יום שבת, 6 ביולי 2024

פיצה דומינוס משיקה את Volcano



גם אצלכם שעות הערב הפכו לערבי הקרנת שידורו היורו? מלווים בארוחת נשנושים, בירות ופינוקים לגברברי הבית וחבריהם?

לא יודעת איך זה אצלכם אבל אצלי מידי ערב אני מוצאת את עצמי מחפשת את הנשנוש האולטימטיבי והמפנק רגע לפני הקרנת המשחקים היומיים. כמעט כל ערב יש אצלנו אורחים להקרנות השונות. השבוע הפתעתי את גברברי הבית בהר געש אמיתי. טוב, אם נדייק מדובר ב- Volcano - הפיצה היחידה המציעה הר לבה מתפרץ (דיפ גבינות מובנה במרכז הבצק העובר תנור) של גבינות מבעבעות, לחווית טעם עשירה במראה ייחודי מבית דומינו'ס פיצה שלא ממשיכה להפתיע ולחדש.





פיצה Volcano מוגשת ללא תוספות על מנת לתת במה ללבת הגבינות העשירה והמושחתת שבפנים, אך ניתן להוסיף תוספות שונות לפי טעם הלקוח. פיצה Volcano מציעה מראה ייחודי, מעורר חך, כשתוספת הדיפ במרכז הפיצה מדמה למעשה התפרצות הר געש וולקני. את הפיצה מומלץ לטבול, בין טעימה לטעימה, בלבת הגבינות הרותחת על מנת לקבל טעם גבינתי מבטיח ומרקם עשיר- תקשיבו!! זה מושחת, זה טעים, זה מיוחד, זה חדשני וזה פשוט טעים!! מי שיטעם יחווה הר געש של טעמים מתפרצים בפה.









פיצה Volcano מושלמת לחלוקה עם חברים ובני משפחה, במיוחד לקראת ערבי הצפייה המשותפים הצפויים לנו במהלך משחקי היורו בחודשי הקיץ. הפיצה החדשה תושק בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. מחיר פיצה Volcano משפחתית יעמוד על 81.90 ₪ או כחלק מארוחה משפחתית, עם פיצה משפחתית קלאסית, במחיר של 65 ₪ לכל פיצה (130 ₪ בסה"כ). הפיצה תימכר הן באיסוף עצמי והן במשלוחים.

כמובן לצד פיצת Volcano הזמנו עוד מגשים של פיצות רגילות עם מגוון תוספות- כי אם מפנקים אז מפנקים כמו שצריך!! לפנק!! לפנק!! לפנק!! הפיצה כהרגלם של דומינו'ס הגיעה חמה, טעימה ומפנקת.





אז אם גם אתם אוהבים להפתיע אתם חייבים לדגום את פיצה Volcano מבית דומינוס, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה