יום שלישי, 9 ביולי 2024

קפה מרגו- פנינה קולינרית חדשה בפתח תקווה


פתח תקווה כבר מזמן הפכה לעיר קולינרית, אם פעם היו שומעים שאני מתגוררת בעיר היו מרימים גבה הלוא שכיום יודעים כי יש המון מה לעשות בעיר. כאשר אני שומעת על מסעדה ו/או מוסד קולינרי כזה או אחר חדש שנפתח בעיר אנחנו מיד קופצים לבקר ולהבין במה מדובר, כך היה עת ביקרנו ב"קפה מרגו"- הלוא היא מסעדת ביסטרו ים תיכונית של השף אוהד לוי (היא מחליפה את ברסרי 22 שפעלה עד לאחרונה). למי מאיתנו ששמו של השף מצלצל אז אכן, השף השתתף בתוכנית "המסעדה הבאה של ישראל" ואף זכה בתואר "השף המבטיח של השנה" בפסטיבל האוכל הישראלי. ברזומה אף ניהל מסעדות וכיום כאמור אמון על התפריט המעולה של קפה מרגו.

התפריט הים תיכוני מבוסס על מבחר מנות קטנות וגדולות על טהרת הירקות, דגים, נתחי בשר, פסטות, סלטים והכל עשוי מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר, טריים ורעננים.

המסעדה מעוצבת בעיצוב מוקפד ויפיפיה עם קווים נקיים, רחבת ידיים ומשתרעת על שטח של כ- 400 מ"ר וכוללת בר מרכזי עם כ- 20 מקומות ישיבה ומרפסת דק מעוצבת ומקומות בפנים. מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע והשירות מוקפד, סובלני, סבלני, אדיב ומקצועי מאוד.




בימי ראשון ושני המסעדה מציעה ערב יינות ללא תחתית במחיר מצחיק של 69 שקלים בלבד לסועד, בין היינות המשובחים תוכלו להנות מ: פינו גריגיו לבן ו/או רוזה, מלבק וקאווה. אז כהרגלנו התחלנו את הארוחה עם הרמת כוס יין לחיינו, לחיי המסעדה ולחיי חיילנו ושבויינו שישובו במהרה לשלום הביתה, בחרנו ביין פינו גריגיו אני לבן והזוגי רוזה ושניהם היו צוננים ומצויינים:




למנות ראשונות הגיעו לשולחננו מבחר פתיחים מעולים, כל אחד טעים מקודמו:

פלאפל כרישה עם רמילה אדומה של פלפלים חריפים ומתוקים-כדורי עונג שמימי- 4 כדורים של כרישה וגבינות - אחד המוצלחים שדגמנו. כאלו שתרצו להמשיך ולאכול גם לקינוח. טבילה קטנה ברוטב הרמילה האדומה ואתם עפים, זה בהחלט מנה שתעיף לכם את הסכך. כשאתם קוראים בתפריט את תיאור המנה היא לא מספיק מוחשית על מנת להבין את הטעם הנפלא:







ברוסקטה דג קצוץ צזיקי מסקרפונה, לחם מהגריל עם צ'ימיצ'ורי של זעתר וצנובר -זוהי מנה כביכול לא יומרנית מידי, מנה שתמצאו בהרבה מקומות בוראסיה כזו או אחרת אך כאן זו רמה אחת מעל כולם- שילוב טעמים מדויק, מאוזן ומפתיע, כל ביס חגיגת טעמים לחיך:







הפריקסה של חובב -קבב-דג, משוויאה עם עלים ירוקים- מה זה הדבר הטעים הזה? וואו!! לחמניות פריקסה ביתיות מטוגנות במקום, רכה ועסיסית בתוכה נח לו קבב דג איכותי ומפנק עם רוטב משוויאה קטיפתי ושפע עלים ירוקים- מנה מדהימה, גן עדן זה כאן:






ניוקי בחמאת עגבניות- ניוקי בעבודת יד ברוטב חמאת עגבניות מגי, זעתר טרי ומסקרפונה עם פילה דג ים- נתחיל בניוקי הנהדרים- עננים עננים של עונג (רק קצת ביאס שלא היו מספיק חמים), הרוטב קטיפתי, מדויק מאוד ולא משתלט. הדג סופר טרי, קריספי מצידו האחד ומצידו השני נימוח בפה- מנה מדהימה וסופר מיוחדת:

 







סטייק אנטריקוט 220 גרם, מוגש עם קרעי תפו"א מטוגנים, שום קונפי וצ'ימיצ'ורי זעתר - נתח עסיסי, מיושן ומשוייש בדיוק במידת העשיה המתבקשת, נימוח בפה וסופר טעים, חגיגה קרניבורית אמיתית - ניכר כי מי שאמון על הבשרים בהחלט יודע את העבודה, אוהבי הבשר אל אבל אל תוותרו על המנה!!!








לצערי הפעם ויתרנו על קינוח מאחר ואין קינוחים בחזקת פרווה (עובדים על זה). אנחנו העברנו ערב עמוס בטעמים, ניחוחות ואווירה נפלאה, נהננו מכל רגע ורגע. יותר מכך נהנתי לראות איך המסעדה למרות היותה חדשה בנוף הפתח תקוואי מלאה עד אפס מקום- אז בהחלט שאפו ענק. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!! אגב, הבנות שלנו כבר ביקרו והצטרפו לתחושות הנפלאות שלנו.



כתובת:
שחם 22, 
פתח תקווה

בחודש יולי- בימי ראשון עד חמישי יש האפי האוור של 30% הנחה על כל התפריט בין השעות 17:00-19:00.

שעות פתיחה: 
ימים א'-ד' 17.00-23.00
סופ"ש 17.00-00.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה