יום שבת, 13 במאי 2023

כשרוצים להנות מערב קרניבורי איכותי בוחרים ב-ZOKO



כאן זה בית, כאן זה לב....כשאנחנו חוזרים שוב ושוב למסעדה זה אומר הכל. לפני מספר שבועות הכרנו לראשונה את הזוג הקסום מירב ואיזי ומאז אנחנו והם זה סיפור אהבה, מדובר בזוג קסום ומיוחד שחדוות האוכל, השירות והאירוח זורמים בדמם, מבחינתם זוהי חדוות החיים וזה ניכר בכל דבר שהם נוגעים בו. שבוע שעבר בחרנו לקפוץ שוב לבקר ב-ZOKO -לאכול, לדגום ולחוות עוד מהמטבח של איזי הקוסם, כל מה שיוצא ממטבחו ועובר תחת ידיו הוא פשוט קסם של דבר. קרניבורים אם טרם הכרתם את המקום אתם מפסידים ובענק!! ממתינה לכם כאן חוויה אחרת מכל מה שאתם מכירים שכוללת אווירה אש, אנרגיות שיא , שירות מוקפד ובשרים מהמשובחים שדגמתם.






מיד עם הגענו יצאה לשולחננו פוקצ'ת הבית המוגשת עם קונפי שום וממרח עגבניות מיובשות- פוקצ'ה קריספית, חמימה, עם שום בנדיבות המרוח עליה לצד ממרחים נפלאים ואיכותיים כמובן תוצרת הבית:





עוד רגע ולפני שממשיכים מרימים צייסר לחיים עם איזי ומירב ומגיע לשולחננו סיגר עמוס שווארמה- אימל'ה כמה שזה טעים, עלי סיגר ממולאים וגדושים עם שווארמה שאיזי מכין, דקיקה, טעימה , מוגשים לצד טחינה עמבה ובצל מוחמץ כמובן גם תוצרת בית- וואו!! אני אומנם באופן אישי לא עפה על שווארמה אבל גם היום וגם בביקור הקודם אני פשוט התאהבתי בשווארמה כי איזי עושה אותה שונה מכל מה שהאחרים מכינים וזה פשוט טעים:






עוד בגזרת המנות הראשונות הגיעה לה לשולחננו נקניקיית צוריסו' ענקית וטעימהההה בטירוף מוגשת עם סלט קולסלאו וחרדל- כמה פשוט ככה מדוייק וטעים!! מי שעוקב אחר הכתבות שלי יודע שאני כלל לא חסידת הנקניקיות ואילו הזוגי מטורף עליהן, באופן מאוד מפתיע אני פשוט התענגתי על כל ביס וביס ואילו הזוגי- אוי כמה שהוא נהנה (אגלה לכם סוד, הוא ממש התבאס שהיה לי טעים, חחח):





עוד לא התאוששנו מן המנות הראשונות ואיזי כבר התחיל להזרים לשולחננו מנות מנות של בשרים מעושנים , כל אחד טעים ומוצלח מקודמו, בעת כתיבת שורות אלה ממש מתחשק לי לחזור שוב לדגום כי זה פשוט טעים, אומנם בשל התאורה במקום התמונות יצאו מוצלחות פחות מתמיד אבל סומכת על הדימיון שלכם על מנת להבין במה מדובר! אז... המנה הראשונה שהגיע הינה אונטריב ברוטב מתקתק מוגש על תפוח אדמה מדורה- אוי אלוהים, כמה שזה טעים, זוהי המנה שאני אוכלת בפעם השלישית וכל פעם מתענגת מחדש! זה טעים! זה מאוזן! זה מדויק! וזה סופר משובח! אלוהים או שמא איזי נמצא בפרטים הקטנים ויוצר מנה מהאגדות:




עוד לא סיימנו את המנה ואיזי הגיש כבר סטייק סינטה מדהים, נימוח ושונה מכל מה שאתם מכירים, הוא טעים ברמה אחרת, באמת!! ותאמינו לי כי כבר דגמנו כמה סינטות בחיינו, גן עדן זה לגמרי כאן! המנה מוגשת על מצע של ציפס' מושלם שאיזי מכין עם רוטב צימיצורי חלומי, אוף, נהייתי רעבה:





בשלב זה כבר לא באמת הצלחנו לנשום אבל את איזי זה לא ממש מעניין, איזי אוהב שפע, אוהב לראות אנשים אוכלים ונהנים ועל כן לא מפסיק לרגע להכין ולהפתיע. הפעם הגיש אסאדו על הכף וכשמה כך היא- מנה נימוחה, רכה וטעימה במיוחד. אני באופן אישי פחות חסידה של אסאדו אבל איזי גורם לי כל פעם מחדש להתאהב בנתח הזה, המנה הזו אצלו רכהההה ברמה שנוגעים בה והיא מתפרקת , אוי השלמות מה איתה?






אני הרמתי כבר דגל אדום  ואילו את איזי זה לא באמת עניין, הוא המשיך עד שממש הפצרנו בו להפסיק כי אנחנו כבר לא נושמים אז "לקינוח" הגיש לנו פילה בקר על מצע של רוטב פירות יער מדהים ומתקתק - הנתח סופר איכותי , מוגש בדיוק כמו שפילה בקר צריך להיות- וול דן- (לצערי הרבה מאוד מסעדות ממש לא יודעות לעבוד עם הנתח הזה נכון) ממש התבאסתי שאני מפוצצת כי הוא היה טעים בצורה יוצאת דופן - באמת לקנח ארוחה שכזו עם נתח משובח שכזה:






אני תמיד דוגלת ואומרת כי לקינוחים קיבה משל עצמה אולם הפעם איזי הכניע אותי!! נכון, הגיע לשולחננו פאדג' שוקולד איכותי, שוקולדי וטעים במיוחד אולם לצערי הצלחתי ממש מעט לאכול מן הקינוח , אני ואיזי צחקנו ביננו לבין עצמנו כי צריך להתחיל את הארוחה באופן שונה מתמיד וקודם לפתוח בקינוח ואז בבשרים.




חברים , מי שמכיר אותי יודע שאנחנו לא חוזרים הרבה לאותה המסעדה, זה די נדיר במחוזותינו אולם איזי ומירב מצליחים להחזיר אותנו שוב ושוב עם טעם של עוד, כבר ביציאה אנו מפנטזים על הפעם הבאה, זה אומר הכל! תשכחו מכל מה שאתם מכירים! כאן תקבלו חוויה אחרת, שירות אחר, אוכל אחר, וויב אחר! כאן תקבלו שלמות! בכל ביקור שלנו במקום אנו מבלים כאן מספר שעות מבלי להרגיש. ממליצים בחום להגיע, אתם עוד כאן? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!!

ZOKO  

כתובת:
קק"ל 4
קריית אונו

טלפון:
054-678-5053

שעות פעילות:
יום א׳: 18:30–23:00
יום ב׳: 18:30–23:00
יום ג׳: 18:30–23:00
יום ד׳: 18:30–23:00
יום ה׳: 18:30–0:00



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה