יום שבת, 23 במאי 2015

הכריך של הממהר - זוגלובק


אני לא יודעת איך זה אצלכם, אבל הלו"ז שלי צפוף בטירוף ואם אני כבר דואגת להכין לעצמי כריך לעבודה לרוב זה יהיה כריך לא מגוון עם ממרח ותוספת קלה עליו, בדרך כלל לא אטרח להשקיע בירקות חתוכים ואם ממש ארצה להתפנק אדאג לצרף מלפפון שלם ו/או מלפפון חמוץ בשקית.




לאחרונה הצטרפתי לפרוייקט הכריך הטוב שלי בו נתבקשתי לגלות איזה טיפוס אני למעשה, די מהר התבררה התשובה- הטיפוס הממהר.
אז גם לממהרים מגיע פינוק איכותי וטעים נכון?
לשם כך לא צריכים יותר מ-5 דקות, מספר פרודוקטים טובים ויצאנו לדרך- להלן מתכון מצויין לממהרים- כריך קליל וטעים:

3-4 פרוסות פסטרמה צלויה על לבנים 1% (כזכור לכם אני שומרת על אורח חיים בריא).
1 מיונז דל שומן.
ממרח פסטו איכותי.
חסה חתוכה.
מלפפון חמוץ פרוס.
עגבניה פרוסה.
בצל פרוס.
לחמניית בגט איכותית (מהמאפיה כמובן)

מורחים את הלחמניה משני צידיה במיונז, רוטב פסטו, מניחים מעל את הירקות, מניחים מעל את הפסטרמה וקדימה בתאבון!


מספר עובדות חשובות על פסטרמה:
בפרוסת פסטרמה יש 1%-3% שומן, 16 גרם חלבון וכ-25 קלוריות.
אם תחליפו את כריך החביתה שלכם בכריך עם 2 פרוסות פסטרמה מידי יום, תחסכו 420 קלוריות בשבוע.
אם תחליפו כריך אחד עם פרוסת גבינה צהובה בכריך אחד עם 2 פרוסות פסטרמה מידי יום תחסכו 315 קלוריות בשבוע.

טיפים להכנת כריך טוב יותר- באדיבות ליאורה חוברה, דיאטנית קלינית ויועצת התזונה של זוגלובק:

העדיפו לחם מקמח מלא שתורם לתחושת שובע ולעיכול תקין.
אוהבים חומוס או מיונז בכריך? כדאי להחליף מידי פ עם לחרדל או מיונז דל שומן ולחסוך הרבה קלוריות ושומן.
אל תשכחו למלא את הכריך בירקות- ויטמינים, מינרלים , מעט קלוריות והרבה בריאות.
במהלך השעה שלאחר הספורט נוצר חלון הזדמנויות, המאפשר שריפת קלוריות נוספת ובניית שריר, כריך מלחם מלא עם פסטרמה דקדקדק מכיל פחמימה וחלבון דל שומן (רק 1%-2% שומן).

רוצים לגוון את הטוסט שלכם? פיתה-טוסט בשילוב פסטרמות הוא הפתרון.
רכיבים
1 חבילה פסטרמה ברביקיו "דק דק דק" של זוגלובק
פסטרמה דבש "דק דק דק" של זוגלובק1 חבילה
מיונז2 כפות
קטשופ1 כף
פיתות טריות5
עגבניות פרוסות דק3
מלפפונים חתוכים למקלות2
עגבנייה חתוכה לפרוסות1
גזר קלוף וחתוך לפרוסות דקות1

אופן ההכנה1מחממים את הטוסטר ל-180 מעלות.
2שמים את הקטשופ והמיונז בקערה, ומערבבים לרוטב אחיד.
3חותכים את הפיתות ומורחים אותן ברוטב, ומסדרים בהן 3 פרוסות פסטרמה מכל סוג.
4שמים מעל הפסטרמה עגבניות, גזר ומלפפונים ומעבירים לטוסטר.
5מחממים 2 דקות, ללא לחיצה, עד שהפיתה מזהיבה קלות, ומגישים מיד.

אין תגובות:

פרסום תגובה