יום רביעי, 17 ביולי 2024

מהיום לא מכתתים רגליים- מבצעים קניה בנוחות ובקלות מהבית באתר קינדרטויס



באופי שלי אני אחת שמאוד אוהבת לדעת שהכל סגור והכל מאחורינו- כך בנושא החזרה ללימודים. איך שמתחיל חודש יולי אני כבר ב"לחץ" לסיים את כלל הרכישות לשנת הלימודים הבאה. השנה מזה שנים רבות נותר לי רק ילד אחד שנשאר במערכת החינוך כך שהמלאכה לא קשה מידי.

לראשונה בחיי החלטתי שאני לא מתרוצצת בין החנויות השונות ובחרתי לבצע את הרכישה באתר של קינדרטויס- בנוחות, בקלות, ביעילות, עם נסיך הבית בשעת לילה מאוחרת על הספה. לקינדרטויס יש חנות פיזית הממוקמת בבני ברק ואתר אינטרנט להזמנות שמכיל בתוכו מגוון רחב של משחקים, חומרי יצירה, ציוד משרדי ועוד ועוד - אם נדייק מעל 130 קטגוריות ומעל 3,400 משחקים.




האתר נוח ונגיש מאוד, מסודר לפי הקטגוריות השונות מה שהופך את הרכישה לקלה ויעילה מאוד. ניתן להתייעץ מרחוק עם יועצי מכירות, יש פי'צר מדליק "מצא לי מתנה" אשר הופך את הבחירה והרכישה לקלה ונעימה אף יותר. שירותי המשלוחים הינו לכל הארץ והם מתבצעים במהירות שאני לא מכירה (ואני מזמינה הרבה תאמינו לי שיש לי מדד מדויק להשוואה). המשלוח מגיע בקרטון ארוז כמו שצריך (משלוח חינם מעל 299 שקלים)- אנחנו הזמנו גם צעצועים לנכד שלנו שאשתף מאוחר יותר, גם ציוד לבית הספר ביניהם הציוד ותיק וקלמר כך שהכל היה ארוז בשקיות עטופות , מסודר, נקי ושמור- שאפו ענק!





עוד לפני שנמשיך חייבת לציין עוד כמה נקודות חשובות: כלל מוצרי החנות מחזיקים בתקן בטיחות ישראלי מה שמבטיח כי לא נשקפת סכנה לילדנו. הרכישה באתר מתבצעת באופן מאובטח הודות לעמידה בתקני אבטחת מידע חמורים באמצעות SSL.

טוב, אז אחרי שחפרתי לכם כל כך הרבה נחזור להזמנתנו, הפעם נתתי לנסיך הבית שעולה לחטיבה לבצע את ההזמנה (כמובן בליווי שלי), נכנסנו לקטגוריית חזרה לבית הספר שגם היא מחולקת לתתי קטגוריות בצורה ברורה , נוחה וקלה במיוחד. כלל המוצרים ברמה גבוהה מאוד למרות המחיר הנמוך מאוד. מודה ומתוודה שכאשר ביצענו את ההזמנה הרמתי גבה ותהיתי ביני לבין עצמי לגבי איכות המוצרים, מה שחיש מהר (יומיים אחרי ההזמנה המשלוח הגיע) התברר כשגוי. כלל המוצרים באיכות גבוהה מאוד (לא מביישת רכישות שעשינו בעבר ברשתות היקרות שלא אציין את שמן). יש מגוון מחירים, מגוון רחב של מוצרים, אין משהו שלא תמצאו כאן.

רכשנו מחברות, עטיפות לספרים, עטים, עפרונות, מחקים, מחדדים, טושים, צבעים, ילקוט וקלמר במחירים פשוט מצחיקים.





ממליצה להצטרף למועדון המותג.
 


אז חברים מהיום לא שוברים רגליים ומשוטטים בין החנויות השונות (שברובן מאוד יקרות), נכנסים לאתר של קינדרטויס מבצעים הזמנה בנוחות, בקלות, בזמן הרצוי ומקבלים הכל עד הבית במהירות שיא. אתם עוד פה? רוצו והזמינו, הנאה מרובה מובטחת לכם מן התהליך, מילה שלנו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה