יום ראשון, 10 במאי 2015

KEDS KIDS מציגה: קולקציית Crazy Summer לאביב קיץ 2015

KEDS KIDS מציגה:
קולקציית Crazy Summer
לאביב קיץ 2015




שבוע שעבר הוזמנתי להציץ מקרוב על קולקציית הקיץ של חברת KEDS KIDS בחנות החדשה בקניון איילון, חנות גדולה ומעוצבת עם מבחר פריטים רחב במיוחד.
בקולקצייה נמצא מבחר רחב של דגמים לבנים ולבנות, המשלבים שמחה, צבעוניות, שימוש במגוון רחב של עולמות השראה המרכיבים מראה צבעוני, מתוק ורענן לעונה החמה, טקסטורות, שילובי בדים, אופנתיות והמון רעננות קיצית.


מבחר דגמי יומיום ופנאי בקבוצה שמחה ושופעת חיוניות. הקו עושה שימוש בקשת של צבעים שמחים בשילוב של צבעי פסטל ובדפוסים, גלגלי ענק, גלידות ועוד. בקו נעשה שימוש בטכניקות שטיפה רכות, קרעים ואלמנטים כמו אבני חן וקפלים, הדפסים בהשראת שנות ה-80, שמלות מסתובבות או שמלות תחרה בקומות, פריטים בהם הדפסים של גלשנים, כחול ולבן . 




דפוסים דיגיטליים מטושטשים, בדי ג'ינס דקים, רקמות בסגנון גלביה, שטיפות טאי דאי ועוד, פריטים במראה ספורטיבי ילדותי ומתוק, שילובי בדים של טול רשת, אלמנטים נוצצים של פייטים, שימוש רב בצבעי אפרסק, שמנת, אפור ועוד.



קבוצה אלגנטית בהשראת הריוויירה של דרום צרפת ואיטליה. הקו שואב את השראתו מאוירת החופש וחופי הים וניתן למצוא בו שימוש באלמנטים כמו עיטורי פרחים, דפוסים של סירות ויאכטות, נקודות והדפסי פסים, שטיפת USED ליצירת מראה מכובס ועוד. הקבוצה כוללת את קו ה-Monet בהשראת הצייר הצרפתי מונה. הפריטים מעוטרים בדפוסי פרחים אימפרסיוניסטיים דפוסי פרחים אימפרסיוניסטים בגווני ירוק, טורקיז, תכלת, ורוד וסגול.




הדפסי חיות כמו לטאות, ציפורי פלמינגו, טוקן ועוד והכל בצבעוניות חריפה של וורודים, אדומים, צהובים, ירוקים וטורקיז, דפוסי צדפים והרים, צבעוניות מונוכרומטית ונגיעות צבעים מטאליים.




קולקציית אביב- קיץ 2015 ממשיכה את קודמותיה וכוללת את הקבוצות הייחודיות

Hits:
קבוצת פרטי אופנה טרנדיים במחירים אטרקטיביים במיוחד. בין הפריטים ניתן למצוא חולצות ג'ינס דקות, מכנסיים עם גומי במותן, חולצות טי מודפסות, מכנסי סקיני, מכנסי פרנץ' טרי, שמלות קיץ מחמיאות ועוד.
והכל במחיר של עד- 99.90 ₪ 

Must Keds:
מארזי פריטים שהם חובה בכל ארון של ילד במחירים אטרקטיביים ביותר. המארזים כוללים זוגות ושלשות של פריטי בייסיק כדוגמת מארזי טי שרט, מארזי טייטס, מכנסיים ועוד והכל בדפוסים ובצבעים קיציים.
מחיר המארזים נע בין 79.90-99.90 ₪.



Simply Soft:
קבוצה ייחודית בגזרת ה-Baby המתאפיינת בפרטי לבוש מפנקים ורכים במיוחד לשעות הפנאי בצבעים ובהדפסים נאיביים ומתוקים.
מחירי הקבוצה בין 29.90-59.90 ₪.

המון פריטים להשלמת הלוק כגון: נעליים, גרביים , כובעים, תחתונים ועוד...


בגדי ים:


טווח מידות 4-16 | טווח מידות BABY NB-4 |  טווח מחירים 29.90-199.90 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה