יום רביעי, 17 ביולי 2024

עזרא- בר מוזיקה משפחתי ומדליק



הבילוי שאנו לא אחת מעדיפים הינו ביקור בבר כזה או אחר, במיוחד כאלו שיש מאחוריהם סיפור עם שורשים. כך היה עת ביקרנו ב"עזרא" - בר קטן, משפחתי ואיכותי השוכן ברחוב אברבנל 38 בשכונת פלורנטין בתל אביב. מדובר בבר אשר הוקם על ידי רום ובנצי- אבא ובן מאשקלון אשר הגיעו לעיר התוססת, הוקסמו ו"עשו עלייה".

בנצי האב חי ונושם מוזיקה,מנגן על תופים כתחביב שכבר מזמן הפך להרבה יותר. רום הבן הוא איש של אירוח, אנשים ואוכל - הוא מצידו יעשה הכל על מנת שכל מבקר ומבקרת יהנו מהשהות במקום, מקוקטייל משובח ומשיחה נעימה. ניכר כי רוב הלקוחות הינם לקוחות חוזרים שכבר מכירים את הצוות ומגיעים שוב ושוב.





אנו ביקרנו בערב שלישי- יום בו תקבלו במקום הופעות חיות, מופעי מוזיקה והמון אנרגיות קסומות ונעימות. בעת ביקורנו ניגנה לה להקה קטנה בת שלושה נגנים ואנו מצידנו נהננו מהמוזיקה הנפלאה, מהאווירה ומהאנרגיות הנעימות שיש במקום. כבר כאשר נכנסים למקום חשים בוויב המטורף.

אם אתם מאלו שמחפשים ארוחות דשנות או מנות גדולות לצד המשקה זה לא המקום בעבורכם, כאן תקבלו קוקטיילים משובחים, יינות איכותיים, בירות טובות לצד נשנושים קלים, איכותיים וטעימים עד מאוד.

רום הכין לנו קוקטיילים משובחים- לזוגי קוקטייל צונן ומרענן על בסיס אוזו ואילו אני התענגתי על עזרא סמאש- ג'ין, סוור אפל, וורמוט יבש, מיץ לימון, מי סוכר, נענע ובזיליקום, גם הקוקטייל שלי היה סופר צונן, מרענן ומדויק בטעמו:




לצד המשקאות בחרנו לחלוק צלחת גבינות - 3 חתיכות שמנמנות של גבינות איכותיות וטעימות לצד צלחת לחם מחמצת איכותי, חתוך גס בדיוק כמו שאני אוהבת עם חמאה וריבה.







מצרפת לעיונכם את תפריט המקום:



ישבנו במקום כמעט שעתיים, נהננו מהאווירה התוססת, מהמוזיקה הנעימה, מהמשקאות האיכותיים ומהנשנושים האיכותיים. אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן שוב ממש בקרוב. המקום עובד כל יום החל מהשעה שמונה ועד אחרון הלקוחות. יש הרבה ערבי קונספט ששווה לעקוב אחריהם (לדוגמא בימי רביעי יום כיסונים, ימי שלישי כאמור ערבי מוזיקה ועוד). ניתן לעשות במקום אירועים פרטיים. אז אם גם אתם כמונו אוהבים ומעריכים ברים איכותיים זה המקום בעבורכם, אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום.



כתובת:
אברבנאל 38,
תל אביב

שעות פתיחה:
ראשון-שבת 20:00 עד אחרון הלקוחות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה