יום שישי, 26 במאי 2023

חשבתם שאוכל מהיר והודי לא הולכים יחד? יש לנו בשורה עבורכם!

אנחנו מאוד אוהבים אוכל הודי אבל מודה ומתוודה שעד היום לא ממש חשבתי להכינו בבית, תמיד היה נראה לי מסובך מידי, בעל יותר מידי מרכיבים ייחודיים שצריך לקנות במיוחד (לרוב מתכון של מנה הודית בסיסית יכיל לא פחות מ-20 תבלינים שונים) ולכן פשוט  ויתרתי על התענוג. לאחרונה קיבלתי לדגום את סדרת התערובות המוכנות לשימוש מבית מהרג'ה אשר נוכל להכין את המנות האהובות במינימום מאמץ וזמן ובמקסימום טעם, מי שיטעם יחשוב שהבאתם את המנות מהמסעדה ההודית בה אתם מבקרים. 

עוד לפני שאמשיך ואספר אודות סדרת המוצרים חייבת לספר ולו במעט אודות חברת מהרג'ה. החברה הינה המשווקת הבלעדית של מוצרי סוהנה בישראל, מדובר בחברה משפחתית אשר החלה את דרכה אי שם בשנות השמונים על ידי בני הזוג אסטיוקר. החזון היה בתחילהת הדרך לשמר את מנהגי העולים מהודו ולספק את צרכיהם ואט אט במרוצת השנים המטרה אף הפכה הצורך לספק את הביקוש ההולך וגדל של מטיילים ופודיס חובבי אוכל הודי. המותג מייבא מוצרי מזון למטבח ההודי ביניהם: תבלינים הודים ייחודיים, קטניות מיוחדות, כלי מטבח ייחודיים, חומרי גלם אותנטיים ליצירת אוכל הודי אותנטי, רוחני והכי חשוב טעים במיוחד. 

חברת סואנה (Suhana) ההודית, הידועה במגוון תבלינים ותערובות המוכנות לשימוש אשר משווקת  ברחבי העולם ומקלה על תהליך הכנת אוכל הודי מציעה בימים אלו בסיסים המשמשים להכנת "מזון מהיר" אך עם כל יתרונות הבישול הארוך – מהיום קל יותר, נגיש יותר ומהיר יותר להכין את המטעמים ההודים ובזכות תכונות אלו נוכל כולנו לשמור על טעם מקורי לצד הכנה בקצב מערבי. אז כאמור, לראשונה סדרת המוצרים הייחודיים שלה ישווקו בישראל על ידי חברת "מהרג'ה".





מוצרי הסדרה מכילים תערובות מתאימות בעיקר להכנת עוף/פניר/סויה ומאפשרים הכנת מנות הודיות מגוונות. בין השאר: באטר צ'יקן, צ'יקן טנדורי, צ'יקן טיקה, פניר באטר, פניר טיקה.










אז יצאנו לדרך אני ובני בן ה-17 והכנו מבחר מטעמים נפלאים, חייבת לציין כי כולם התענגו על המנות והכתירו אותם כלא פחות  טעימים מהמנות במסעדות השונות בהן ביקרנו. אין ספק כי מהיום יהיה קל יותר, נגיש יותר וכיף יותר להכין אוכל הודי מהיר, מזין וטעים בבית. 










המוצרים הינם כשרים (בית יוסף) והם מגיעים במשקל של 50 גר'

עלות: מחיר מומלץ לצרכן לתבלין /תערובת : 14.90-18.90 ₪

ניתן להשיג: מהרג'ה- העבודה 34 אשדוד או באתר החנות (www.maharaja.co.il) או בחנויות הודיות/ אסייתיות וחנויות מזרח ומערב


שלא תגידו שאני לא דואגת לכם, מצ"ב שני מתכונים להנאתכם:

באטר צ'יקן

1. יש למרוח 250 גרם עוף חתוך לקוביות (חזה או פרגית) במיונז ולהניח בצד לכ-20 דקות (המיונז הוא תחליף לחמאה ומטרתו לרכך את העוף).

2. יש לערבב את תכולת השקית עם 100 מ"ל קרם קוקוס עד לקבלת תערובת אחידה ולהניח בצד.

3. במחבת יש לחמם 2 כפיות שמן, להוסיף 150 גרם עגבניות מרוסקות ולבשל כ-2 דקות על אש נמוכה.

4. יש להוסיף את התערובת שהכנו בסעיף 2 ולבשל כ1-2 דקות נוספות על אש נמוכה.

5. להוסיף את העוף מסעיף 1 יחד עם 200 מ"ל מים פושרים ולבשל כ-6 דקות.


צ'יקן טנדורי

1. יש לערבב את תכולת השקית עם 200 מ"ל קרם קוקוס עד לקבלת תערובת אחידה.

2. יש לקחת כ-1.5 ק"ג עוף (שוקיים מחורצים/ כנפיים/ פרגיות וכו'), למרוח היטב מכל הכיוונים בתערובת התבלינים שהכנו בסעיף 1 ולהשרות במשך שעה.

3. לצלות על המנגל/ מחבת פסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה