יום שבת, 9 במאי 2015

קייקי כפר בלום - כל הכיף במקום אחד

החורף השנה לשמחתנו היה משופע בגשמים והשאיר אותותיו בכמויות משקעים נאות מאוד, כ-600 מ"מ גשם ירדו בכפר בלום, על כן העונה יותר מתמיד ישנה זרימה חזקה והשיט מהווה עונג מושלם.
אני לא צריכה להזכיר לכם את הקיץ הקודם בו רובנו לא יצאנו לטייל ולהנות כך שהשנה אין לי ספק יש לנו פיצוי מושלם.





יש מקומות שתמיד כיף לחזור אליהם, אחד מהם זה קייקי כפר בלום, גם אנחנו וגם הילדים מאוד אוהבים את המקום, כאן תמצאו פעילות לכל המשפחה, לקטנים ולגדולים.

באחד מימי חול המועד הגענו למקום, המקום המה אדם אולם עדיין היה נעים, לא צפוף ומאורגן היטב.



בעלי והילדים הגדולים (אנחנו לא הצטרפנו היות והקייקים מתאימים רק לילדים מגיל 5) התחילו עם שייט בקייק המשפחתי בנהר הירדן והחצבני, המסלול מתפתל , אורכו כ-4 ק"מ ועורך כשעה וחצי לערך (החבר'ה שלי כל כך נהנו שהם עצרו בשולי המסלול למנוחה והתרעננות וחזרו לאחר כשעתיים).
שייט קייקים בירדן היה ועודנו, סימן היכר מובהק של כל נופש בצפון. 
מסלול השייט נפתח בנקודת השילוח, בבית הלל, מימי החצבאני הקרירים יובילו אתכם דרך מפגש הנחלים הגולשים אל הירדן, בקייק זוגי או בסירה משפחתית במהלך המסלול תהנו מחוויית השיא במסלול, המפלון. יישרו חרטום, שבו על רצפת הסירה ותהנו מהרגע, לא לשכוח לחייך – מצלמים (את התמונות תוכלו לרכוש בצאתכם מהשייט)



המשחקיה של הקטנים הינה חממה נפלאה לתעסוקת הקטנים שלא יוצאים לשייט, כאן תמצאו מקום קריר וממוזג, עם שירותים צמודים, פינת קפה להורים, פינת גימבורי גדולה:


דפי צביעה , פאזלים, משחקי קופסא, מטבחים, מבחר בימבות ועוד ועוד:




עברו חלפו להן שעתיים בלי שהרגשנו בכלל, תענוג אמיתי.

אז אחרי שהחבר'ה שלי חזרו מהשייט, התרעננו ונחו מעט עברנו למתחם הטופ רופ- מתחם  אתגרים מקסים שכולל: אומגה באורך 90 מטר בגלישה זוויתית למים (הפעם בשל העובדה שהמיים היו קרים החבר'ה שלי ויתרו על התענוג), קיר טיפוס בגובה 12 מטר :


מתחם גשרי חבלים:


בכניסה למתחם תקבלו צמיד לפעילות חופשית בכל התחנות במשך שעתיים, שעתיים של כיף ואתגרים ובמחיר של 93 ש"ח (מחיר מלא).

אתר קייקי כפר בלום פועל משנת 1986, ומאז לא מפסיקים לחשוב כיצד להעצים את חוויית הבילוי המשפחתי שלנו ולשמור על בטחוננו. כל מתקני האתר, פארק טופ רופ, הסירות והקייקים עומדים בתקנים מחמירים. הצוות המקצועי, האדיב והמיומן של קייקי כפר בלום פועל כדי להבטיח לכם יום חוויתי ובטוח.

במקום תמצאו שירותים ומקלחות נקיים (לאורך כל היום נמצאים במקום אנשי ניקיון), לוקרים לאיחסון ציוד אישי, קיוסק ובו תמצאו ארוחות חמות, חטיפים, ארטיקים, שתיה קרה והכל במחירים נוחים.

בפארק מתחם קמפינג גדול (חברים שלנו שהו בלינת הלילה והיו מאוד מרוצים, יש שמירה לאורך כל היום והלילה, אם ישנה בעיה מיד מגיעים לעזור, יש מקררים, נקודות חשמל, מים והמון אוויר טוב), מרחבי דשא בהם תוכלו לעשות פיקניק, שולחנות פיקניק.

כאן תוכלו להעביר יום שלם של חוויות, כיף והנאה מרובים לכל המשפחה, ממליצה בחום, רוצו ותהנו, מבטיחה לכם הנאה מרובה!!!

שעות פעילות : 10:30 –15:30. לגבי גילאי השייט המותר לילדים, יש לברר טלפונית.
לפרטים:  1-700-50-66-11, WWW.KAYAKS.CO.IL
דף הפייסבוק - קייקי כפר בלום
מחיר שייט לאדם: 93  ₪  (ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים באתר האינטרנט)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה