יום ראשון, 17 במאי 2015

מסעדת תשרין - נצרת



בסופ"ש האחרון הצפנו לחופשה זוגית רומנטית וכיפית במיוחד בנצרת, התארחנו במלון גולדן קראון (הפוסט בקרוב), טיילנו בשוק (תמונות בסוף הפוסט) וקינחנו במסעדת תשרין המצוינת (עליה קיבלנו אין ספור המלצות).
דבר אחד אני יכולה להגיד - מזל שהזמנו מקום אחרת היינו צריכים להמתין המון זמן לשולחן , המקום היה מפוצץ, אין ספק כי האנשים מבינים עניין ומצביעים ברגליים .


מסעדת תשרין ממוקמת במרכז נצרת (המעיין 56), קרוב לכנסיית הבשורה ולעיר העתיקה. המקום נבנה בשנת 1868 ושימש כבית מגורים, דבר הנותן לו אווירה חמימה וביתית המושפעת מהעיצוב הייחודי והמוזיקה הנעימה המושמעת ברקע.



מסעדת תשרין ממוקמת במרכז נצרת (המעיין 56), קרוב לכנסיית הבשורה ולעיר העתיקה. המקום נבנה בשנת 1868 ושימש כבית מגורים, דבר הנותן לו אווירה חמימה וביתית המושפעת מהעיצוב הייחודי והמוזיקה הנעימה המושמעת ברקע.



המטבח של תשרין הוא שילוב של מטבח פיוז'ן המשלב בין אוכל מסורתי למנות עדכניות מהמטבחים המובילים בעולם, פרי יצירתם של השפים. המסעדה פתוחה כל יום מ-12:00 עד האורח האחרון ומציעה ללקוחותיה תפריט ים תיכוני עשיר ומגוון.


אז מה היה לנו?


התחלנו עם סלט תבולה - פיטרוזיליה, בורגול, בצל, נענע, מיץ לימון, מלח ושמן זית- סלט פשוט אך מלא בטעמים נפלאים, הסלט מגיע בגודל קטן ובגודל גדול, אם אתם יותר מזוג ממליצה ללכת על הסלט הגדול, הסלט כל כך טעים שהוא מתחסל בלי שמרגישים בכלל.



גבינת חלומי צרובה בתנור עם שומשום ועגבניות שרי- נשנוש נפלא לפתיחה:



חציל בלדי שלם קלוי מוגש עם טחינה אדומה וצנוברים- פשוט, קליל וטעים מאוד:


למנות עיקריות הגיעו לשולחננו:

מוחמר - נתחי עוף עם בצל וצנוברים על פיתה טאבון (זוכרים את התמונה של הטאבון מקודם?)- מנה נפלאה, קרנצית מצד אחד ומצד שני מלאת טעמים ועסיסית- לא בכדי המלצרית סיפרה לנו כי זוהי המנה הנבחרת של המסעדה, מנה מעולה:




קבב בשר (סיניה) ברוטב טחינה- הקבב נפלא, מתובל בדיוק כפי שאנחנו אוהבים ושילוב הטחינה יוצר ארומה מושלמת, רק לדעתי צריך לצרף למנה פיתות ו/או לחם על מנת להנות מהמנה עד הסוף.


 



קינחנו במלבי הבית - בהחלט אחד הטעימים שאכלתי - קינוח נפלא לארוחה נפלאה:


אנחנו אהבנו מאוד, בקרו גם אתם במסעדה, הנאה מרובה מובטחת לכם.

הבטחתי תמונות של השוק וכנסיית הבשורה נכון?




כיכר המעיין, נצרת
היי, אבל אל תשכחו להזמין מקום: 053-9442830

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה