יום שלישי, 9 ביולי 2024

פיצה בית העם- דרומים התפקדו (טוב, לא רק)

יש מקומות ששווה להתאמץ להגיע אליהם- פיצה בית העם הינו אחד מהם! בימים בהם החופש הגדול כבר כאן ואנו תרים אחר אטרקציות/מקומות בילוי עם הילדודס הלוא שארוחה טובה זה חלק מן האתגר. שמעתי המון המלצות כבר די ממזמן אודות פיצה בית העם הלוא היא מסעדה שכונתית בלב מושב עשרת (למי שלא מכיר צמוד לגדרה). ניכר כאילו ורוב מבלי המקום הינם תושבי המקום/ האיזור וכי כולם מכירים את כולם. המסעדה רחבת ידיים עם מגוון פינות ישיבה בפנים ובחוץ (לצד גן שעשועים קטן לילדודס). התפריט מגוון, מפתיע ומפנק. האווירה נפלאה!! ייתרון נוסף הינו שמדובר במסעדה כשרה בהשגחת צוהר. 

עוד רגע לפני שנמשיך ואספר לכם איך היה ומה אכלנו חייבת לציין כי ישנה אפשרות להזמין משלוחים עד הבית ואף ניתן לערוך אירועים פרטיים ועסקיים במקום. אז שנתחיל? נראה לי שדיברתי כבר מספיק.

את הארוחה פתחנו עם בייגלה יפואי לצד חמאה אירית ושפע זעתר- בייגלה יפואי טרי ולוהט בדיוק כמו שאנחנו אוהבים , מוגש לצד חמאה רכה ושפע זעתר- הנשנוש האולטימטיבי מבחינתנו לפתיחת ארוחה טובה:





כרוב שובב- 1/4 כרוב שרוף, איולי שום, יין לבן וחמאה- אנחנו מאוד אוהבים את הקונספט של כרוב שרוף על כן ידענו מיד שאנחנו חייבים להזמין את המנה, מה שחיש מהר התברר כהחלטה נבונה במיוחד, מדובר במנת פתיחה מושלמת- אנחנו ממש אהבנו, הן הקטנים והן הגדולים:






סביצה- דג ים עם שפע ירקות קצוצים, תפוחי עץ, שקדים קלויים וירק, מוגשים על מצע של קרם פרש- מנה רעננה, טרייה, טעימה , מאוזנת מאוד בטעמים הנפלאים, חמצמצה במעט- כל ביס עונג שמימי:






סלט קיסר- חסה , קרוטונים מחלה מתוקה, רוטב קיסר ופרמזן- נתחיל מהחסה הרעננה והפריכה, כאן תקבלו עלים שלמים של חסה פריכה וטעימה מה שמשנה את כל המנה כי כאן כל ביס הוא חלום, הרוטב קטיפתי וטעים במיוחד, מאוד מורגש האנשובי- דבר שאנחנו מאוד אהבנו באופן אישי והפרמזן מוגש כאן בנדיבות יתרה (מה שלא תמיד רואים במסעדות אחרות)- אוהבי הזאנ'ר כמונו? אתם חייבים להזמין את המנה:







ריזוטו ברוטב ראגו פטריות- שלל פטריות טריות, רוטב פטריות וכמהין, שום- מנה מפנקת, חמה לוהטת וטעימה. הילדים פחות התחברו לטעמים העזים של הפטריות אולם אנו המבוגרים מאוד אהבנו, במיוחד הזוגי חובב מושבע של ניוקי שחיש מהר סיפח אליו את המנה וזלל בהנאה מרובה:






בגזרת הפיצות בחרנו בהמלצת המלצרית החביבה את הפיצה פולנטה- קרם פולנטה, מוצרלה, עגבניות,  בצל, אורגולה- בצק הפיצה מושלםםםםםםםםםםםםםםם, אנחנו פשוט עפנו עליו, פיצה סופר איכותית , קריספית כמו שאנחנו אוהבים, לרגע חשבנו שנתנו גיחה לאיטליה הקסומה. קרם הפולנטה לטעמי לא היה מספיק דומיננטי אולם הילדים ממש עפו עליו- תקשיבו! כל ביס זה פשוט לונה פארק של טעמים לחיך, כשאתם מגיעים אתם חייבים לעצמכם לטעום את הפיצה הזו:








עוד פיצה שדגמנו הינה פיצה קרם עיזים- רוטב עגבניות, מוצרלה, קרם עיזים, בצל סגול, קלמטה ועשבי תיבול- בגזרת הפיצות ניתן להזמין פיצה ענקית (הפיצה פולנטה שבחרנו להזמין ) ופיצה אישית (שהיא ממש לא אישית וזה מה שבחרנו כאן), גם כאן בצק הפיצה מדהים וממש עפנו עליו, שילובי הטעמים מאוד מדויקים ושום מרכיב לא מעפיל על המרכיב האחר- גם כאן חלום של מנה:







הפעם בחרנו לוותר בצער על הקינוח אך אל דאגה נשוב בקרוב ונדגום גם את גזרת הקינוחים העשירה שיש למקום להציע. אז חברים כפי שאתם בוודאי מבינים נהננו מאוד מהערב הקסום עם הילדודס. הם הכתירו את המקום כאחד המקומות "השווים" שביקרו בהם לאחרונה וזה אומר הכל. אנחנו נהננו מהאווירה המושלמת, מהאוכל הטעים והמפנק ומזמן איכות מהנה במיוחד עימם. אין לי ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב , אבל עשו לעצמכם טובה הזמינו מקומות אחרת תצטרכו להמתין ואולי אף הרבה מאוד זמן, אז אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.

כתובת:
הרימון 8, 
עשרת

טלפון: 
08-6248285



שעות פעילות:
ראשון עד שבת: 8.00-23.00







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה