יום רביעי, 4 באפריל 2018

הברווז שהפך לברבור- האומנם? נטור קליניק

האם ייתכן שנצליח להפוך לברבור יפיפיה מבלי להרגיש את סכין המנתחים? מהיום זה אפשרי - ניתן לעבור טיפולי יופי ואסתטיקה בנטור קליניק וכל זאת ללא סכין המנתחים.

נטור קליניק הוקם על ידי נטליה תור קוסמטיקאית רפואית ומומחית באסתטיקה וביוכימיה של העור, בעלת הכשרות מהארץ ומהעולם, בעברה (טרם עלתה ארצה) הייתה אחות.

המכון רחב ידיים וממוקם בבניין לב העיר השוכן בהרצליה (שפע חניה במקום), כבר בכניסה ניתן לחוש באנרגיות המדהימות שיש למקום להציע, כל פינה ופינה מטופחת, אסתטית ונעימה, מוזיקה נעימה מתנגנת לה ברקע, צוות המכון מקצועי, אדיב ושרירותי עד מאוד.

למכון יש היצע טיפולים רחב במיוחד, כל הטיפולים נעשים בעזרת מכשירים בעלי טכנולוגיות חדשות ומתקדמות ביותר,  בטוחים ומאושרים לשימוש, כך גם החומרים השונים בהם משתמשים במקום -להערכתי כי כל אחד/ת מאיתנו ימצא את מבוקשו במקום הן בתחום הפנים והן בתחום הגוף.



היצע הטיפולים כולל:

ספא קפסולה-טכנולוגיות מתקדמות (הפחתת משקל,טיפול בצלוליט,מתיחת עור).

מבחר עיסויים- עיסוי שוודי,עיסוי לימפתי,עיסוי רפואי,עיסוי מקלות במבוק,עיסוי למיצוק העור.

עיצוב הגוף- המסת שומן ללא ניתוח,הצערת היקפיים, FR למיצוק הגוף,אנטי צלוליט.

פרסותרפיה-ניקוי גוף מרעלים. שילוב של הנאה, בריאות ויופי. 

SHR הסרת שיער-בשיטה יעילה, מהירה וללא כאב. מתאים לכל סוגי העור ובכל עונה. זה ליהנות מעור חלק .

מזותרפיה ופוטותרפיה LED-הסטנדרט הגבוה של טיפול אנטי אייג'ינג משולב.

3DEEP RF- טכנולוגיית מתיחת פנים וצוואר ללא ניתוחים. התוצאות מדברות.

מבחר טיפולים בלייזר- העלמת נימים, העלמת סימני מתיחה, הסרת צלקות, הסרת איפור קבוע.

מתיחת פנים, העלמת סנטר כפול, הרמת עפעפיים – ללא ניתוח- HIFU, RF פרקשן, FIBRO BLAST- זהו למעשה הטיפול שאני בחרתי עליו אספר מייד.

דור חדש של פילינגים -טכנולוגיה מבוקרת של חידוש כימי של העור, ללא גירויים או טראומות לעור. נראים צעירים 365 ימים כל השנה.



אז כפי שסיפרתי מעלה בהתייעצות עם נטליה בחרנו בטיפול בטיפול מיצוק ומתיחת העור Fibro Blast- - מאחר ואני ממש סובלת מהסנטר הכפול החלטתי שאני רוצה לנסות ולטפל בו, כן, נטליה הסבירה מראש שהטיפול הינו טיפול ממושך ולא בקסם אחד, מדובר בתהליך בן חמישה טיפולים (בהפרש של 6 שבועות לפחות) אולם בהחלט גם לאחר טיפול אחד ניתן לראות תוצאה קלה במידית- הטיפול עצמו בן כחצי שעה ומתקיים ב-2 שלבים.

פיסברובלסט (תאי סיב) האחראים ליצור אלסטין וקולגן בעור. "פרץ פלזמה" זעיר מעודד התכווצות הסיבים ומותח את העור ברדיוס של מילימטרים ספורים. פרצים אלה ממוקמים באופן מיוחד- בצורת רשת, מה שמאפשר לקבל תוצאה מדהימה של ליפטינג באופן מידי- במהלך כל הטיפול נטליה משתפת על הנעשה, מסבירה לעומקו של עניין על כל שלב ושלב - לדעתי פרט חשוב ביותר.



תוך 30 דקות בלבד העור נהיה חלק! מלכתחילה המכשיר שימש לטיפול בשקיעת עפעפיים עליונות (חלופה נהדרת לניתוח בליפארופלסטי), אבל כעת משמש בהצלחה גם להחלקת הקמטים שבין האף לפה, הקמטוטים מסביב לעיניים, באזור הצוואר והפנים. כיום פיברובלסט נחשבת לאחת מטכנולוגיות הצערה היעילות והבטוחות ביותר.

טרם  הטיפול משתמשים בג'ל מאלחש- דבר שיגרום לנו להנות מהטיפול וכלל לא לחוש בכאב קל שבקלים.

התוצאה של הטיפול נשמרת ל2-3 שנים, עד הרגע שהעור שוב יאבד את גמישותו, בהשפעת הגיל וסביבה.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה