יום חמישי, 20 באפריל 2023

בר יין קסום ומיוחד- קפיצה קטנה לאירופה

אנחנו מאוד אוהבים לטייל באירופה הקסומה,במקביל אנו מאוד אוהבים יינות איכותיים על כן כאשר שמעתי מחברה שיש פנינה קסומה ומיוחדת המשלבת את 2 תחביבנו בתל אביב ידעתי שאנחנו חייבים להגיע לשם. מדובר למעשה בבר יין של יינות וטעמים הממוקם בפינה קטנה בלב תל אביב - רחוב ויצמן 2 ליתר דיוק (אל דאגה יש המון חניה באיזור). 

מדובר בבר יין המשלב חנות יינות עם היצע מטורף ומרשים של יינות בוטיק מהארץ ומהעולם,משקאות אלכוהוליים שונים ומפתיעים, בירות ומעדניה קולינרית משובחת במיוחד המציעה מגוון גבינות בוטיק איכותיות, נקניקים נפלאים, כריכים, סלטים, עוגות ומאפים. כאמור ניתן להנות מהחנות אך בהחלט ניתן להנות מישיבה במקום בדיוק כמו שאנו בחרנו לעשות. מוזמנים לבחור כל בקבוק שתרצו מהחנות, להישען אחורה וליהנות מערב קסום בפטיו הכי יפה בתל אביב. לצד היינות המשובחים ניתן להנות מגבינות משובחות, טאפסים מיוחדים ומטעמים נפלאים מהתפריט העשיר של השפית אדוה בן עטר המציע מנות ייחודיות מחומרי הגלם הטובים ביותר . 

אז כאמור הגענו השבוע בשעת ערב מוקדמת, למרות השעה המוקדמת יחסית המקום המה אדם (אל תשכחו להזמין מקומות), האווירה קסומה ומיוחדת, מוזיקת גאז' נעימה התנגנה לה ברקע, השירות סופר מוקפד ואיכותי, אופק מנהל המקום מקצועי וממליץ לכל לקוח ולקוחה על היינות המתאימים לו לפי צרכיו ובקשותיו, ממליץ על המנות המתאימות לכל סוג יין ויגרום לנו המבקרים לחוויה קסומה ומיוחדת. 






אז ראשית הרמנו כוס יין לבן איכותי לחיינו ויצאנו לדרך עם המנות הייחודיות , המקוריות, הצבעוניות והטעימות להפליא יש לומר:




טברנה- סיגרים במילוי לוקוס, עשבי תיבול וירקות שרופים, טחינת יוגורט פלפל צ׳ומה ולימון כבוש- שילוב של מספר מוצרים שאנו מאוד אוהבים. ראשית נתחיל בסיגרים המדויקים מאוד - יש כמות מאוד מכובדת של דג לוקוס וירקות בסיגר, כלל המרכיבים משתלבים בהרמוניה מופלאה ויוצרים חגיגת טעמים אמיתית לחיך. במקביל הוגשו 3 ממרחים מושלמים- כל אחד טוב מקודמו. ממרח הלימון הכבוש פשוט ממכר, טחינת היוגורט טעימה ומשתלבת נפלא עם הסיגל והפלפל צ'ומה חגיגה אמיתית :





קסם- בוראטה מאיטליה, סוכריות שרי, קריספי קייל, בזיליקום, קונפי עגבניות מיובשות, שמן זית בלסמי ופרנה שרופה- כשמה כן היא, מנה שהיא פשוט קסם!! קסם לעיניים, קסם צבעוני, קסם לצלחת וקסם לחיך- וואו!!! איזו מנה, איזה שיחוק, איזה שילוב מדהים של טעמים, כמה ייחודיות, כמה תשוקה יש ליוצרת המנה, שאפו ענק!! אם אתם כמוני מאוד אוהבים גבינת בוראטה אל תוותרו על המנה הזו, יש כאן מנה שלא תראו בשום מקום אחר:








פלטת גבינות- 150 גרם ממבחר גבינות המעדנייה לבחירה, חמאה צרפתית, מרמלדת הבית, שמן זית בלסמי, קרקר כוסמין, זיתים ואגוזים קלויים- פלטה שניכר כי מי שהרכיב אותה בהחלט מבין עניין ויודע כמה שילובי הטעמים חשובים לצד היין והם עשו את זה באופן מדויק ומושלם!! גבינות בוטיק סופר איכותיות וטעימות, לצד נשנושים נפלאים - זה בדיוק מה שאנו אוהבים ויכולים להתענג על מגש שכזה בכל רגע נתון:










קינחנו עם עוגת גבינה אפויה המוגשת עם דובדבני אמרנה- עוגה מבית היוצר ביסקוטי- טעימה, איכותית ומפנקת- הסיום המושלם לבילוי מדהים:





חברים, אם גם אתם אוהבים ערבי יין ויודעים להעריך איכות זה המקום בעבורכם, כאן תקבלו חוויה כוללת ייחודית ומפתיעה, כיפית ומהנה, מקצועית ונעימה. כל אחד ימצא כאן את היין האהוב עליו (לצד יינות נדירים ומיוחדים ), נשנושים וטאפסים מפתיעים, שירות מיוחד ואווירה קסומה ומיוחדת, אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם! מילה שלי!!

קבלו הצצה קטנה למעדנייה:







כל יום בין השעות 16.00-19.00 יש HAPPY HOUR - ברכישת בקבוק יין ללא דמי חליצה, על כל כוסות היין יש 1+1 ו-20% הנחה על הפלטות מהמעדנייה- שווה!!!


כתובת:
ויצמן 2
תל אביב

טלפון לבירורים והזמנות:
03-7489255

שעות פתיחה:
א'-'ד: 9.00-23.00
ה': 9.00-24.00
שישי: 9.00-18.00 (בראנצ' מידי יום שישי בין השעות 9.00-14.00)
שבת : סגור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה