יום שבת, 6 ביולי 2024

Winne Ho Vn- חוויה ויאטנמית אצלכם בבית



Winne Ho Vn- חוויה ויאטנמית אצלכם בבית

זוכרים שסיפרתי לכם ממש לאחרונה שצדה את עיני בקבוצה "רעבים בפתח תקווה" פרסומים על Winne Ho Vn? הלוא מדובר באוכל ויאטנמי אותנטי ביתי והחלטתי פעם אחת ללכת על זה ולנסות. מאז היא ואני סיפור אהבה.  Winne Ho Vn הינה ויאטנמית ילידת הארץ, הוריה הגיעו ארצה עוד בתקופת בגין, מלאי ציונות אך עם שורשים עמוקים. את הבישול הויאטנמי למדה מאמה ועושה אותה באהבה יתרה ובמקצועיות אין סופית.

התפריט בסיסי, לא תמצאו כאן עשרות פריטים אך יחד עם זאת כל אחד מהם מדויק, טעים ומיוחד. בכל שבוע נמצא בתפריט ספיישלים נוספים וכך נוכל להיחשף עוד ועוד למטבח הויאטנמי שמודה ומתוודה לא הכרתי טרם ההתנסות האישית שלנו. הפעם המשלוח כלל מגוון פינוקים שונה מפעם קודמת והפעם אף נשבתי בקסמה עוד יותר, הכל טרי מאוד (נעשה באותו היום), מרכיבים באיכות גבוהה מאוד, בטעמים מפתיעים ומדויקים מאוד, מתובלים מצד אחד בטעמים העזים של ויאטנם אך מנגד לא משתלטים מידי אלא מתונים. 

אם אנחנו הזמנו כבר פעם שניה זה בהחלט אומר משהו! אז עשו לעצמכם טובה והזמינו עוד היום משלוח כי באמת מחכה לכם חוויה שונה ומפתיעה.

קבלו הצצה קטנה לתפריט:





אז מה היה לנו הפעם? 




למנות ראשונות חלקנו אגרול ויטנאמי אשר הגיע לצד רוטב דגים פיקנטי- תשכחו מכל מה שאנחנו מכירים, כאן תקבלו אגרול העשוי מדף אורז שאני באופן אישי מאוד אוהבת. האגרול מלא בירקות טריים ורעננים, מעין שניצל מטוגן וטעים- כל אלו יחדיו מתובלים במתינות וטעימים בטירוף- תקשיבו זה ממכר וטעים במיוחד!! אני יכולה לסיים 4 כאלו מבלי להרגיש!!  אל תשכחו לטבול כל אחד מהם ברוטב דגים פיקנטי וחרפרף במעט.





דמפלינג עוף בליווי רוטב ירוק- טוב, כאן תקבלו עיגולי דמפלינג מדהימים- כאלו שתרצו להמשיך לנשנש ולנשנש ללא הפסקה, הילדים ממש רבו עליהם, טעים בטירוף:





למנות עיקריות חלקנו רצועות בקר עם פיטריות ובמבוק שוט ברוטב חום על אורז- וואו!! כמה שזה היה טעים, הזוגי בדרך כלל מזמין את המנה הזו במסעדות אסיאתיות ואני משום מה בוחרת שלא לטעום אולם כאן פשוט עפתי על המנה, באמת מעבר לציפיות, טעים בטירוף:





 סטייק פרגית בסגנון ויטנאמי מגיע על אורז וסלט פרשי- נתחיל בסטייק הפרגית שהיה מדהים, עשוי במידת העשייה המתבקשת, נשאר סופר עסיסי , הרוטב מושלם, מתקתק בדיוק כמו שאני אוהבת. מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שאני באופן אישי לא אוהבת אורז אבל משום מה האורז כאן היה טעים בטירוף מה שחיש מהר גרם לי לרצות לאכול עוד ועוד. הסלט פרשי ורענן , מתקתק במתינות וטעים בטירוף:





קינחנו עם בננה מטוגנת במעטפת דף אורז קוקוס ואגוזים- מפתיע, שונה וטעים במיוחד:




אז חברים, אם גם נפשכם חשקה בארוחה דשנה, טעימה, מפנקת ומיוחדת, בטעמים אותנטיים ושונים מכל מה שאתם מכירים אתם חייבים לעצמכם להכנס דף של Winne Ho Vn ולהזמין לכם ארוחה, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו. גם הילדים וגם המבוגרים כולנו נהננו מהארוחה. הטעמים מאוד מאוזנים, מאוד מותאמים לחיך הישראלי אך יחד עם זאת מפתיעים ושונים ממה שאנחנו רגילים. לא בכדי עשינו כבר הזמנה נוספת בפחות מחודש. זה באמת טעים, מפנק ושונה מכל מה שאנחנו  מכירים. וכן, כיף לאכול לפעמים בבית טייק אווי אבל מושלם!





טלפון להזמנות:
052-7303331

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה