יום שישי, 6 באפריל 2018

שימרו על ילדיכם- מהיום מסירים דאגה אחת מהראש


לפני מספר שנים נער כבן 15 שם קץ לחייו בשל שימינג חברתי ש"חבריו" עשו לו בעיקר על גלי הרשת החברתית, לצערנו זהו לא הסיפור היחיד עליו אנו שומעים, רק לאחרונה סופר בחדשות על נערה ש"חבריה" לספסל הלימודים לא חדלו מלהציק לה מילולית, פיזית ונפשית.

בטוחני שאין הורה שלא חושש מיום זה, אנו דואגים לילדנו בכל רמ"ח איברנו ורק רוצים לעטוף אותם בצמר גפן על מנת שלהם זה לא יקרה! לא אחת מצאתי את עצמי "מחטטת" לילדי בנייד הפרטי שלהם על מנת לעקוב קצת יותר מקרוב ולהיחשף לתכנים אשר מופצים בקבוצות השונות שלהם ולצערי לא אחת עליתי על דברים נוראים שלולא ידעתי עליהם סופם היה להתפוצץ ולהיגמר רע.

לשמחתי בבזק הבינו את המצוקה ההורית שלנו והקימו עבורנו את תוכנת הסייבר קידס אשר בהתקנה קלה ופשוטה בניידים שלנו ושל ילדינו אנו נחשפים לכל התכנים הפוגעניים אשר נמצאים שם בקבוצות הרבות בהם הם חברים.



מודה לא אחת אני נחשפת לתכנים מאוד לא קלים לעיכול אולם יותר משמחה שגיליתי אותם בזמן, לא אחת ניהלנו שיחות אני וילדיי, אני והצוות החינוכי שמלווה אותם בזמן אמת על מנת לעצור את התופעה ואני יותר משמחה שאני כאן על מנת לעצור את המגפה טרם תהפוך למפלצת.




מניחה שחלקכם בוודאי צפו בפרסומת ההשקה של בזק בינלאומי אשר מעביר לכולנו את המסר:

ממליצה בחום הורים יקרים, התקשרו עוד היום 5014* והורידו את האפליקציה בנוחות, קלות ויעילות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה