יום שבת, 13 במאי 2023

המותג יכין מרחיב את סדרת הרטבים הפופולארית שלו

את מותג "יכין" אנחנו מאוד אוהבים ורוכשים באופן קבוע ממוצריו , ממש לאחרונה המותג מרחיב את סדרת הרטבים הפופולארית שלו ומשיק רוטב לקובה ורוטב לקציצות- הרטבים החדשים מיוצרים מעגבניות וירקות ישראליים ומצטרפים לקטגוריית הרטבים של "הסדרה הישראלית". 

שבוע שעבר הגיע משלוח חגיגי עמוס כל טוב ואנחנו יצאנו לדרך בניסיונות. אלו למעשה רטבים אשר מציעים לנו "קיצור דרך" מופלא במטבח להכנת המנות האהובות עלינו. הרטבים הללו מצטרפים ל-4 רטבים נוספים מהסדרה הישראלית המבוקשת: שקשוקה, חאריפה, פסטה ופיצה. יכולה להגיד לכם מניסיון אישי מדובר בסדרה סופר איכותית, טובה וטעימה. 

הרטבים נמכרים באריזה ידידותית לסביבה עשויה מפח, שעוצבה במיוחד עבור המותג ובעלת מראה חדשני במדף הצנצנות ובקטגוריית הרטבים המוכנים.




רוטב לקובה: מתכון אסלי שעבר מדור לדור, עשוי עגבניות וסלק מהשדה הישראלי בתיבול מיוחד שנותן טעם של בית. אצלי מאוד אוהבים קובה בכל גווניה ובכל צורותיה, כאשר קיבלתי את המארז ידעתי שביום שישי אכין להם קובה סלק- הלוא היא קובה אדומה. היתרון הסופר משמעותי ברוטב הזה שניתן להיות סופר ספונטניים, משמע לא צריך לדאוג לרכוש סלק במיוחד למנה, שולפים מהמזווה קופסת שימורים או במקרה שלנו 2 קופסאות שימורים, מתחילים את הרוטב כמו שאני מכינה באופן קבוע אבל במקום רסק עגבניות וסלק פשוט מכניסים לסיר את הרוטב המוכן - התוצאה? לא פחות ממושלמת!! שימו לב לצבע המושלם!


מצרפת מתכון להנאתכם:

למעטפת:
לערבב 2 כוסות סולת , 1 כוס מים, טיפה שמן, מלח- לערבב היטב ולשים בצד .

למילוי:
500 ק”ג בשר טחון בקר
בצל קצוץ
צרור פיטרוזיליה קצוצה
צרור סלרי קצוץ
מעט עלי נענע קצוצים דק
2-3 שיני שום כתושות
מלח, פלפל, 1 כף בהרט

לערבב הכל היטב.

מכינים את כדורי הקובה: מחלקים את הבצק לכדורים בגודל ביצה ומשטחים כל כדור על כף היד לעיגול דק. מניחים במרכז כל עיגול כף מהמלית וסוגרים לכדור. מניחים בצד.

למרק:
1 בצל קצוץ דק
שמן לטיגון
10 כוסות מים
1 סלק חתוך לרצועות עבות (לא חובה)
2 קופסאות רוטב לקובה סלק של יכין
4 שיני שום קלופות ופרוסות
1-5 כפות סוכר (לפי הטעם)
1 כף אבקת מרק עוף
מיץ מלימון אחד

מטגנים את הבצל בשמן בסיר גדול עד שמתרכך, מוסיפים את הסלק ומערבבים היטב, מוסיפים את רוטב הקובה ומערבבים היטב, סוגרים את מכסה הסיר ומבשלים באש קטנה כעשר דקות. מוסיפים את שאר המצרכים ומבשלים עוד חצי שעה.

מוסיפים את כדורי הקובה ומבשלים על אש בינונית עוד כחצי שעה ומתענגים, בתאבון!


רוטב לקציצות: מאופיין בטעמים ישראליים מובהקים, עשוי מעגבניות מהשדה בגליל ובתיבול מיוחד המזכיר את התבשילים הביתיים של פעם. רוטב נפלא, עדין בטעמו אשר יעניק לקציצות טאצ' אחר מכל מה שאנחנו מכירים, אני באופן אישי הוספתי תיבול שאנחנו אוהבים.




הרטבים מצטרפים לרוטב פסטה – הטעם המוביל במדף הישראלי- טוב, את הרוטב הזה אני כבר מכירה והוא מוצר חובה אצלי בבית! משתמשת בו באופן קבוע והוא יוצר פלאים לפסטה, אם אתם שואלים אותי, אל תוותרו אליו!!



רוטב פיצה – מתכון סודי עשיר בבזיליקום- במקום לעבוד קשה וליצור רטבים כאן מקבלים בקלות ובנוחות רוטב שיעניק לפיצה טעם מדהים!

רוטב שקשוקה פיקנטי - תיבול סודי מעגבניות מהשדה הישראלי- וואי וואי איזו שקשוקה מושלמת הכנתי על מצע של בצק עלים- ארוחה שלמה בטעמים נפלאים.



ורוטב חאריפה מפלפלים וירקות – מתכון מבוסס על רטבי המגרב הצפון אפריקאי.

אז חברים, אם גם אתם מחפשים קיצורי דרך אבל סופר איכותיים ממליצה בחום, הרטבים הללו פשוט מושלמים!!

מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 ₪, ליחידה במשקל 400 גרם.

כשרות: בד"ץ בית יוסף.

את סדרת המוצרים ניתן להשיג ברשתות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה