יום שבת, 9 במאי 2015

SACARA משיקה את קולקציית הקיץ

הצבע שישלוט הקיץ הזה בתחום האיפור הינו הטורקיז, השואב השראה מחופי הלגונה הכחולים ומבטא את הכמיהה לחופשה אקזוטית כשמעלינו תכלת של שמיים בהירים ושמש חמימה מלטפת.



מראה האיפור שמציגה SACARA, בשילוב האלמנטים השונים באיפור, יוצר יחד מראה קיצי ורענן, המושלם לימי הקיץ החמים. איפור העיניים מודגש ומתוחכם בצבעוניות טורקיזית כובשת, למראה דומיננטי שלא ניתן להתעלם ממנו.
רגע לפני שהקיץ מגיע הוזמנו לאירוע השקת הקולקציה המדהימה.
המוצרים של SACARA איכותיים (למרות מחירם הנמוך), במגוון רחב מאוד הן של גוונים והן של תמהיל.



חברת SACARA הינה חברת קוסמטיקה ששמה לה למטרה להציע לצרכן הישראלי מוצרי קוסמטיקה איכותיים, בטוחים, ובמחירים נוחים.


החברה הוקמה בשנת 2013 על ידי משפחת גולברי, והנהלת החברה מושתתת על צוות מנהלים מקצועי בעלי ניסיון מצטבר של עשרות שנים בתחום הקוסמטיקה ובניהול קמעונאי.




הרשת מונה כ-17 סניפים מדרום לצפון הארץ ובקרוב צפויות להיפתח עוד 6 חנויות.

בחרתי לפנק אתכן בטיפים לאיפור מושלם לימי הקיץ:


בסיס האיפור:

· אחרי שהנחת על כל הפנים, בסיס מייקאפ במרקם מאט של SACARA, הגיע הזמן להוסיף קצת צבע חיוני וסמוק ללחיים. 

· בעזרת מברשת סומק גדולה הניחי על גבי הלחיים סומק ורוד לוהט בגוון מספר 01.

עיניים:

· התחילי בלהניח צללית ירוקה AQUA בשליש הפנימי של העין על גבי העפעף, כדוגמת צללית בתפזורת מס' 13. הצללית הירוקה תקפיץ את כל המראה ותיצור אשליה של עין גדולה ופקוחה. 

· בעזרת מברשת צללית, הניחי במרכז העפעף צללית בגוון תכלת אוקיינוס, כדוגמת צללית מספר 230. ליצירת מראה מעושן, משכי את הצללית למעלה מעל לגבולות העפעף וטשטשי בעזרת מברשת טשטוש רכה.

· להדגשת מבנה העין, הניחי בשליש החיצוני של העין צללית בגוון תכלת כהה יותר, כדוגמת צללית מספר 241 וטשטשי אותה כלפי חוץ וכלפי מעלה. הקפידי גם לטשטש את גבולות המעבר בינה לבין הצללית הבהירה לקבלת מראה רך ומעושן.

· ליצירת הארה עדינה, הניחי על גבי עצם הגבה ובזווית הפנימית של העין צללית בגוון פנינה מספר 216. 

· סיימי בעיפרון טורקיז ללא חידוד (עפרון 116) בצמוד לקו הריסים התחתון ובשתי שכבות של מסקרה מאריכה. לאיפור ערב ניתן להדביק גם זוג ריסים מלאכותיות.

שפתיים:

בגלל שהעיניים כל כך דומיננטיות ובוהקות בצבע, נשאיר את השפתיים במראה טבעי ובריא ונמרח שכבה נדיבה של גלוס שקוף (מס' 36), על גבי השפה העליונה והתחתונה.

ציפורניים:
להשלמת המראה מרחי על הציפורניים ב-2 שכבות את לק הטורקיז בגוון מס' 73.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה