יום שלישי, 17 באפריל 2018

חדש בישראל! פורמולה פורצת דרך בעולם האנטי אייג׳ינג

חדש בישראל! 
פורמולה פורצת דרך בעולם האנטי אייג׳ינג: 
מותג הקוסמטיקה Seoul Dermaglam משיק מסכת פרימיום הידרוג׳ל: קולגן ריפייר אנטי אייג'ינג לתיקון נזקי הגיל, מיצוק , הרמה ועידוד ייצור קולגן תוך 20דקות.



SEOUL DERMAGLAM ,מותג הקוסמטיקה המוביל את מהפיכת ה-Kbeauty העולמית מציג פורמולת אנטי אייג'ינג פורצת דרך, ישירות מהמעבדות הדרמטולוגיות המתקדמות בסיאול. 

מדובר במסכת פנים על טהרת קולגן הידרוליזי בעל משקל מולקולרי רב טווחים בשילוב חומצה היאלורונית בתצורת סודיום היאלורנאט, שילוב מושלם המאפשר חדירה אולטימטיבית לעור, עידוד ייצור קולגן טבעי סוג 1 וסוג 2 ותמיכה בשרירים המחזיקים את העור למניעה ותיקון סימני ריפיון וצניחה. 

היום בעידן בו אנו קצרות בזמן ורוצות את הכל מהר ומיידי מסיכות הפנים הביתיות מהוות עבורינו הנשים את הפתרון האידיאלי והמושלם לטיפולי הפנים, כך במסיכות הפנים של מותג הקוסמטיקה SEOUL DERMAGLAM אשר לא מפסיק להפתיע ומשיק כל פעם מסיכה נוספת, חדשנית ואיכותית.

הפעם התנסתי במסכת קולגן ריפייר אנטי אייג‘ינג פועלת למיצוק, החלקת קמטים וקמטוטים, עיבוי חומרי המילוי הטבעיים של העור ומתיחתו. תוך דקות מסיום השימוש התוצאות נראות לעין והעור נולד מחדש בין לילה- האמת לרוב אני לא מאלו שמאמינות לכל מה שרשום על התווית אולם כאן הופתעתי בגדול, מדובר במסיכה מדהימה, כבר לאחר שימוש ראשון העור בריא, זוהר ורענן הרבה יותר (בתחילה לאחר שימוש במסכה העור אדמומי אך לאחר כשעה חולפת האדמומיות ומגיע הזוהר והברק עליו דיברתי מעלה).

מסכת קולגן ריפייר מומלצת לשימוש כטיפול ללילה, מוגשת באריזה חד פעמית השומרת על החומרים הפעילים מפני חימצון ומאפשרת שימוש קל ונוח. קולגן ריפייר מגיעה באריזה יוקרתית של 4 מסכות, בהן מומלץ להשתמש כטיפול אנטי אייג'ינג אינטנסיבי אחת לשבוע. 

הרכיבים במסכת קולגן ריפייר אנטי אייג'ינג: 

קולגן הידרוליזי: מיצוק ועיבוי חומרי המילוי של העור! 
קולגן הינו חומר טבעי האחראי ישירות לחוזקו ולגמישותו של העור. אובדן קולגן, המתרחש באופן טבעי עם השנים, הוא הגורם המרכזי לקמטים, קמטוטים וריפיון העור. הקולגן ההידרוליזי במסכת קולגן-ריפייר ידוע כמסייע לעור לייצר קולגן סוג 1 ,קולגן סוג 2 וחומצה היאלורונית אשר אחראים למיצוק ולעיבוי חומרי המילוי של העור. קולגן הידרוליזי ידוע גם כתומך בשרירים המחזיקים את העור מתוח ומסייע לשיפור רמות הלחות ומרקם העור. 

סודיום היאלורנאט - חומצה היאלורונית החודרת טוב יותר לעור! 
סודיום היאלורנאט הינו חומצה היאלורונית בחלקיקים מוקטנים אשר פותחה על ידי מדענים כדי לאפשר הפחתת הסיכון להתחמצות, הגברת יציבות החומצה ובמיוחד כדי לאפשר חדירה אינטנסיבית לעור. בנוסף, סודיום היאלורנאט יכולה להחזיק מים עד פי אלף ממשקלה, כך שהיא משמשת גם כמרכיב לחות מעולה, המסייע לצמצם את אובדן המים בעור ובכך תורמת להחלקתו, מיצוקו ומתיחתו. 

פרימיום הידרוג'ל – נוסחת פטנט בלעדית למעבדות DERMAGLAM 
החומרים הפעילים במסכת קולגן ריפייר מוגשים לעורך באמצעות מסכת פרימיום הידרוג'ל 33 גרם אולטרה איכותית, המהווה את פסגת הטכנולוגיה של עולם הקיי- ביוטי, ומוגנת בשלל פטנטים ובדיקות קליניות. ההידרוג'ל של דרמגלאם הינו בעל רמת צמיגות ופיזור גבוהים, להחדרה אולטימטיבית של החומרים הפעילים לעור והינו בעל שני חלקים, אחד לחלקן התחתון של הפנים והשני לחלקן העליון, להתאמה מושלמת לתווי פנייך ומכאן להזנה מושלמת של הסרום לתוך עורך. 

מסכת הקולגן החדשה קולגן ריפייר אנטי אייג'ינג מצטרפת למסכת הזהב סופר פרימיום אשר הושקה בישראל לפני כשנה וזכתה לביקורות נלהבות בקרב קהילת הביוטי בארץ. 

מחיר לצרכן : חבילה של 4 מסכות פרימיום קולגן ריפייר במחיר השקה של 249ש״ח בלבד! 
כולל משלוח עד הבית! 

להשיג באתר הרשמי com.dermaglam.www ובחנויות הדיוטי פרי ג׳יימס ריצרדסון 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה