יום ראשון, 21 ביולי 2024

כשרוצים להתפנק בוחרים בג'חנון של מיכלי

לפני כמעט שנתיים נחשפתי לראשונה בקבוצת האוכל "רעבים בפתח תקווה" לג'חנון של מיכלי ולמרות העובדה שאני מכינה לפחות אחת לחודש ג'חנון החלטתי לתת לה הזדמנות והזמנו, האמת? הופתענו ובענק, הג'חנון רך, טעים , מתקתק ומפנק. אין ספק כי נותרה בתודעתנו לטובה. מאז ועד היום המשכתי לראות אין ספור המלצות ברשת אודותיה והשבת אחרי שבוע סופר עמוס ומטלטל החלטתי לא להכין ולבצע הזמנה, שיחה קצרה עם מיכל והזמנו ג'חנון קפוא לשבת. 

אצל מיכלי ניתן להזמין את הג'חנון קפוא במחיר של 12 שקלים ליחידה או לחילופין אפוי בשבת בבוקר לצד רסק עגבניות, סחוג וביצה קשה. 



עוד לפני שאספר לכם אודות המנה המעולה שקיבלנו חייבת לספר מעט על מיכל המקסימה. מיכל עסקה כל חייה בתחום החינוך המיוחד- חינוך, הוראה, טיפול והדרכה. כאשר ילדה את ביתה החליטה להפסיק בתחום זה והחלה לחפש את עצמה בין העבודות השונות ועדיין כמו תמיד שוב הגיעה לתחום הטיפול. מעבר לעבודתה אהבתה השנייה של מיכל הינה בישול, אפייה ויצירת דברים באמצעות הידיים (תכונה זו הושרשה בה מהצד הגיאורגי שלה- סבתה עליה השלום).  השנה לאחר משבר הקורונה החליטה שהיא מקדמת את הרצון והאהבה בתחום האפייה והבישול והתחילה למכור את הדבר שהכינה במשך שנים למשפחתה וחבריה- הג'חנון. היא חקרה, למדה ופיתחה את עצמה עוד ועוד בתחום , קיבלה עוד מתכונים מאמהות תימניות ומהמדיה עד שהגיע לאחר אין ספור ניסיונות למתכון הייחודי והמושלם שלה .

אצל מיכל ניתן להזמין את הג'חנון קפוא במחיר של 12 שקלים ליחידה או לחילופין אפוי בשבת בבוקר לצד רסק עגבניות, סחוג וביצה קשה והכל כמובן בהזמנה מראש. אז כפי שציינתי מעלה הזמנתי טלפונית ממיכל כבר ביום שני וביום שישי כמתוכנן הגעתי אליה בצהרי היום ואספתי את הכבודה. מיכל נתנה הוראות מאוד מפורטות והסבר מדויק איך להכין את הג'חנון על מנת להגיע לתוצאה המושלמת. 

התוצאה כאמור לא איחרה לבוא, כפי שציינתי מעלה התקבל ג'חנון דקיק, טעים, רך, מתקתק במעט ומאוד טעים, אין לי כלל ספק כי נחזור שוב להזמין ממיכל בקרוב , הוא באמת באיכות מאוד גבוהה. נכון, שיתפתי אתכם שאני מכינה לפחות אחת לחודש בבית אולם לעיתים כל מה שבא לי זה להתפנק אז לפחות לבחור בטובה ביותר.





מיכלי פינקה אותנו גם בסחוג ביתי שחמותה מכינה לה והוא היה טעים במיוחד.





 אז חברים אם גם אתם חובבי הזאנ'ר ממליצה לכם בחום להזמין עוד היום ממיכלי, תזדרזו שמא תיגמר אופציית ההזמנות השבוע. זכרו- הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!



להזמנות חייגו : 
054-6615547

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה