יום שני, 15 במאי 2023

מצאתי את גן העדן לאוהבי היין- מיליו - בר יין בלב דיזינגוף

את העובדה שאנחנו מאוד אוהבים יינות ייחודיים ואיכותיים אתם כבר יודעים! לאחרונה שמעתי כי נפתח בר יין חדש- מיליו זהו שמו. מדובר בבר יין ייחודי, קסום ומיוחד השוכן בלב ליבו של רחוב דיזינגוף בתל אביב- כמובן שמיד יצאנו לחקור, לחוות, לטעום ולהנות. חזרנו נפעמים, נרגשים ומרוצים מקסם של מקום. חברים ומכרים ששמעו שיצאנו לבילוי בדיזינגוף סנטר מיד הרימו גבה בטענה כי אין מקומות חניה באיזור, אז חברים יש המון מקומות חניה וחניונים באיזור (אנחנו מצאנו ממש 200 מטר מהמקום).

הבר מעוצב בעיצוב מוקפד באווירה פריזאית עם מבחר של למעלה מ-50 סוגי יינות מהארץ ומהעולם , מציע לצד היינות המובחרים תפריט עשיר ומפנק של מטעמים קסומים ומיוחדים.





ראשית כמובן הרמנו לחיים עם כוס יין לבן איכותי (בעונותי הרבים לא זוכרת את שם היין אך יכולה לשתף כי הוא היה אחד הטובים שלגמנו):



הפעם החלטנו שאנו זורמים עם ליגל אחת מהשותפות במקום שהמליצה על מנות סופר טעימות, כל אחת מוצלחת וטעימה מקודמתה. 

התחלנו עם סלט עלי ג'ם- פירורי לחם, קרם פרש וגבינת פרמזן- סלט פרשי , דומה במעט לסלט קיסר אך טעים ומשובח יותר, עלי חסה פריכים ורעננים המוגשים עם קרסט של פירורי לחם, קרם פרש וגבינת פרמזן איכותית:





ברוסקטה טרטר דג- איולי, שאלוט, עלי חרדל ואבן יוגורט על ברוסקטה של חגי- נתחיל מהלחם הסופר איכותי, קריספי וטעים, נמשיך עם הדג הטרי והטעים אשר אליו השתייכו עוד מרכיבים ברמה גבוהה ומעליהם נחו שבבי אבן יוגרט שעטפו ברכות את המנה והעניקו טוויסט מרענן ומעניין, אם אתם שואלים אותי אני יכולה לאכול מנה כזו כל יום ,כל היום:





תפו"א גרוייר- תפוחי אדמה אפויים על מלח, פלפל, עירית ומלא גבינת גרוייר כמו בחופשת סקי- אילולא היה מזג אוויר קר באמת הייתי מרגישה שאני בחופשת סקי מדליקה, מדובר במנה סופר כיפית ומיוחדת, תפוחי אדמה זעירים אפויים למחצה המוגשים עם שפע של גבינת גרוייר סופר איכותית, שלמות זה לגמרי כאן:




פורל כבוש וקרם פרש - גן עדן לאוהבי הזאנר. מנה קלילה המהווה פתיחה מרשימה לצד כוס יין איכותי , מנה סופר טעימה , התענגתי לי על כל ביס וביס.




עוד רגע ולפני שנמשיך כל אחד לקינוחו הוא הגיעו לשולחננו עוד 2 יינות מובחרים, כל אחד מאיתנו התחבר לטעם אחר, גם אותם קיבלנו צוננים וקרים בדיוק כמו שאנו אוהבים ולגמנו בהנאה מרובה עד תום:




והזוגי הקרניבור בחר ל"קנח" בשייטל צלוי שהוגש עם תפוחי אדמה וירקות צלויים (במנה המקורית זה מוגש עם פירה אך בשל העובדה שהפירה חלבי הוא בחר בתפוחי אדמה)- לטענתו קיבל נתח איכותי, היה עשוי מעט יותר ממה שהוא אוהב אך באופן אישי חיסל לו בקלילות את המנה בהנאה מרובה.






אני בחרתי לקנח עם עוגת גבינה בורלה אפויה המוגשת בליווי רוטב פירות יער- חד משמעית אחת הטובות שאכלתי!! בדרך כלל במקומות כמו ברי יין הקינוחים הם הצד הפחות חזק אך כאן קיבלתי קינוח מושלם!! עוגת גבינה קטיפתית, נימוחה, לא מתוקה מידי - שלמות זה לגמרי כאן!!




לסיכום חברים, אם אתם אוהבים יינות משובחים, שונים ממה שלרוב אנו מכירים זה המקום בעבורכם, כאן תזכו להנות מיינות משובחים, מאווירה קסומה ופריזאית, מוויב מעולה, משירות מוקפד ומאוכל טעים במיוחד, העברנו מספר שעות מבלי לשים לב כלל, אין לי כלל ספק כי ממש בקרוב נחזור בשנית. אז.. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום! הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!

מיליו 

כתובת:
דיזינגוף 141, תל אביב

טלפון להזמנות:
054-779-1662

שעות פתיחה:
ראשון עד רביעי: 18.00-24.00
חמישי שישי: 18.00-02.00
שבת: 18.00-24.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה