יום ראשון, 23 באפריל 2023

פאפי פיצה- אוהבי הפיצות האיכותיות התפקדו!!


עוקבי ומכריי כבר יודעים שאני באופן אישי לא חסידה גדולה של רשתות כאלו ואחרות. באופן אישי מעדיפה להגיע לפיצרייה/המבורגריה בודדים ולא כחלק מרשת גדולה, אוהבת להרגיש את נגיעותיו האישיות של השף, את הטאצ' של הבעלים, את האיכפתיות של הצוות המקומי. שבוע שעבר יצאנו לדייט עם הבנים בפיצרייה עליה שמעתי רבות מחברים וידעתי שאני חייבת להגיע למקום- פאפי פיצה- בר שכונתי קסום ומיוחד השוכן ברחוב דוד המלך 1 בתל אביב. הבר מציע מגוון רחב של פיצות שף בעבודת יד של השף יפתח קורן לצד מגוון סלטים, מנות פתיחה וקינוחים .

את המקום פתחו 4 שותפים לפני כשלוש שנים בשיאה של מגפת הקורונה- שיפצו  , צבעו, הרסו, בנו והכל באהבה גדולה תוך אמונה גדולה במותג. לימים כשהעסק נפתח אט אט צבר תעוצה וכיום משמש כמקום מפגש לגרים בסמוך למקום אם זה למפגש חברים, לארוחת ערב משפחתית (כמו שראינו בעת ביקורנו) ואף לדייט זוגי. אגב, יש גם אפשרות לבצע משלוחים ב-WOLT ותן ביס. המקום פתוח 7 ימים בשבוע ושמו כבר בהחלט הולך לפניו.







נראה לי שכבר דיברתי יותר מידי, לא? שנתחיל?

ראשית הרמנו כוסית לחיינו ולחיי פאפי פיצה- הזוגי מצידו עם בירה ווינשטפן קרירה וצוננת ואני עם כוס יין לבן פינו גריג'יו:



התחלנו עם סלט ים תיכוני- מלפפון, עגבנייה, בצל סגול, קלמטה, גבינה עירקית, ג'עלה- סלט פרשי ורענן מאוד, כלל הירקות טריים ופריכים מאוד, תוספת הגבינה מקפיצה את המנה והג'עלה נותן טוויסט מדליק וטעים- זוהי בהחלט הפתיחה הכיפית לארוחה טעימה:





ארנצ'יני- שלושה כדורי ריזוטו סלק, גבינה כחולה וקשקבל עטופים בפנקו על מצע פסטו- בארץ ובאיטליה זוהי המנה המועדפת עלינו, אך כאן זו עלתה על כולן!! אימל'ה איזה שיחוק מדליק!! תוספת הסלק לריזוטו פשוט מקפיצה אותו פלאים, נותן טוויסט עדין של טעם, צבע מדהיםםםם וכובש - הכדורים מצידם טעימים בקטע אחר ומוגשים על מצע של פסטו סופר איכותי (הנעשה במקום אגב) - לצערי התמונות יצאו לי מעט מטושטשות אבל תקשיבו!!!! אתם חייבים, אבל פשוט חייבים לעצמכם לקפוץ לכאן ויפה שעה אחת קודם לכן, כי כדורי ארנציני כאלו טרם אכלתם:






בגזרת הפיצות הגיעו שלושה מגשים מדהימים, כל אחד מוצלח וטעים מקודמו, ביניהן: מרגריטה -רוטב עגבניות, מוצרלה קלאסית ועליה תוספות של גבינת פטה, שום קונפי ובצל. בלקנית- רוטב פסטו עגבניות, מוצרלה, זוקיני, פלפל קלוי, גבינה עירקית, זעתר טרי ואדמה- רוטב גבינות, קרעי פטריות צלויות ושמן כמהין עם תוספת של פלפל חלפיניו. נתחיל ראשית בבצק המושלםםםםםםםםםםםם של הפיצה, דקיק בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, קריספי בקצוות ופשוט טעים!! הבנים שלי מאוד אוהבים פיצה ובהרבה מקומות מעירים הערות כאלו ואחרות על הבצק וכאן פשוט התענגו על כל ביס וביס. כלל הרטבים קרמיים ונפלאים, מעטרים את הבצק המושלם ברכות עדינה שלא פוגמת בטעמם המושלם של התוספות. כלל התוספות השתלבו להם כאן בהרמוניה מופלאה ובדיוק מדהים! יחד כל הפרמטרים יצרו לונה פארק של טעמים לחיך, כל פיצה שלמות!! נסיך הבית בין ה-11 אמר בסיום הערב: "וואלה, אמא, שיחקת אותה, באמת הבאת אותנו לאכול את הפיצה הטובה בישראל"!!!











קינחנו עם טירמיסו -קרם מסקרפונה, בישקוטי, אספרסו וקקאו- קלאסי, טעים, מדויק ומאוזן בטעמיו. הזכיר לי בטעמו את הטרמיסו שאכלתי באיזה כפר באיטליה והותיר בי רושם עז. לילות בירות- פודינג סולת, קצפת וניל, סירופ לימוני ופיסטוק קלוי- מי שמכיר אותי יודע שאני חובבת עזה של מתוקים אולם בעוונותיו הרבים מעולם לא דגמתי את הקינוח הנ"ל מה שהתברר כהפסד ענק!! וואו!! מדובר בקינוח מושלם, פשוט מושלם!! קליל, סולתי, מתקתק במתינות ומושלם. לצערי משום מה גם התמונות של הקינוחים יצאו מעט מטושטשות אך אתם חייבים להאמין לי שהם היו פשוט מדהימים.





אז חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים את המטבח האיטלקי ומעריכים פיצות טובות זה המקום בעבורכם, ממליצים בחום, אם זה לדייט זוגי, למפגש חברים ו/או לארוחת ערב דשנה ומפנקת בחיק המשפחה. הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלנו!! כפי שציינתי הבנים שלי ממש עפו על הפיצה כך שאין לי ספק שממש אבל ממש בקרוב נחזור בשנית.


כתובת:
שדרות דוד המלך 1, תל אביב יפו

טלפון להזמנות:
0556609167

שעות פתיחה:
17.00-01.00

Happy hour מידי יום בין השעות 17.00-20.00 (1+1 על האלכוהול)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה