יום חמישי, 14 במאי 2015

ליל מונקי (Lil’ Monkey.) הגיע לישראל

\\



מי שמכיר אותי יודע כבר שאני אמא ל-4 ילדים (2 נסיכות ו-2 נסיכים) בגילאי : 17,14,8,3.
אחד הדברים שהכי קשה לי להתמודד איתם בחיי היום יום של הילדים זה הרביצה האין סופית מול המסך- המחשב, הטלויזיה, הנייד והפלייסטיישן.

בעיקר הבנות יכולות במשך שעות לשהות מול המסך ללא כל תזוזה, אין ספק כי הרביצה הזאת אינה תורמת להם בכלל, זאת אחת הבעיות שמובילות להשמנת יתר בקרב הילדים,

כל הזמן בעלי מזכיר לי את ימי הילדות שלנו בהם היינו משחקים גומי, מחבואים, משחקי כדור ועוד, לא היינו יושבים בבית ובוהים במסכים (טוב, נכון, היינו רואים פינוקיו, זהו זה ועוד מעט תוכניות) ואין לי ספק כי לעיתים אני אף מתגעגעת לימים האלו בהם חברים היו חברים ולא חברים לצא'ט או לווטסאפ אולם לעיתים יש ביננו חילוקי דעות בהם אני "נהנית מהשקט" ומהרוגע שהם בוהים במסכים.

לאחרונה הפתענו את הקטנים בקיר טיפוס מדליק מבית ליל מונקי- מתקן שבהחלט מעודד אותם להתנתק מהמסכים, לצאת לגינה, להשתולל ולהוציא אנרגיה..


קיר הטיפוס הנ"ל הינו כיפת טיפוס שהוא פריט מהפכני מסוגו- מתקן טיפוס לילדים מגילאי 3-6(לדעתי ניתן גם לילדים מעט גדולים יותר), המתקן מיועד לגינה ו/או למרפסת גדולה (עם סורגים כמובן).


הילדים מעבירים שעות בפעלולים, ניסיונות לתרגילים מסובכים, טיפוס ו/או סתם רביצה מתחת למתקן ואף תחרויות ביניהם- כל השכנים הקטנים כבר ביקרו ודגמו את המתקן.


בעלי כבר הבטיח להם שמידי פעם בערבי שישי הוא יעטוף להם את המתקן ויהפוך אותו לאוהל מגניב.

אז איך הכל התחיל? ומה זה באמת הליל מונקי?
ליל מונקי הינה חברת צעצועים שהוקמה ע"י 2 שותפים אלון לביא ועידו קליין כהמשך ישיר לפעילות של 12 שנים בפיתוח וייצור צעצועים בסין (החבר'ה לאחרונה חזרו לארץ מטעמי ציונות).
החברה מתמחה בקטגוריות צעצועי פעילות לגינה ולבית.
קיר הטיפוס הינו פריט מהפכני מסוגו המשלב צעצוע גינה עם טכנולוגיית MOBILE - אם תכנסו לאתר של ליל מונקי תמצאו שם אפליקציה מדליקה בה הילדים רודפים אחרי קוף ופירות.

השילוב של צעצועי גינה וטכנולוגיית מציאות רבודה יוצרת צעצוע אינטליגנטי ואינטראקטיבי , שהוא מהפכה בתעשיית צעצועי הגינה (Outdoor) , ולמעשה זוהי הפעם הראשונה שפיתוח כזה נעשה בתחום והדבר הולך יד ביד עם מגמות השוק האחרונות.
המתקן נמכר בארץ ובעולם (ספרד, צרפת, ארה"ב, גרמניה , איטליה ועוד).


המתקן חזק ויציב , בטיחותי (עומד בתקני הבטיחות של EN-71/ ASTM), בשל משקלו הנמוך (שוקל 5-6 ק"ג) ניתן לניידו ממקום למקום, מיוצר במפעל פלסטיק בארץ, ההרכבה פשוטה.

משפר יכולות מוטוריות קוגנטיביות וחברתיות
מתקשר עם אפליקציית מציאות רבודה של משחק במרחב
גובה: 118 ס״מ | רוחב: 170 ס״מ
מתאים לילדים גילאי 3-6
מחזיק עד 80 ק"ג
רוצו לקנות והפתיעו את היקרים ללבכם, הנאה מרובה מובטחת להם.


את המתקן ניתן להשיג באתר Toyz.co.il עם שליחות עד הבית. או ברשת חנויות toys r us



תגובה 1: