יום שלישי, 4 באפריל 2023

אהובה בפשפשים משיקים תפריט חדש והגענו לבדוק

על אהובה בפשפשים כתבתי כבר מספר פעמים, זהו הבר שאנחנו הכי אוהבים לבקר בו, מגיעים לעיתים מאוד קרובות, הן עם חברים, הן עם ילדינו הבוגרים והן עם בני משפחה קרובים, כולם ככולם מתאהבים במקום ומיד מכריזים כי זהו בר הבית שהם מאמצים לחיקם בדיוק כמונו. בביקורנו האחרון לפני מספר שבועות נמסר לנו כי ממש בעוד מספר ימים והם משיקים תפריט חדש, מאז לא ממש הצלחנו להגיע אבל אתמול רגע לפני החג, לקחנו פסק זמן מהקניות, בישולים, ניקיונות ואין ספור מטלות ויצאנו לערב זוגי, רומנטי, כיפי ומפנק במיוחד- בדיוק כמו שאהובה יודעת לספק לאורחיה.

אמצע שבוע, יום שני, שגעון החג והמקום הומה אדם, זה אומר הרבה על המקום כן? באהובה ניתן למצוא מגוון פינות ישיבה, הן בפנים, הן בחוץ, הן על הספות והן בשולחנות קטנים וגדולים- כל קבוצה/זוג ימצאו כאן את מבוקשם. 

רגע לפני שאמשיך חייבת לשתף כי בימי א'-ה' יש בין השעות 18.00 ועד 21.30 מבצע happy haur סופר משתלם עם מחירי פצצה בכל תפריט האלכוהול, ביניהם: בירות, קוקטיילים ועוד. 



אנחנו מאוד אוהבים את הקוקטיילים שלהם ובכל פעם שאנו מבקרים במקום מזמינים שוב ושוב את אותם הקוקטיילים הנפלאים, אני מצידי בחרתי בקמפג׳ן- קמפרי, ג׳ין, סירופ פסיפלורה, מיץ אשכוליות- קוקטייל סופר פרשי, רענן, מעט חמצמץ/מריר וטעים להפליא, הכיף הגדול של הקוקטיילים כאן שהם לא מלאים בקרח כמו ברוב הברים. הזוגי מצידו בחר מעמיס אניסאוזו- מטקסה,סירופ שקדים, מיץ תפוזים ולימון- ביקש מחוזק ובהחלט קיבל מחוזק!! גם כאן קוקטייל מדויק ומאוזן בטעמים, פרשי וטעים במיוחד:




בגזרת האוכל בחרנו ראשית בדיל של 3 מאזטים עם פראצל- הפעם בחרנו ראשית במנה האהובה ביותר על הזוגי- סביח שוק- חציל מטוגן, ביצה, טחינה, עמבה, שמן שיפקה,פטרוזיליה- כמה פשוט הכי מדויק וטעים. פטריות בסילאן- אגוזי מלך, פלפל קלוי, בצל סגול וכוסברה- מנה חדשה וטעימה מאוד, הפטריות מוקפצות קלות עם סילאן וסויה, טעים וקליל- בהחלט מאזט שאני ממליצה עליו. פריקה וטחינה- עגבניות שרופות, גרגירי חומוס ועשבי תיבול- וואו!! מנה טעימה במיוחד, ממש עפנו על המאזט הזה, אין ספק שהוא הולך לככב אצלנו ובענק:










בהמלצת המלצר המקסים שלנו בחרנו בסלט אהובה- חסה לליק, בייבי ארטישוק, עגבניות שרי, ווינגרט וחרדל , רוקט, קרוטונים ופרמז'ן- נתחיל בזה שהסלט סופר רענן וכלל הירקות טריים , הרוטב הקטיפתי המושלם עוטף ברכות את כלל המרכיבים ויוצר סלט מושלם, שאפו ענק:







בשלב הזה אני באופן אישי הייתי ממש מלאה אבל הזוגי הקרניבור חיפש עוד משהו בשרי , בהמלצת צוות המקום בחרנו בלחם בשר- פוק'צה בשר מפורק, טחינה עמבה, עלי אורגולה ובצל מוחמץ- וואו!! מי שאחראי על המנה שיחק אותה!! ראשית נתחיל בפוק'צה המושלמת, נימוחה מבפנים וקריספית מבחוץ, עם שפע בשר אונטריב מתקתק מפורק ועליו נחה במלוא תפארתה טחינת העמבה המושלמת שיש למקום להציע , שפע של בצל מוחמץ נותן את הטאצ' המדויק שסוגר את שלמות המנה- כל ביס הוא ממש לונה פארק שלם של טעמים:





לקינוחים כאמור קיבה נפרדת והפעם בחרנו לקנח עם נמסיס- עוגת שוקולד חמה וטעימה במיוחד, מעט מרירה , מעט מתוקה,
נימוחה ורכה, מוגשת עם שקדים קלויים שנותנים טוויסט מפנק, בהחלט הסיום המושלם לבילוי מדהים:




גם הפעם בילינו בנעימים והתנתקנו ממשימות החג, שהינו במקום מספר שעות שבמהלכן נהננו מכל רגע ורגע ואף נהננו לצפות בתנועה הגדולה במקום, אין ספק שאהובה בשוק הפשפשים זה מותג שאנשים מאוד אוהבים וחפצים להגיע שוב ושוב. אז חברים אם גם אם מחפשים את המקום הנכון, עם האווירה המושלמת, השירות המוקפד, האוכל הטעים , האלכוהול האיכותי זה המקום בעבורכם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 


טלפון להזמנות:
03-6838611

כתובת:
רבי פינחס 13 שוק הפישפשים

שעות פתיחה:
א'-ה' 18.00-2.00
שישי 12.00-3.00
שבת 12.00-3.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה