יום שישי, 20 באפריל 2018

בריאלה - מטבח שף בריא

מי שמכיר אותי יודע שהחיים שלי מאוד עמוסים, אמא לארבעה ילדים, נשואה באושר, מנהלת שיווק במשרה מלאה, בלוגרית פעילה מאוד, יו"ר בשלושה וועדים בבית הספר ועוד ועוד תוספות, כך שלעיתים גם 24 שעות ביממה לא מספיקות לי, לא אחת אני מוצאת את עצמי חושבת על אפשרות רכישת אוכל מוכן לילדי לאמצע השבוע ו/או אף חלילה לסופ"ש אך מחשבה טורדנית זו נזנחת מיד כשאני חושבת על כמות השמן/חומרים משמרים ועוד תוספות מזיקות שמוספים לאוכל על מנת שיצא מוצלח יותר, מה גם שילדי בעיתיים ולרוב אף לא מתחברים לטעמים הללו.

די במקרה הגעתי לדף פייסבוק של בריאלה אשר מציע קייטרינג ביתי בריא, מזין, טרי ומחומרי גלם באיכות גבוהה(הכולל משלוח עד הבית בתוספת תשלום של 15-40שקלים) - שיטוט מהיר בתפריט שבה את ליבי, התמונות עוררו את סקרנותי ויצאתי לדרך לבחינה קרובה של המוצרים.



את בריאלה הקימה אלה שהיא הבעלים והשף של המותג, היא החלה את דרכה בתחום הקולינריה כבר בגיל צעיר מאוד ובמשך למעלה מעשר שנים שימשה בתפקידים מגוונים במסעדות, בתי קפה וחברות קייטרינג, למדה והחכימה וכיום בוגרת קורסים מקצועיים רבים בטבחות ובקונדטוריה של "מכללת השף".

המטבח של אלה בעלת האמונה כי אוכל בריא יכול ומוכרח להיות טעים כולל קולינריה בריאה ונגישה. ישנם מבחר תפריטים משתנים לפי עונות השנה, מנות מיוחדות לחגים- בין המנות ניתן למצוא מנות טבעוניות, צמחוניות, ללא גלוטן ועוד.

כפי שציינתי מעלה כאן מקפידים על חומרי גלם איכותיים, לא מוסיפים סוכרים לאף אחד מהתבשילים, משתמשים בכמויות מינימליות של מלח, משתמשים בשמן זית בלבד ועוד.

כל המאכלים מתבשלים אך ורק לפי הזמנה, ביום המשלוח בלבד ועבורכם- כך שכל סועד מקבל את האוכל הטעים והטרי ביותר לפי דרישותיו (אגב ישנה אפשרות גם להזמנת אירועים). 

השיטוט באתר נוח וקל למשתמש, מחולק לקטגוריות השונות: לביבות, בשר, דגים, סלטים, תוספות, מרקים, קישים ועוד- כולל תמונות ותמחור כל מנה ומנה.



אז מה היה לנו?

מבחר לביבות אפויות, טבעוניות וללא גלוטן- בטעמי ברוקולי שקדים, כרישה ,כתומות- נחלו הצלחה, ייתרון אדיר לאלו ששומרים על תזונה נכונה ובריאה- למרות היותן אפויות בתנור טעימות להפליא:


שניצל עוף מצופה בפירורי לחם ושומשום אפוי בתנור- הפתעה ענקית לילדים שתמיד חשבו שאם זה בתנור זה נטול טעמים, הוא היה עסיסי וטעים במיוחד:


סטייק פרגית עסיסי- נתחי פרגית במרינדת מייפל קנדי (ללא סוכר), שום ויין לבן- הפרגיות עסיסיות וטעימות במיוחד (אל תתנו לצבע הבהיר להטעות אתכם הן ממש טעימות):


הקציצות של טליה- קציצות אפויות מפרגית והודו עם גזר, זוקיני, בצל, כוסברה, כורכום, כמון ומעט שיבולת שועל- טעימותתת מאוד, נחלו הצלחה מרובה הן על ידי המבוגרים והן על ידי הילדים:


מגדרה- אורז בסמטי, עדשים שחורות, גזר ובצל מטוגן- אני באופן אישי פחות מתחברת למנה זו אך שאר דיירי הבית מאוד אהבו והמנה נזללה במהירות שיא:


גולת הכותרת מבחינתי הייתה סלט אסייתי- אטריות זכוכית (ללא גלוטן) , פטריות מוקפצות, שעועית ירוקה, נבטים, רצועות גזר וצנון, כוסברה, בצל ירוק וטופו- סלט מדהיםםםם, אחד הטובים שיצא לי לטעום- ממליצה בחום:


כפי שבוודאי שמתם לב כל מרכיבי הארוחה הינם מרכיבים בריאים, מזינים ומותאמים לאלו השומרים על תזונה נכונה ונבונה, אנחנו מאוד אהבנו ואין לי כלל ספק כי עוד נחבור לבריאלה בהמשך, ממליצה בחום רב.


ניתן ליצור קשר במגוון דרכים:
בהודעה פרטית, בווטסאפ או בטלפון 052-6979740

או באתר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה