחד. באופן אישי כחובבת עוגות תפוחים המנה הזו הייתה הקינוח המושלם לארוחה נפלאה. 





לאורך כל הארוחה נהננו משירות סופר מוקפד ואיכותי, המלצרית המקסימה שלנו הייתה מאוד מקצועית, אדיבה, סובלנית, ידעה את התפריט על בוריו והייתה מאוד קשובה לצרכי הלקוחות (אתם כבר מכירים אותי, יש לי "שריטה קשה" ואני באופן קבוע מציצה לראות את השירות ששאר הסועדים מקבלים במקום), האווירה במקום נעימה והוויב איכותי , מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע מה שתורם לאווירה הנעימה. מאחר והגענו בשעת בין ערביים אט אט המהמו את האורות והמקום מקבל גוון אחר. אז חברים אם אתם מחפשים מקום איכותי שמעניק חוויה כוללת מיוחדת זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום!! הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!



כתובת:
רח׳ הערבה 2
איירפורט סיטי

טלפון לבירורים והזמנות:
03-9791812

שעות פתיחה:
א׳ – ה׳ 8:00-22:30 
שישי 08:00-13:00 
שבת סגור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה