יום שני, 29 במאי 2023

לבחור בטובה ביותר- סיגל בבאי הקוסמטיקאית שלי


לפני למעלה מעשור הגעתי דרך לא דרך אל קוסמטיקאית שהותירה אותי עם פנים אדומות, כואבות, מצולקות ובעיקר עם נפש מצולקת. שנים לא הצלחתי להתגבר על אותה הטראומה הנוראית. ברבות הימים חברה המליצה לי על הקוסמטיקאית שלה שהוציאה אותי מהטראומה המטורפת. אל סיגל בבאי - דרמתרפיסטית מוסמכת. מומחית לבריאות העור הגעתי דרך המון המלצות והתאהבתי!! התאהבתי בטיפול, במקצועיות, בידי הקסם ובעיקר באשה בעלת האישיות - סיגל, מלבד היותה אישיות קסומה ומיוחדת, מלאת אנרגיות ותשוקה ענקית למקצוע הינה דרמתרפיסטית מומחית לבריאות ושיקום העור וקוסמטיקאית מוסמכת.




רגע לפני כל טיפול סיגל מאבחנת את העור (כן, גם אם הייתם לפני מספר חודשים) ומכינה לעצמה פרוטוקול טיפול, לאורך כל הטיפול היא מסבירה אודות הטיפול, אודות המוצרים , היא מייעצת וקשובה לכל בעיה קטנה כגדולה. מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע וגורמת לכל מטופל ומטופלת להתמסר לטיפול.

אני כל כך אוהבת את סיגל שכל בני משפחתי (טוב, מלבד בני בן ה-11) עברו תחת ידיה המסורות- חשוב לציין כי סיגל מטפלת בבני נוער, בנשים ובגברים.

לפני כשבוע וחצי הגעתי לטיפול שלי , לטיפול לו חיכיתי בקוצר רוח ויצאתי כהרגלי וכהרגלה של סיגל סופר מרוצה, עם עור פנים בוהק ובריא. אני כל פעם מוקסמת מחדש מהטיפול המסור והמקצועי.





חשוב לציין כי סיגל מבצעת אבחון סוג העור ומתאימה לכל לקוח ולקוחה את הטיפול המתאים. שלל הטיפולים שתוכלו למצוא במקום הינם: טיפולי פנים קלאסיים, טיפולי פנים לגברים, טיפולי פנים המתאימים לטיפול באקנה או פוסט אקנה, טיפולי פנים לעור בוגר, לעור בלתי אחיד, טיפולי פנים המתאימים לנשים בהריון , טיפולי פנים אנטיאייגינג, טיפולי מזותרפיה ועוד ועוד.

אז חברים וחברות, בבקשה אל תתפשרו על איכות הקוסמטיקאית, לכו רק על פי המלצות (ושלי זוהי המלצה סופר רותחת), אל תתפתו למחירים זולים- קוסמטיקאית איכותית לא יכולה לתמחר טיפול במחירים זולים- חד משמעית!!
שמעו לי, השקיעו בעצמכם ופנו עוד היום לסיגל, קבעו תור ותבינו על מה אני מדברת, מבטיחה לכם שאחרי הטיפול אצלה לא תלכו לאף אחת אחרת.




לפרטים נוספים פנו לסיגל בבאי.
טלפון לבירורים והזמנות:
052-8347327


כתובת:
מרכז רפואי עדן
הרמן צבי שפירא 43
קומה 2, חדר 17
פתח תקווה
(יש שפע חנייה באיזור)




ימים ושעות פעילות:
א-ה 9:00-20:00
יום ו' 8:00-15:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה