יום שבת, 6 ביולי 2024

מסעדת גווידו- מסעדה איטלקית אמריקאית


החופש הגדול כבר כאן וביום שני האחרון עת נפתח באופן הרשמי החופש הגדול בחרנו לקחת את הילדודס לארוחת חגיגה מפנקת. הפעם בחרנו במסעדה גווידו אשר נפתחה לה ממש שבועות ספורים לפני תחילת המלחמה, המסעדה ממוקמת בציר המרכזי של שדרות בן גוריון בת"א (רגע, רגע, לא להבהל, יש המון חניונים באיזור ו/או מקומות חניה פרטיות שיש למסעדה שיתוף פעולה עימם). המסעדה מנוהלת על ידי 2 שותפים צעירים, אנרגטיים ומלאי תשוקה ואהבה לאוכל טוב, אירוח ואנשים. 

התפריט לא מתיימר, כאן נמצא תפריט לא המוני מידי (בדיוק כמו שאני אוהבת- ממוקד, מדויק וטעים) עם סלטים, מנות פתיחה, פסטות איכותיות ומנות עיקריות- מהמטבח האיטלקי אמריקאי - בדיוק כמו שהיה נפוץ בקרב המהגרים האיטלקיים בארצות הברית בארוחות המשפחתיות - כאן אוהבים להגיש מנות גדולות המתאימות לחלוקה ובמחירים נגישים במיוחד. אפילו האלכוהול במחירים שלא רואים במסעדות ועל אחת כמה וכמה שבתל אביב- אז  שאפו ענק!!

האווירה במקום תוססת ונעימה מאוד, השירות מוקפד, קפדני, מקצועי ואדיב, האוכל טעים, אז מה צריך יותר מזה בן אדם? מבחינתי להגיע לכאן כל יום ואני מסודרת!! 





למנות פתיחה בחרנו לחלוק : סלט סיזר- סלט גדול ועשיר מאוד שמכיל קרעי חסה פריכה, קרוטונים שלדעתי נעשים כאן במקום גדולים וטעימים- את כל אלו עוטף לו רוטב איכותי, קטיפתי וטעים במיוחד ומעל הכל שפע של פרמזן מגורד- חד משמעית! אנחנו מאוד אוהבים את הסלט אבל זה היה הסלט הטוב ביותר שאכלתי!! וואו!! אפילו בן ה-12 פשוט עף עליו:






פיטריות ממולאות - כהגדרת המלצר "מנה של שנות ה-90"-היא אכן כזאת ויחד עם זאת סופר טעימה! פיטריות ממולאות בגבינות ומוקרמות בתנור- כמה פשוט ככה טעים, זה בהחלט זרק אותי לשנות ילדותי אי שם בקפולסקי והאמת? נהנתי מהנוסטלגיה:





בגזרת הספיישלים בחרנו להזמין את הקרוקטים תפוחי אדמה וגאודה- אצבעות של עונג צרוף- קרוקטים דקים של תפוחי אדמה ושפע גבינת גאודה מטוגנים ומוגשים לצד סלסת עגבניות - גם מנה זו כביכול לא יומרנית אך טעימה וחוסלה עד תום ברגע:






למנות עיקריות בחרנו לחלוק בספגטי עם רוטב עגבניות, אנשובי וצלפים- מנה זו היא בהחלט כמו מנה שתאכלו בבית, לא מפתיעה, רוטב העגבניות קטיפתי וטעים, מתובל בדיוק כמו שאני אוהבת (הייתי מוסיפה קמצוץ חריפות להקפצת הטעמים), הצלפים הוגשו בשפע (את האנשובי הרגשתי קצת פחות) - מנה פשוטה, טעימה ומשביעה!






ספגטי עם ארטישוק, לימון ושמנת - שיחוק אמיתי! מעולם לא אכלתי מנה כזו והיה הייתה פשוט טעימה! פסטה ברוטב שמנת לימון (כן, כן, חמוץ), עם שפע של ארטישוק מטוגן- טעים, מפתיע ושונה מכל מה שאנחנו מכירים:






וזיטי- הלוא היא פסטה אפויה ברוטב עגבניות, מוצרלה ופרמזן- פסטה ריגטוני (צינורות) בשפע רוטב עגבניות מושלם, עם שפע של גבינות מוצרלה ופרמזן, מוקרם בתנור וטעיםםםםםםםםםם, כזה שתרצו להמשיך ולאכול עד שהצלחת תתחסל לה:







קינחנו עם פודינג לחם שוקולד ובננות- באופן אישי מתה על פודינג לחם, הילדים לא הכירו ועפו על הקינוח בדיוק כמוני, מנה מדויקת, מאוזנת, טעימה ומיוחדת. שילוב של מרכיבים נפלאים ואיכותיים יצרו קינוח חלומי שאתם חייבים להזמין על מנת שתוכלו להבין על מה אני מדברת:





עוגת גבינה, שוקולד ואספרסו- עוגה מפתיעה- מצד אחד עוגת גבינה, מצד שני עוגת שוקולד ומצד שלישי עוגה עם אספרסו- כלל המרכיבים האהובים עלי ביותר בעולם כך שכל ביס הוא גן עדן לחיך, עוגה טעימה, קרירה - הסיום המושלם לארוחה נפלאה:






נסיך הבית הכריז שזוהי מבחינתו הייתה פתיחת החופשה המושלמת! נהננו מאוד מהאווירה,מהשירות ובעיקר מהאוכל הטעים! כאן לא תמצאו יוקרה ומנות פלצניות, אלא מנות גדולות, טעימות, משביעות ובמחירים סופר נוחים והוגנים. כפי שציניתי מעבר למחירי המנות גם האלכוהול במחירים נוחים מאוד כך שתקבלו חוויה כוללת מהנה. אז חברים, אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!! אל תשכחו להזמין מקומות אחרת לא יהיה לכם מקום, המסעדה פשוט מפוצצת עד אפס מקום- בהחלט עושה הרושם שאנשים הבינו במה מדובר ושם המסעדה הולך לפניה. אנחנו עוד נחזור!



כתובת:
שדרות בן גוריון 34 
תל אביב

טלפון
077-9800455




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה