יום שבת, 20 במאי 2023

סוגרים את השבוע בארוחת בוקר מפנקת בקפה דניאלה -מושב מצליח

בטירוף היומיומי שלנו אנו אוהבים לסיים את השבוע בארוחת בוקר מפנקת ומהנה, כזאת שתשאיר חותם ותגרום לנו להגיע לשבת עם חיוך על הפנים וסיפוק שמצאנו את הטוב ביותר. כך קרה לנו בעת ביקורנו בקפה דניאלה השוכן במושב מצליח. מדובר בפנינה קסומה , רחבת ידיים עם בריזה נעימה, שירות סופר מוקפד ותפריט עשיר, מגוון ומפנק. הכל נעשה במקום, טרי מאוד ועשוי מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר. 

שוק חקלאי דניאלה הוקם כבר בשנת 2016 והתחיל את דרכו כחנות משק מהשדה אל הלקוח (שאגב קיימת כמובן גם עד היום), החנות כאמור הוקמה במושב מצליח קרוב לשדות של המושב. כל בוקר מגיעה תוצרת חדשה וטרייה אל החנות, שנקטפה קרוב לאותו המועד, נארזה ונשלחה. הסחורה לא עוברת דרך כל מיני מתווכים, או ממתינה ימים רבים במחסנים של רשתות שיווק, אלא מגיעה אל הצרכן בלי פילטרים ישר מהשדות שלנו או בשיתוף עם חקלאים מקומיים. כך הטעם והמרקם הייחודי נשמר, עם התוצרת הטובה והמובחרת ביותר.

בסמוך לחנות ממוקם בית הקפה הנפלא שאתם חייבים אבל חייבים להכיר, לבקר, לדגום ולהבין על מה המהומה.

הגענו בבוקר יום שישי , יום עמוס מאוד אך יחד עם זאת האוכל מגיע חם, טרי, טעים ודי מהר בהתחשב בעומס הקיים. הפעם הרמנו כוס מיץ לחיינו ולחיי עוד שבוע שהסתיים לו. 




התחלנו עם סלט של אמא- חסה עגולה, מלפפון, עגבנייה, טבעות בצל סגול, גמבה, זיתי קלמטה וגבינה בולגרית בנדיבות- הסלט מוגש עם לחמנית פרצל טעימה. הסלט סופר רענן וטרי.






המשכנו עם סלט בוראטה- עגבניות שרי חתוכות, בצל סגול, זיתי קלמטה, עלי בזיליקום, צנונית , גבינת בוראטה ובלסמי מצומצם- מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת בוראטה אך אוהבת אותה טרייה, אוהבת לראות את הגבינה נשפכת לה ולהתמוגג מהטעמים המופלאים, כאן קיבלתי את המנה סופר טרייה, גבינה טרייה, נימוחה, נוזלית ומדוייקת בדיוק כמו שאני אוהבת, האמת? מזמן לא אכלתי כזו גבינה מופלאה.






המשכנו עם מאפה קלצונה ממולא בירקות - אימל'ה, לרגע הרגשתי כאילו והגעתי לאיטליה, קלצונה איכותית, קריספית מבחוץ ונימוחה מבפנים , ממולאת בירקות צלויים- מנה מושלמת המוגשת עם חמוצים וירקות רעננים וטריים.






ארוחת בוקר יחיד שכוללת: אומלט עם בצל, פיטריות וגבינות, סלט ירוק, גבינת פטה , 3 מטבלים: ממרח עגבניות מיובשות, גבינת שמנת וטחינה, גם כאן הארוחה מוגשת לצד לחמנית פרצל איכותית וטעימה. ארוחת בוקר קלילה, טעימה ומפנקת, בדיוק מה שצריך לפתיחת יום מוצלח.








בשל העובדה שהמקום המה אדם באותו בוקר שישי בחרתי לא לצלם את המקום אולם אם תציצו בדף הפייסבוק שלהם תבינו על איזו פנינה קסומה ומיוחדת אני מדברת. אם גם אתם מחפשים את המקום הבא לארוחת בוקר מפנקת ודשנה או שמא קפה ועוגה, או סלט איכותי זה המקום בעבורכם, ממליצים בחום, אין לי ספק כי אנחנו נחזור לכאן ממש בקרוב, כאן כולם זוכים לקבל חוויה כוללת ומפנקת של אוכל טרי וטעים, איכותי ומפנק, שירות איכותי ואווירה מופלאה. אתם עוד פה? רוצו ובקרו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


כתובת:
מושב מצליח 10

טלפון להזמנות ובירורים:
052-31044441

שעות פתיחה:
ראשון, שני ורביעי: 8.00-14.00
שלישי: 18.00-24.00
חמישי: 8.00-18.00
שישי: 7.00-13.30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה