יום שבת, 6 במאי 2023

נוף בחצר- בא לשכונה חבר חדש

אז ממש עוד רגע ונוף בחצר יחגגו יום הולדת שנה. לא יודעת איך זה קרה אבל לא הכרנו אותם וממש מכה על חטא, מדובר בפנינה קסומה ומיוחדת השוכנת בפאתי הוד השרון (ממש בסמוך למתחם שרונים). מדובר בבר וחנות יין סופר איכותיים המנוהל על ידי זוג קסום ומיוחד- נוף ואמיר-זוג צעיר שאוהב לארח, לשתות יין, לאכול טוב ולהיות מוקף באנשים טובים. הם הקימו את המקום מתוך חזון ותקווה להנגיש לנו האורחים יין איכותי במחירים נוחים לכל כיס לצד מטעמים מיוחדים ומפנקים מהמטבח המקומי. הם שברו, הדרו, חפרו , צבעו והקימו במו ידייהם את החצר הקסומה המיוחדת וייחודית שלהם. 

אז כאמור יש במקום חנות יין, דרך מדפי החנות נזכה לטייל בכל פעם במדינה אחרת בעולם ולחוות את הטעמים המקומיים; דרום אפריקה, מקדוניה, יוון, צרפת, איטליה, פורטוגול, ספרד, סלובניה, גרמניה, ארגנטינה, ישראל, מקדוניה ועוד. כך שאם נחליט שאת הערב הנהדר שלנו אנו רוצים לחוות בבית בהחלט נמצא יינות מעולים ובמבצעים סופר אטרקטיביים.

יחד עם זאת אם תבחרו כמונו להנות מבילוי במקום תהנו מאווירה קסומה, וויב מטורף ואנרגיות מדהימות, משירות מוקפד, יינות ייחודיים ואיכותיים ושירות סופר מוקפד. ניתן להנות במקום כבית קפה בבוקר, כבר יין בערב וחנות יין לכל אורך היום.

נראה לי שדיברתי יותר מידי כבר, נכון? אז שנתחיל? הפעם את זכות הבחירה נתנו לאמיר- הוא מצידו בחר לנו יינות מעולים ומנות נפלאות שהשתלבו להן יחדיו בהרמוניה מופלאה.

ראשית הרמנו כוס יין לחיינו ולחיי נוף בחצר- אני עם בטא- יין ישראלי מובחר- זני קולומבר, זן נפלא, רענן ובעל טעם ייחודי מבית הייצור של היינן מהטובים בארץ- יין קליל, פרשי מאוד וטעים במיוחד. הזוגי מצידו קיבל זאבץ קוגל- יין סלובני- קליל, אלגנטי ומאוזן. גם היין הזה קליל ומיוחד.



אט אט הגיעו לשולחננו המנות הבאות, כל אחת טובה ומוצלחת מקודמתה:

פוקצ'ה ומטבלים- פוקצ'ה חמימה, פריכה וטעימה המוגשת עם סלסת עגבניות, צזיקי מובחר וטחינה ביתית  טעימה במיוחד:





פלטת גבינות סופר מפנקת- גבינה כחולה, מנצ'יגו יין, בושה, קממבר עיזים וגאודה כמהין מוגשים לצד פירות העונה, זיתים, ריבת הבית (עגבניות שרי מדהימה) וטוסטונים- וואו!! פלטה גדולה עם גבינות סופר איכותיות ממחלבת בוטיק שהצוות רוכש באופן קבוע. תנו לי כל יום פלטה כזו לצד כוס יין איכותי ואני מסודרת. זו בהחלט הייתה אחת הפלטות המוצלחות שדגמנו לאחרונה (ואתם יודעים שאנחנו דוגמים הרבה) והמחיר? מצחיק!! רק 73 שקלים. 





בטטה בתנור- מוגשם עם קרם פרש, מלח אטלנטי, גרידת לימון ובצל ירוק- טוב! מודה!! אם הייתי רואה את המנה הזו בתפריט היא לא הייתה ממש קורצת לי להזמין אותה אך לשמחתנו אמיר פשוט הגיש לנו אותה והיא מדהימה!!! בטטה בתנור, מוגשת קרירה עם קרם פרש ותוספות נפלאות ומדוייקות, זוהי מנה שתזללו מבלי לשים לב עד תומה חיש מהר:






בושה בתנור- גבינה חמה מהתנור מוגשת עם ריבת הבית וטוסטונים- זוהי הגבינה המועדפת עלי וההגשה הזו היא המופלאה ביותר לטעמי, אימל'ה!! אם גן עדן נראה כך בהחלט הגענו לשם- וואו! אל תוותרו על המנה:







סלט זוקיני- זוקיני, עלי אורגולה, נענע, גבינת פטה ושקדים קלופים- וואו!! כמה רעננות!! כמה אושר בביס אחד, סלט סופר פרשי, רענן, עשוי מירקות טריים במיוחד. סלט שכביכול לא מתיימר אך עשוי מחומרי גלם באיכות סופר גבוהה ובשילוב מדויק ומאוזן ויוצרים לונה פארק שלם של טעמים לחיך:






קינחנו בקינוח מילפיי- קינוח נסיוני במקום אך טעים במיוחד שחיש מהר חיסלתי עד תום:





בין מנה למנה דגמנו עוד יינות לבנים , יין כתום ורוזה (לצערי כבר לא ממש עקבתי אחר השמות) אך יכולה להעיד כי כל יין היה מיוחד ומשובח מקודמו, אין ספק כי הצוות במקום יודע את העבודה ויבחר עבורנו הלקוחות את היינות המשובחים, הטובים והטעימים ביותר.

אז חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים יינות וברי יין איכותיים זה המקום בעבורכם, אנחנו כבר קבענו עם חברים ללכת בקרוב כי נהננו בטירוף. המחירים ממש נוחים בשונה מהרבה מקומות בארץ (מחירי היין נעים החל מ-18 שקלים לכוס, לא מכירה מחירים כאלו, מודה ומתוודה). השירות במקום סופר מוקפד, מקצועי ואדיב. האנרגיות והוויב שהמקום מציע יגרום לכם לרצות לבלות במקום עוד ועוד, אנחנו היינו כמעט שלוש שעות מבלי לשים לב ואילולא השעה המאוחרת הייינו ממשיכים להנות לנו. ממליצים לכם בחום!! אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם , מילה שלי!!




כתובת:
המכבים 29, הוד השרון

שעות פתיחה:
ראשון עד חמישי - 23:00 - 10:00
שישי 16:00 - 10:00
שבת - 19:00 - 23:00

הזמנת מקומות מתאפשרת בערבים בין השעה 17:00 ל- 20:00 בלבד, בכל שאר הזמן הישיבה על בסיס מקום פנוי.

שעה שמחה! Happy Hour

בנוף בחצר כל שעה היא שמחה, אבל יש שעות שמחות עוד יותר, הייתם מאמינים?? 
ימי א-ד 16:00-18:30 - 20% על כל התפריט.

החצר מוקפת ב-2 מגרשי חנייה ייעודיים ללקוחות המקום. בנוסף לזאת, נוף בחצר ממוקמים כ- 150 צעדים מאזור קניון שרונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה