יום ראשון, 21 במאי 2023

"תבואות" מאחלת חג שבועות שמח וטעים עם שבעת המינים - חִטָּה וּשְׂעֹרָה וְגֶפֶן וּתְאֵנָה וְרִמּוֹן אֶרֶץ זֵית שֶׁמֶן וּדְבָשׁ



"תבואות" מאחלת חג שבועות שמח וטעים עם שבעת המינים - חִטָּה וּשְׂעֹרָה וְגֶפֶן וּתְאֵנָה וְרִמּוֹן אֶרֶץ זֵית שֶׁמֶן וּדְבָשׁ



בחג שבועות תעשה לך... חברת "תבואות" מאחלת חג שבועות שמח וטעים עם שבעת המינים - חִטָּה וּשְׂעֹרָה וְגֶפֶן וּתְאֵנָה וְרִמּוֹן אֶרֶץ זֵית שֶׁמֶן וּדְבָשׁ. וכן, את כולם יש לתבואות (משנת 2007), המתמחה במזון אורגני וטבעי.

שבעת המינים מבשילים בדיוק לפי סדר הופעתם בפסוק (דברים ח', 8) למעט החיטה, המבשילה אחרי שעורה אך מופיעה לפניה, בשל חשיבותה לתזונה. כל אחד משבעת המינים מרתק בפני עצמו וביחד – הם חגיגה אמיתית ליידע וגם לטעם.

אז מה משבעת המינים יש ל"תבואות"? את הכל ולרגל החג המותג שלח לי חבילה מפנקת שכוללת חלק נבחר מן שבעת המינים, ביניהם: 
חיטה: בורגול אורגני (הידעתם שהמילה התנ"כית לבורגול היא ריפות?), חיטה מלאה אורגנית, חיטת פריקי; 



שעורה: גריסי פנינה אורגניים; גפן: צימוקים אורגניים; 





תאנה: תאנים מיובשות אורגניות; 



רימון: מיץ רימונים אורגני; 

זית: זיתים אורגניים (ירוקים וקלמטה), שמן זית אורגני; 



תמר: תמר מג'הול אורגני וסילאן אורגני.




באופן אישי מאוד אוהבת את מוצרי תבואות וזה בשל העובדה כי כלל המוצרים הינם תוצרת הארץ, איכותיים ואורגניים. נקיים מחומרי הדברה, ללא כל כימיקלים, ללא הנדסה גנטית, ללא תוספות מלאכותיות- אז יש לכם ספק מדוע אני מאוד אוהבת אותם?

מכל אחד מהם, כמו גם מצירופים שלהם, אפשר להכין מבחר מנות לשולחן החג. אתם  בוודאי אתם שואלים מה אני הכנתי עם השלל המפנק , אז אני עוד צריכה לחשוב על סלט מעניין שיכיל את הגריסים ושלל המטעמים אך בינתיים מפנקת אתכם במתכון פצצה לבורקס פינוקים טעים במיוחד שהכנתי.

המצרכים:

בצק עלים- אותו חילקתי ל-4 חלקים שווים.

למילוי הפיצה:
1 רסק עגבניות
כפית שום כתוש
בזיליקום מהגינה קצוץ דק
מעט אורגנו טרי מהגינה גם הוא קצוץ דק
מלח
מעט מים
זיתים אורגנים של תבואות

לערבב את כל הרוטב היטב.


אופן ההכנה:
למרוח בנדיבות מהרוטב, לפזר גבינה צהובה,לפזר זיתים בנדיבות, לגלגל , לפרוס ולהניח בתבנית , מעל למרוח ביצה ושומשום בנדיבות.




למלא בביצה קשה ובעגבניה:



אז שיהיה חג שמח וטעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה