יום שלישי, 30 ביולי 2024

אוהבי האוכל היפני התפקדו!! ארוחת שף יפנית ומיוחדת עם השף עומר ניצן

אוהבי האוכל היפני התפקדו!! קבעו דייט זוגי או קבעו מפגש עם חבר'ה אצל האחד והיחיד השף עומר ניצן ותשכחו מכל מה שאתם מכירים כי כאן תזכו לחוויה ייחודית, שונה, מפתיעה ומיוחדת. מי שמכיר אותי יודע שאני פודיז לא קטנה, אוהבת לטייל ברשת ולמצוא את המקומות הטובים ביותר שיש, את אלו שלא כולם מכירים, את אלו שרק נפתחו ו/או רק נפתחים לקהל הרחב ויותר מכך אוהבת להביא את הבשורה לקדמת הבמה. 

היום אני רוצה להמליץ בחום על ערב יפני עם האחד והיחיד אליו נחשפתי ממש לאחרונה- השף עומר ניצן, חייל צעיר אך מלא בניסיון, תשוקה לאוכל ובמיוחד למטבח היפני. ראשו מלא ברעיונות כרימון שופע וכלל המטעמים אותם זכינו לדגום היו טובים האחד מקודמו. עומר בעברו עבד כסושימן במסעדת a של יובל בן נריה וכיום כאמור עושה ערבים יפנים קסומים ומיוחדים אצלו בבית באירוח מופלא ויוצא דופן. זכינו להנות מחוויה שאין שניה לה.



הגענו ביום ובשעה הייעודיים, השולחן כבר ערוך לפנינו ואט אט הגיעו כלל הסועדים, חשוב לציין כי הגיעו זוגות זוגות ומלבד היותם זוג ו/או בודדים לא הכירו האחד את השני אך בסיום הערב כבר נהיו חבורות חבורות, האוירה נעימה ומשוחררת, כיפית ומיוחדת. הכרות קצרה ויצאנו לדרך לעבר ארוחה עתירת דגים נעים שאת רובם כלל לא הכרנו.



צלחת סשימי - גב סלמון, אקאמי ילופין, אלבקור, המאצ'י, סויה, ווסאבי טרי- הפתיחה המושלמת לארוחה נפלאה- כל סועד קיבל צלחת אישית ובה כארבעה סוגי דגים נעים, כולם ככולם טריים ומשובחים מאוד- כביכול מנה פשוטה ולא יומרנית אך יכולה להגיד לכם שהיא הייתה פשוט מושלמת:








סשימי אבטיח - אלבקור, אבטיח כבוש בסויה, פונזו אבטיח, אוכמניות מותססות- מודה ומתוודה, אילולא הייתי רואה את המנה בתפריט אין מצב שהייתי מזמינה אולם היא הפתיעה ובענק וחיש מהר כלל הצלחות התרוקנו להן, המנה הזו סופר פרשית, מיוחדת, מפתיעה וטעימה:







ביס טורו- טורו סלמון חרוך בחמאת ג'ינגר, אורז סושי, אצה, צ'ילי מותסס ובצל ירוק- למנה הזו השף עומר היה צריך לקרוא : ביס גן עדן" כי ביס קטן ממנה ואתם בגן עדן, איזה שילוב טעמים מדויק, איזה שיחוק של טעמים מפתיעים, אימל'ה כמה שהביס הזה היה טעים:





צ'יראשי סושי- אורז סושי, טורו סלמון ואלבקור, טמאגו, בצל ירוק, פוריקקה קצובושי- קערה של אושר צרוף, תנו לי קערה כזו בכל יום ואני מסודרת, מעין סושי מפורק אבל טעים בהרבה יותר מכל מה שאנחנו מכירים, שימו לב לפרזנטציה היפיפיה, הטעמים היו מושקעים, מאוזנים ומרעננים- שלמות זה כאן:





ניגרי שרוף- בטן המאצ'י צרובה על העור, אורז סושי, אצה, ניקירי, ווסאבי טרי- השם מפוצץ והתיאור פחות קורץ אבל זוהי אחת המנות המדהימות שדגמנו בערב ובכלל, טעם עדין אך דומיננטי, שילוב מנצח ומאוזן של מרכיבים גם כאן יוצר גן עדן של טעמים לחיך:





קוקטייל צונן, מרענן ואלכוהולי קטן שיקפיץ את האווירה ויכין את החיך לקראת הבאות הוגש לנו:


סביצ'ה מנגו- אלבקור והמאצ'י , מנגו ועשבים , קרם מנגו מותסס, פונזו צ'ילי מנגו, קראמבל אורז סושי- אנחנו נמנים על חובבי הסביצ'ה מאוד אולם גם כאן הופתענו בטירוף, השף יצר סביצ'ה מוצלח במיוחד עם שילובי טעמים מפתיעים, קראמבל האורז הקפיץ את המנה ונתן לה טאצ' מיוחד וקראנצי, הדג גם כאן בדיוק כמו בשאר המנות מאוד טרי והאיזון בין הטעמים נשאר ודוייק עד מאוד:





ניגרי הפוך- טטאקי ילופין, ניקירי, אורז הפתעות וטריאקי- באופן  אישי אני כלל לא אוהבת ניגרי אולם כאן השף שיחק אותה ובענק, איזו מנה פרשית, קלילה וכיפית, כזו שתרצו להמשיך לנשנש ותתבאסו שהיא הסתיימה לה בצלחת, טריות יוצאת דופן, דיוק ואיזון ברטבים/תבלינים יוצרים גן עדן אמיתי לחיך:




פריסטייל סושי- כל סועד קיבל צלחת של סושי שטרם טעמתם בחייכם ותאמינו לי שאני טעמתי כבר אין ספור סושי כאלו ואחרים אך משחק כזה מפתיע של טעמים, של שילובי מרכיבים, של שיחוק ופרזנטציה יוצאים דופן טרם ראיתי, וואו, לא להאמין שהשף כזה צעיר ועם דימיון כל כך מפותח, שאפו ענק שף!!









קינחנו בגלידת יוזו פרשית, קרירה ומרעננת מעליו אורז סושי קראנצי שנותן טאצ וקריספיות לגלידה המרעננת והטעימה- חייבת לציין שהקינוח הפתיע אף יותר מהמנות כי ממש לא ציפיתי למשהו טעים במיוחד, חיש מהר הקערה התחסלה לה עד תום.







אז חברים, אם גם אתם מחפשים ערב מיוחד, שונה ומפתיע זה המקום בעבורכם, כאן תקבלו חוויה כוללת שונה ומפתיעה מכל מה שאתם מכירים, אנחנו כבר מחכים לביקור הבא שלנו במקום, פנו עוד היום לשף עומר ניצן, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.

אינסטגרם

טלפון לבירורים והזמנות:
054-2987111

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה