יום שבת, 2 במאי 2015

מסעדת מינה טומיי - חיפה


בביקורנו בצפון קינחנו את היום הגדוש והעמוס בביקור במסעדת מינה טומיי המעולה, לא בכדי היא אחת המסעדות האהובות והמוערכות בחיפה, המטבח האסיאתי של מינה טומיי מביא לסועדים את המיטב מחמשת המטבחים האסיאתיים המובילים - הויאטנמי, יפני, תאילנדי, קוריאני והודי.
כשהגענו כאמור ביום חמישי בערב המקום המה אדם, המסעדה הייתה פשוט מפוצצת.

כאן נמצא חמישה מטבחים אשר שואבים את השראתם מחמישה שווקים במזרח הרחוק.

מסעדת מינה טומיי. המיטב של ויטנאם, תאילנד,יפן, הודו וקוריאה - כל כך דומים, אך יחד עם זאת כל כך שונים.

אז החלטנו לדגום מנה מכל ארץ ויצאנו למסע קולינרי קסום, טעים ומעניין.

התחלנו במטבח ההודי- בהמלצתה של המלצרית שלנו הזמנו מלאי כופתא פאקורה- כופתאות תפו"א במילוי פניר, צ'ילי ומומביי ספייס, ברוטב עגבניות חמצמץ - זאת המנה היחידה שפחות התחברתי אליה , כנראה בשל נוכחות התבלינים החזקה.


מהמטבח הקוראני טעמנו פילה טומיי - נתחוני בקר מוקפצים, נבטים, תרד צעיר, פטריות, אורז לבן וקימצ'י-


המנה מעולה, ממליצה בחום, שילוב טעמים נפלא:


במטבח הויאטנמי בחרתי בנאמס וויאטנמי - רולים קריספיים במילוי פרגית ועשבי תיבול, חסה ועשבים טריים- מומלץ לעטוף את הרול בחסה ולטבול ברוטב - התוצאה חלומית, שילוב קר וחם, שילוב מלוח וחריף- טעים מאוד


מכאן עברנו למטבח היפני וטעמנו 2 מטעמים:
טרטר סלמון יפני- קוביות סלמון ואבוקדו ברוטב יוזו ושומשום, כדורי אורז טמפורה וקרם טוגרשי- ביס מכל המרכיבים יחד מבטיח חגיגת טעמים מושלמת בחיך- לא לוותר!!



עוד בחרנו במטבח היפני במנת ה-שרימפס טוגרשי- שרימפס מטוגן בציפוי טמפורה, טוגרשי, איולי וצ'ילי- כמה פשטות יש במנה הזאת אך מנגד כמה שהיא נפלאה, מנה מושלמת לאוהבי פירות הים:



המנה האחרונה שייכת למטבח התאילנדי - צ'יקן צ'אי ספרינג רול- רול קריספי במילוי עוף בתה יסמין ודבש, רוטב מונג בין, שומשום ועירית- אני ממש התאהבתי במנה, שילוב של טעמים מעניינים מאוד ,הרטבים מושלמים ונפלאים ויוצרים ארומה נפלאה לרול הקריספי.


וכמובן שאני לא יכולה לבקר במסעדה אסיאתית בלי לדגום את מנות הסושי שלה ולכן בחרנו בקומבינציית קומבו מינה - 
4 יח' סלמון סקין, 8 יח' סלמון אבוקדו, 4 יח' אבי טמפורה, 1 יח' ניגירי טמאגו, 1 יח' ניגירי באס- סושי מעולה, מורכב מחומרי גלם איכותיים וטריים שיוצרים מנה נפלאה:



למרות שבשלב הזה כבר הרבה מקום לא נשאר אבל מכיוון שחייבים לסיים ארוחה נפלאה עם קינוח מתוק הזמנו בהמלצתה של המלצרית המקסימה שלנו נשיקה אסייתית -שכבות של מרנג אגוזי לוז, קציפת מסקרפונה וסלט פירות אסייתי - שכבות של עונג צרוף, קינוח מושלם וחובה בכל ביקור במקום.




אתם מוזמנים להצטרף למסע של מנות מופלאות -שפע של פירות ים טריים, מגוון דים סאם, מבחר מרקים מהמזרח ואטריות אורז מוקפצות ביד אומן, בנוסף - ליהנות מחדר V.I.P בסגנון הודי מסורתי, במת ישיבה בסגנון יפני, תפריט ילדים עשיר,


המסעדה ממוקמת במרכז קסטרא - מרכז לאמנויות בחיפה. המקום טובל בירוק וביצירות אמנות וניחן בשפע של חנייה וגישה מלאה לנכים.

לי אין ספק בכלל שאנחנו נבקר עוד רבות במסעדה , אנחנו אהבנו ואתם?

הזמינו עוד היום מקום , הנאה מרובה מובטחת לכם.


רח' פלימן 8, מרכז קסטרא, חיפה. 04-6668080

שעות פעילות: א-ש, 12:00-24:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה