יום רביעי, 10 ביולי 2024

סבון מיכל משיקה מסכת פילינג פחם במבוק לפנים

אחת לשבוע בימי שישי אני לוקחת פסק זמן מהכל- מהבישולים, מהכביסות, מהניקיונות, מהילדים ומהמטלות - לוקחת לעצמי שעה שלמה של אמבט חם ומפנק, טיפולי קוסמטיקה ועוד. אני כבר למדתי כי אם אני רוצה לשמור על עור פנים ועור הגוף מתוחים ורעננים חובה להקפיד לתת גם להם את הזמן היומי ו/השבועי תוך כדי הקפדה יתרה.

השבוע הגיע משלוח מסבון מיכל ובו מסכת פילינג פחם במבוק לפנים חדשה דנדשה שיצרו במקום. המסכה מטהרת, מרעננת, מזינה ומנקה ביסודיות יתרה את עור הפנים. מיועדת לניקוי עמוק ויסודי של עור הפנים במספר רמות (וזאת בעיקר בשל העובדה שאנו לא הולכות מידי שבוע לקוסמטיקאית האומנם?). הפילניג הנהדר המורכב מגרעיני משמש פותח ביעילות את נקבוביות העור ומסיר את שכבת העור "המתה" של עור הפנים, פחם הבמבוק הפעיל סופח ביעלות רעלים, שומנים עודפים ולכלוכים מהעור,והרכב השמנים הייחודי במסכה הכולל בין היתר שמן אתרי זרעי ענבים, שמן אתרי לבנדר, שמן אתרי מנטה ועוד, חודר לעור הפנים ומעניק לפנים ויטמינים חיוניים, רעננות וניקיון יסודי ברמה הגבוהה ביותר.




הייתי מראה לכם איך זה נראה על עור הפנים אבל זה קצת פחות "סקסי" בתמונה ולכן תדמיינו לכם את המסכה על עור הפנים. המסכה נעימה לעור הפנים, לא כבדה מידי, קלה להסרה ולאחר הטיפול העור נראה רענן וזוהר ממש כאילו והיינו בטיפול פנים. 

על נפלאות הפחם השחור שמעתי אין ספור דברים טובים ועכשיו אני לחלוטין מבינה מדוע. לפחם במבוק הרפואי יש יחסי ציבור נהדרים והוא הפך בשנים האחרות ללהיט בתחום הקוסמטיקה, גם לאלה שלא ממש הולכים על טבעי. הפחם מופק מהקליפה של במבוק (ויש אותו גם בגרסת הקוקוס) בתהליך מבוקר ששומר על תכונות המרפא שלו במגע עם עור הפנים. הבמבוק הוא צמח שגדל מהר מאוד ולכן אבקת פחם הבמבוק היא חומר גלם בר קיימא, שזה אומר שהוא לא מכלה משאבי טבע חד פעמיים, אלא שזה משאב שחוזר וגדל. מהפחם מכינים אבקה דקיקה שיודעת לספוח רעלים מהעור ולנקות את הגוף מזיהומים שונים. החומר הפעיל שבאבקה יודע גם להמריץ יצירה של תאים חדשים. מצאנו שזה חומר מעולה לשים בפילינג שלנו ויצאנו לדרך.

הפילינג צבר ביקורות מעולות לאורך החודשים האחרונים ועכשיו במותג משיקים אותו בגירסה של אריזתו הסופית!

ניתן להשיג באתר של סבון מיכל sabonmichal.co.il

ברשת ניצת הדובדבן, ובחנויות טבע מובילות (את הרשימת החנויות ניתן למצוא באתר של סבון מיכל)

לרגל השקת המסכה - בקנייה מעל 150 ש"ח תקבלו את המסכה במתנה באתר של סבון מיכל החל מה- 24-6 עד 11-7

ברשת ניצת הדובדבן ובחנויות טבע המובילות תקבלו את המסכה בעלות של 30 ש"ח בלבד! החל מה - 7.7 עד 21.7

עלות המסכה לאחר ההשקה - 40 ש"ח.

אתם כבר מכירים אותי נכון? אם כבר נעשתה הזמנה אז ברור שאפנק את הזוגי בעוד 3 סוגים שהוא לא מכיר של הסבון המוצק של המותג - להם אגב הוא פשוט מכור:




"סבון מיכל" היא חברה משפחתית חמה ואוהבת, המתמחה בייצור מוצרי קוסמטיקה וטיפוח טבעיים בעבודת יד.

המפעל ומרכז המבקרים של החברה ממוקמים בפארק התעשייה במושב דלתון שבגליל העליון, בערך 7 קילומטרים מהגבול הצפוני.

החברה קיימת משנת 2008, והתחילה את דרכה בהכנת סבונים טבעיים בביתיים, ומאז היא גדלה ומתפתחת. נכון להיום, החברה מוכרת את המוצרים שלה בעיקר באונליין וגם בלמעלה מ 200 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ מצפון עד דרום, בחנויות ורשתות טבע מהמובילות בתחום.

"לסבון מיכל" קהילה תומכת של למעלה מ- 80 אלף חברים וחברות פעילים.

סבון מיכל בפייסבוק

סבון מיכל באינסטגרם




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה