יום רביעי, 19 באפריל 2023

עונת השייט החלה באבוקייק - אתם חייבים להגיע

את חופשת הפסח בילינו בצפון הארץ בחיק המשפחה, לנו בצימרים בחד נס ובסנכרון מדהים קבענו עם חברים ובני משפחה נוספים לסיים את השהות הצפונית בבילוי מפנק ומהנה במיוחד באבוקייאק- האטרקציה האהובה עלינו ביותר. 




אבוקייאק הנמצא בפארק הירדן (10 דקות מחד נס) הינו אתר שייט קייקים וסירות רפטינג מהותיקים בישראל, מסלול השייט מתחיל במתחם בלב שמורת טבע ומשלב נקודת מפגש ויציאה למגוון אטרקציות במקום. כחלק מהחוויות שניתן למצוא במקום אנו האורחים נוכל ליהנות משייט קייקים וסירות רפטינג, שייט לסאוונה של הכינרת (עשינו את זה שנה שעברה וזה להיט היסטרי) והדובדבן שבקצפת הינו טיולי שטח בנהיגה עצמית לכל המשפחה על כלי השטח טראק קלאב, כל זאת לצד משטחי רביצה, כלוב ציפורים, מזנון מפנק במחירים נוחים, שירותים ומלתחות נקיים במיוחד.






הפעם בחרנו להתחיל את יום הכיף בטיול בטראק קלאב- מי שמגיע לכאן נהנה בטירוף, לא משנה בן כמה הוא, כאן כל אחד מהמשתתפים זוכה להנות מחוויה מטורפת וייחודית. הטראק מתמודד ללא קושי עם תנאי שטח קשים בזוויות תלולות ומאפשר ביצועים נהדרים. כל מי שאינו חובב שייט, או מעדיף להנות מהטבע כשהוא יושב בבטחה על 4 גלגלים ושולט בהגה – נהיגת השטח עם טראק קלאב תפורה עליו. הטיול מתחיל במתחם אבוקיאק בלב פארק הירדן , ונמשך כשעה . המסלול עובר דרך שדות החיטה ומטעי המנגו של יישוב אלמגור , חוצה את נחל הזאכי , ממשיך לשמורת הבטחה הנמצאת בשיפולי הכנרת בתוואי הסוואנה הישראלית ומשם חזרה לפארק הירדן. לנקודת ההתחלה. הטיול בנהיגה עצמית ,עד 4 אנשים בטראק קלאב. המסלול מתאים מגיל 3 ומעלה ומלווה במדריך מוסמך- אלינו הצטרפו נעם ומוטי מדריכים מהשורה הראשונה. מוטי מדריך מנוסה אשר העביר את הסיור בקלילות, עם המון הומור וידע אינסופי הן על הטבע, הן על המיקום והן על בעלי החיים הנמצאים בסביבה.











חזרנו מלאי אבק אך מלאי חוויות,מנוחה קצרצרה וייאלה יוצאים לכיוון השייט המשפחתי. ראשית ולפני הכל מקבלים הדרכה מסודרת ומקצועית אודות המסלול, ממה צריך להזהר, מה מותר ומה אסור וייאלה יוצאים לדרך. מסלול השייט נפתח בנקודת השילוח באבוקיאק בלב פארק הירדן עד מבואות הכנרת. המסלול ירוק ושופע צמחיית נחלים עבותה. אורכו של הנתיב 3.5 ק"מ. זמן משוער של המסלול: שעה ורבע כולל תדריך וליווי של אנשי צוות אבוקיאק . האווירה הקסומה והכנרת בקצה הופכים את החוויה לייחודית במינה כששכשוך המים וציוץ הציפורים מלווה אותו לאורך המסלול. במהלך השייט ניתן לפגוש בצבי מים, דגים למיניהם ומגוון רחב של בעלי כנף סביב.







הגענו לנקודת הסיום עייפים ובעיקר מרוצים מיום הכיף שחווינו , כפי שציינתי מעלה הפעם ביקרנו במקום עם בני משפחה וחברים נוספים שהיו איתנו בחופשה, כולם ככולם מהקטנה ביותר ועד המבוגרת ביותר חזרו מלאי חוויות ושמחים על כל אטרקציה ואטרקציה. אז חברים, אם גם אתם נוסעים צפונה לבילוי משפחתי זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום להזמין מקומות ולהנות מיום כיף מהנה במיוחד.

באבוקייאק תמצאו קייקים ורפטינג לכל המשפחה, לילדים מגיל 3.5, במסלול של כ- שעה ורבע. באים ושטים אין צורך להזמין מקום מראש. חובבי הטבע יכולים ליהנות במסלול "הסוואנה הישראלית" בקיאק זוגי ומתאים לגילאי 8 ומעלה בתיאום מראש בלבד. אוהבי השטח מוזמנים לחוויית נהיגה עצמית בטראק קלאב מגיל 3.

אגב, ניתן לרכוש כרטיסים במקום ו/או לחילופין (כמונו) לרכוש כרטיסים מוזלים בוועדי העובדים השונים ו/או במועדונים השונים (אנו רכשנו במפעל הפיס).


להזמנות ופרטים :
04-6921078 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה