יום שישי, 26 במאי 2023

דולצ'ה פיצה - פיצה נאפוליטנית איכותית וממכרת

ממש רגע לפני שהחלה מגפת הקורונה אי אז לפני למעלה משלוש שנים נפתחה לה פנינה קסומה ומיוחדת בלב אזור התעשייה הפועם של רעננה- דולצ'ה הלוא היא טרטוריה איטלקית המתמחה בפיצה נאפוליטנית מהדור החדש אך עם הסממנים של פעם. את הטרטוריה פתחו זוג אלופים - דולב אללי ומורן שקוף - שניהם בוגרי האקדמיה לפיצה בנאפולי אשר מחזיקים בתואר מאסטר פיצאיליו. והם באמת מאסטרים אמיתיים. 




מסעדת דולצ'ה בעלת עיצוב מוקפד ויפיפיה- כבר שנכנסים למקום מבינים שהגענו למקום הנכון, כאן נקבל מבחר פינות ישיבה, תפריט סופר מוקפד ואיכות- כאן לא תקבלו אין ספור מנות, אלא מספר מנות יחסית נמוך עם דיוק והקפדה , עם חומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר, אווירה משפחתית ונעימה ושירות סופר מוקפד ואיכותי. 

במטבח הפתוח ניצב טאבון אבן איטלקי שאופה פיצות נאפוליטניות בטמפ׳ של 450 מעלות. כלל בצקי הפיצות עוברים תהליך תפיחה של 48 שעות ואינו מכיל שומן וסוכר. בין שלל המטעמים בתפריט נוכל למצוא גם פסטות טריות, מנות פתיחה ומנות ראשונות עם קווים איטלקים ושילובים מקומיים.

אז שנתחיל?

ראשית הרמנו כוס  יין לחיינו ולחיי דולצ'ה - יין שבלי איכותי, קריר ומפנק:




למנות פתיחה הגיעו לשולחננו: 

פאן דה מי- בריוש קלוי, גבינת ברי, ריבת עגבניות שרי ופקאן סיני- וואו מנה אומנם לא גדולה אך סופר מדויקת  ואיכותית. ברוסקטות העשויות מבריוש קלוי סופר טעים עם גבינת ברי מובחרת וריבת עגבניות שרי ביתית וטעימה, עם עקצוץ חרפרף עדין- מנה של משחק טעמים לחיך- מעט מתוק, מעט חריף, מעט מלוח- כל אלו יחדיו יוצרים משחק מושלם, אל תוותרו על המנה:







גראטן מודרני- שכבות תפוח אדמה, לאבנה, גרמולטת עשבים- תשכחו מכל מה שאתם מכירים כי המנה הזו עוד תדובר רבות, מנה סופר מדויקת, סופר טעימה, סופר ייחודית, סופר מפתיעה - שלמות זה לגמרי כאן. עונג צרוף של ריבועים קטנים העשויים שכבות תפוחי אדמה עם שמנת ומטוגנות, נחות להן בכבוד על לאבנה טעימה עם גרמולטת עשבים- גם כאן מבטיחה לכם עונג צרוף אז.. אל תוותרו על המנה:






כרישה קונפי- צרובה בטאבון, קראמבל לוז וגבינת עזים- זוהי מנה שבמבט ראשוני בתפריט לא חשבנו להזמין אך... אוי לכם, אתם חייבים להזמינה (כן, יודעת שהפעם אני ממש מבלבלת אתכם כי כלל המנות היו סופר מושלמות) , כרישה מופלאה צרובה בטאבון המוגשת עם קראמבל לוז שיוצר לכם את הקראנץ המדליק במנה וגבינת עזים מופלאה, וואו, אני באופן אישי התענגתי וחיש מהר חיסלתי את המנה:





למנות עיקריות הזמנו פיצה פולנטה- קרם תירס, מוצרלה, פורטבלו צלויות, שמן כמהין, בצל ירוק ופרמז'ן- צרחותתתתתתתתת, טוב, אתחיל לאט לאט, ראשית כפי שציינתי מעלה מדובר בבצק פיצה סופר איכותי, עשוי בתפיחה של 48 שעות , אינו מכיל שומן וסופר ומקבל המון חום ואהבה מהמאסטרים, בצק טעים- דקיק עם שוליים רחבים ונימוחים (בשונה מהרבה פיצות שאנו מכירים). הפולנטה שנחה עליו פשוט מושלמת וממש התחשק לי לקבל כזו מנה בקערה גדולה ולהתמוגג מהטעמים המופלאים (אף המלצתי לדולב להכין מנה כזו למנה ראשונה), שילוב כלל המרכיבים יחדיו השתלבו להם בהרמוניה מטורפת ויצרו לונה פארק שלם של טעמים, אם אתם מחובבי הפולנטה כמוני ממליצה בחום לדגום את המנה כי לא תמצאו כזו באף מקום אחר. אגב, בשונה ממקומות אחרים כאן לא חותכים את הפיצה אלא גוזרים אותה:









עוד הזמנו ניוקי (לצערי לא מוצאת בתפריט אז לא יכולה לדייק בפירוט המרכיבים) אך יכולה להגיד ראשית שאלו חד משמעית היו הניוקי הטעימים ביותר שאכלנו עד היום הן בארץ והן באיטליה- אם גן עדן נראה כך אז בהחלט הגענו לשם!! ניוקי עננים רכים במיוחד, ברוטב חמאתי קטיפתי שעוטף אותם ברכות יתרה , עם בזיליקום וגבינה נפלאה, אימל'ה כל ביס עונג צרוף. יש כאן דיוק מושלם בין כלל הטעמים השונים, בין המרכיבים - שאפו! אם אתם כמונו חובבי הזאנר אתם חייבים לעצמכם לטעום את המנה, אתם כבר תברכו אותי, אני מבטיחה:






קינחנו בג'לאטו נימוח ואיכותי, בהחלט הקינוח המושלם לארוחה חלומית ומופלאה, גם כאן הגלידה סופר איכותית, טעימה, מדויקת מאוד ומאוזנת בטעמים. אין ספק כי מי שאמון על התפריט עושה את עבודתו נאמנה באיכות גבוהה ללא דופי, עם ירידה לפרטים הקטנים.



אז חברים אם גם אתם כמונו אוהבים את המטבח האיטלקי באיכות סופר גבוהה זה המקום בעבורכם, כאן תזכו לקבל חוויה כוללת של אוכל מושלם, שירות מוקפד, אווירה מופלאה ויינות מובחרים. דולב ומורן יעשו הכל על מנת שכל סועד וסועדת יהנו מארוחה ייחודית, שונה ומפתיעה. לנו אין כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב, ממליצה לכם בחום! אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

רגעעעע , לפני סיום , כמעט ושכחתי - המסעדה כשרה!




כתובת:
המסגר 1, רעננה.

טלפון להזמנות:
077-230-2535

שעות פתיחה:
ראשון: 18:00-22:30
שני – חמישי: 12:00-22:30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה