יום ראשון, 23 באפריל 2023

ROUTE 44 Bikers BAR- דיינר אמריקאי שאתם חייבים להכיר

את סוף השבוע הקשוח של שבוע שעבר בחרנו לסיים ב- ROUTE 44 Bikers BAR, כן, אפילו כאבי השיניים האדירים שהיו לי לא הצליחו להכניע אותנו ושמנו פעמנו לעבר ספק בר ספק דיינר אמריקאי השוכן במחלף השבעה. וואו, כבר שנכנסים למקום מרגישים באנרגיות המטורפות, בוויב המיוחד השמור רק להם. לרגע ניכר כאילו והגענו לסלון הפרטי של הזוג המיוחד המנהל את המקום אשר יעשו הכל על מנת שכל אורח ואורחת ירגישו בבית, יהנו ויבלו בדיוק כמו שהם היו רוצים לבלות. ניכר כי חלק מאוד גדול מן המבלים במקום הינם לקוחות חוזרים שבהחלט מרגישים בבית. 

כמעט בכל יום בשבוע יש להם קונספט ייחודי ושונה שכולל מבחר הופעות חיות, הופעות DJ ועוד, כאן תקבלו חוויה כוללת של בילוי ללא תוספת תשלום. ואם כבר בתשלום עסקינן חייבת לציין כי כלל המחירים סופר סופר נוחים ולא תואמים לברים כפי שאנחנו מכירים מביקורנו הרבים. במקום יש שולחן סנוקר גדול שגם הוא עומד לרשות האורחים ללא תוספת תשלום- שאפו ענק חברים!

אם אתם שואלים מהיכן הגיע שם המקום אז למעשה מדובר בדרך כביש 44, מכאן נובע השם המקסים, אגב, יש חנייה בשפע- ייתרון סופר משמעותי לבילוי נהדר!



אז כאמור הגענו בערב יום חמישי, רגע לפני שעוד שבוע מסתיים לו, התחלנו את הערב עם הרמת כוסית לחיינו ולחיי המקום הקסום הזה עם קוקטיילים נפלאים אני מצידי בחרתי בג'ין ליצ'י ורדים- ג'ין, לי'צי וורדים, אלאו סאקרום וטוניק- קוקטייל פרשי, קליל, מתקתק וטעים. הזוגי מצידו בחר בג'נטל ערק- ערק , ג'ין, תפוח, אגס וגינגר- לבקשתו הקוקטייל אף חוזק- גם הוא מצידו הכריז שמדובר בקוקטייל נפלא, עם שילוב טעמים מדויק וטעים.


לצד הקוקטייל בחרנו לנשנש נקניקייה- פרוסות נקניקיית עגל אשר מוגשת על מצב של חסה ומתבל צילי- נקניקייה טעימה, איכותית - הנשנוש האולטימטיבי ליד משקה אלכוהולי.




שניצלונים- רצועות חזה עוף מטוגנות המוגשות בליווי רוטב ציל'י- אז כן, מה כבר ניתן להפתיע בשניצלונים? אז זהו שהן! לרוב בברים אנחנו לא מזמינים שניצלונים כי בדרך כלל הם מתועשים ולא איכותיים, בהמלצת הברמן המקסים אלכס הזמנו את השניצלונים מה שהתברר כהחלטה סופר נבונה, כמי שאוהב לנשנש מטוגנים לצד המשקה האלכוהולי כאן קיבלנו את התוצאה המושלמת:




אחרי כשעה וחצי נהיינו מעט רעבים ובהמלצת כלל הצוות המקומי בחרנו בהמבורגר המקומי שלהם- המבורגר במשקל 200 גרם העשוי מנתחי בקר  פרימיום, מוגש עם רוטב איולי טרטר, ירקות טריים ופריכים: חסה , עגבניות, בצל סגול ומלפפון חמוץ, להמבורגר בחרנו להוסיף בצל מטוגן וביצת עין שהקפיצו את המנה. ראשית נתחיל בקציצת ההמבורגר המעולה, באמת מזמן לא דגמנו כזה המבורגר איכותי, קציצה שמנמנה ואיכותית, מדויקת בטעמה ועשויה במידת העשייה המדויקת שביקשנו. הרטבים נפלאים ומגיעים בכמות המדויקת- לא נוזל מידי, לא יבש מידי. הלחמנייה שעוטפת את כל העונג הזה רכה ונימוחה- וואו!! שלמות כמה שהמנה הזו טעימה, אל תוותרו!!לצד ההמבורגר בחרנו טבעות בצל סופר איכותיים - תשכחו מכל המתועשים הקפואים שאתם מכירים, כאן תקבלו טבעות מבצל אמיתי המצופות בבלילת בירה אמיתית ומטוגנות - שלמות!!







קינחנו עם פאדג' שוקולד חם וגלידת וניל פרווה- עוגה שוקולדית חמה, נפלאה , למרות השוקולדתיות היא לא מתוקה מידי, לא מרה מידי- מאוזנת מאוד בטעמה ותוספת הגלידה רק השביחה אותה, הקינוח האולטימטיבי לאחר שתיית אלכוהול, בהחלט מספקת את המאנץ למתוק.




עד לאחרונה המקום היה כשר ואף הייתה לו תעודת כשרות, לאחרונה צוות המקום החליט לפתוח את המקום גם בסופי שבוע כך שהמקום נשאר כשר אך ללא תעודת כשרות. כלל המוצרים כשרים, יש רק מטבח בשרי ופרווה. 

אז חברים, אם גם אתם מחפשים את הבר/דיינר אמריקאי האיכותי הבא זה המקום בעבורכם, כאן כפי שציינתי מעלה תקבלו מעטפת שלמה של בילוי מושלם במחירים סופר הוגנים, אווירה נהדרת, שירות מוקפד, אוכל ואלכוהול משובחים, אז מה אנחנו צריכים יותר מזה? ממליצה בחום לרוץ ולהזמין מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

ROUTE 44 Bikers BAR

כתובת:

טלפון להזמנות:
077-449-8040

שעות פתיחה:
ראשון עד חמישי: 18.00-2.00
שישי: 11.00-17.00
שבת: 20.00-2.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה