יום ראשון, 16 באפריל 2023

להכיר את הכנרת ממבט אחר עם חווימה

את פסח השנה בחרנו לבלות בחיק המשפחה בצפון הארץ האזור האהוב עלינו בארצנו הקטנטונת. את החופשה הצפונית בחרנו להתחיל באטרקציה הזכורה לנו לטובה עוד משנה קודמת - חווימה בכנרת




חווימה בכנרת זהו שייט עצמי בסירות ממונעות בליווי הדרכה קולית ומפה חיה על גבי אפליקציית ניווט מתקדמת. במהלך כל המסלול נהנה מהסברים אודות כל נקודה ונקודה- כשש במספר לצד שירי ארץ ישראל מהנים במיוחד. בכל אחת מהנקודות נזכה לגלות פינות חמד נסתרות ויפיפיות שטרם הכרנו בכנרת. 

השייט מתקיים בסירות מנוע קטנות ללא צורך ברישיון משיט. כל סירה מאובזרת כאמור במסך טאבלט עליו נבנתה מערכת ניווט ייחודית ומהפכנית הכוללת מפת ניווט חיה והדרכה קולית המלווה את המשתתפים במהלך הסיור, תוך הסברים אודות המסלול, הטבע, ההיסטוריה של המקום ובעלי החיים אותם ניתן למצוא באיזור. הסירה מיועדת לעד שבעה נפשות. 







השייט בנהיגה עצמית חוויתית , בהם נוכל לבחור בשני מסלולים:

1. שייט חוויתי בנהיגה עצמית בהם תעברו ב-3 נקודות מרהיבות לחופי הכנרת. אורך המסלול כחצי שעה.

2. שייט חוויתי בנהיגה עצמית בהם תעברו ב-6 נקודות מרהיבות לחופי הכנרת. אורך המסלול כשעה.





אחרי שבחרנו את המסלול אותו אנו רוצים מי שמשיט את הסירה מקבל תדרוך מקצועי קצר וייאלה יוצאים לדרך, אם אתם שואלים אותי זוהי פעילות משפחתית מגבשת ומהנה במיוחד, אגב הפעילות מתאימה החל מגיל שנתיים ועד... 120. דבר נוסף רגע לפני סיום, ישנה אפשרות להזמין גם מארז פירות טריים ומשקאות בתוספת תשלום.

אז חברים אם אתם מחפשים את הפעילות המהנה הבאה כזו שטרם חוויתם זוהי הפעילות שאנו ממליצים עליה בחום, נהננו מכל רגע ורגע ואף חזרנו בשנית כפי שציינתי מעלה. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!






הרשמה ותיאום הגעה באתר האינטרנט: havayama.co.il




טלפון לפרטים:
072-331-7825

כתובת: 
חוף מלון נוף גינוסר

שעות פעילות:
ימי א’-ה’:
09:00-19:00
ימי שישי:
09:00-16:00
שבת וחג:
סגור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה