יום שבת, 9 במאי 2015

מלון בוטיק טמפלרס חיפה

לאחרונה יצאנו לנופש זוגי רומנטי במיוחד, רגע לפני סוף השבוע ביום חמישי לקחנו פסק זמן מהכל, מהעבודה, מהילדים- מהשגרה ויצאנו לזמן איכות.



את הבוקר התחלנו אצל גיא ויעל המקסימים - בית קפה קטן ומקסים, משם המשכנו ליקב (בקרוב הפוסט) ואז הגענו למקום הקסום הזה שנקרא טמפלרס.

המלון שוכן בלב העניינים, על הציר המרכזי של חיפה, סמוך לגנים הבהאים,וואדי ניסנאס , במרחק הליכה ניתן להגיע למגוון מסעדות, גלריות, ברים, בתי קפה, גלידריות ועוד.
בסמיכות למלון תמצאו מגוון מקומות חנייה (אנחנו מצאנו ממש בכניסה למלון)- יתרון משמעותי.


המלון בנוי בניגוד מושלם של ישן וחדש, המבנה שופץ ושודרג אולם עדיין במקומות מסויימים ה"ישן" נשמר ושומר, המבנה הינו אחד מראשוני הבתים במושבה הגרמנית והוקם לפני כמעט 150 שנה.
.
מבנה המלון כולל 2 קומות ומונה 13 חדרים מעוצבים בקפידה, ברמת אירוח גבוהה ביותר, כל חדר שונה זה מזה ומעוצבים בסגנון רומנטי קלאסי, קווים מודרנים משולבים עם אבן עתיקה, עיצוב אולטרה מודרני, סגנון כפרי ועוד.

אנחנו שהינו בחדר sphink- החדר מתאים לזוגות בלבד.
בחדר מצאנו מיטה זוגית מפנקת, מסך LCD , אינטרנט אלחוטי ללא תשלום, כספת, מיני בר שמכיל כל טוב (בתשלום), ערכת קפה ותה, מקלחון, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית ופינוקים נוספים (חלקם בתשלום).






צוות המלון עומד לרשות המבקרים בכל בעיה/שאלה/בקשה ולו הקטנה ביותר.
בקבלה תמצאו מבחר רעיונות לטיולים/סיורים/ביקורים בקרבת המלון- אנחנו אומנם הגענו עם לו"ז מתוכנן אך בהחלט קיבלנו רעיונות נוספים לביקורים בהמשך. 

את ארוחת הבוקר אכלנו במסעדת 'פטוש' הממוקמת בחצר קסומה לצד המלון, בין עצי הזית, בפינות ישיבה מעוררות השראה, כשברקע מוזיקה אוריינטאלית ונוף מרהיב המשקיף לגני הבהאים.



המסעדה, שהיא מוסד תרבותי רב שנים במקום, מציעה אוכל ים תיכוני טעים וטרי באווירה של מפגש ייחודי בין מזרח ומערב, המאפשרת הצצה אל הדו-קיום החיפאי במיטבו.
אנחנו בחרנו בארוחת בוקר טמפלרס-
2 ביצים לבחירה, מוגש עם סלט ירקות שוק טריים, מוזלי אישי, סלסלת לחמי הבית, גבינת פטה, גבינת שמנת, טפנד זיתים, סלט טונה, חמאה וריבה, שתייה קלה ושתייה חמה. תוספות לבחירה: בצל, עשבי טיבול, עגבנייה, פטריות.
וארוחת בוקר ים תיכוני-
מבחר טאפסים, לאבנה, זעתר, שמן זית, טחינה, חומוס, ממרח עגבניות מיובשות, זית סורי, סלט ירקות שוק טריים, גבינת פטה ופיתות, שתייה קלה ושתייה חמה.




ארוחת הבוקר כלולה במחיר החדר.

חופשה במלון טפלרס היא חזרה בזמן ועונג עכשווי. היא קלאסיקה של ממש ותענוג מודרני. היא מנוחה שלווה והנאה תוססת. היא נופש חיפאי יוקרתי, וחוויה ישראלית מופלאה. היא כל מה שאתם צריכים ורוצים לעצמכם, אין לי כלל ספק כי לכאן עוד נחזור רבות (בכל זאת אמרנו שיש 13 חדרים שונים, נצטרך לבדוק מקרוב גם את שאר החדרים).

שדרות בן גוריון 36, המושבה הגרמנית
חיפה,
ישראל
3502326
טלפון: 04-6297777
פקס: 077-5631913
info@templers-haifa.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה