יום שלישי, 17 באפריל 2018

פסטה ברוטב שמנת עם מרכיב סודי

אם תשאלו את ילדיי מה הם מעדיפים לאכול בשרי או חלבי חיש מהר תיפול ההחלטה כי העדיפות הברורה שלהם הינה בגזרת המטבח החלבי, אמש בשובי מהעבודה הגיעו אלי הזאטוטים ומיד ביקשו לארוחת הערב פסטה ברוטב שמנת ופיטריות אותה הם אוהבים מאוד.

הרוטב שלי הינו רוטב סודי, מיוחד וטעים ביותר, הפעם החלטתי לחלוק עימכם ולשתף את הסוד, אז קדימה הפשילו שרוולים ובואו נצא לדרך.

המצרכים:
שמן זית
50 גרם חמאה
בצל קצוץ דק
4 שיני שום כתושים
סלסלת פיטריות טריות חתוכות
מעט ערמונים קצוצים (בכוונה אני קוצצת אותם כי הילדים שלי לא אוהבים וכך לא רואים אותם)
שמנת מתוקה
100 מ"ל קרם קוקוס
100 גרם מוצרלה מגורדת

פסטה אסם

אופן ההכנה:
לשים בסיר חמאה+שמן זית ולהזהיב קלות את הבצל, כאשר הוא בגוון זהוב להוסיף את השום למספר שניות, לערבב היטב ולהוסיף את הפיטריות והערמונים ולאדות 2-3 דקות.

להוסיף את השמנת מתוקה+קרם קוקוס ולבשל על אש קטנה כעשר דקות.

להוסיף את הגבינה לערבב היטב ולכבות את הסיר.

את הפסטה לבשל לפי הוראות היצרן ולערבב היטב- להגיש חם ולהתענג!!





הפעם בחרתי להשתמש בפסטה פנה מבית אסם פלוס (בסדרה פסטה פנה, ספגטי ופתיתים), כל המוצרים  מכילים 50% יותר חלבון. מדובר בפיתוח ייחודי המאפשר להעשיר את הפסטה והפתיתים האהובים של אסם בחלבון איכותי מבלי לפגוע בטעם ובמרקם של המוצרים המקוריים, המוכרים בכל בית בישראל. סדרת " אסם פלוס חלבון" מהווה המשך למסע התזונתי של אסם, במסגרתו היא פיתחה מוצרים טעימים ואיכותיים בעלי תרומה תזונתית ייחודית המועשרים ב קמח מלא, סיבי שיבולת שועל, ירקות וכעת גם בתוספת חלבון.

החלבון במוצרי הפסטה והפתיתים החדשים מורכב משילוב של דגן (חיטה) וקטנייה (אפונה), המהווה חלבון איכותי יותר מאשר חלבון שמקורו בחיטה בלבד. ידוע כי חלבון מהווה מרכיב משמעותי בתזונה נכונה ולאחרונה המודעות לחשיבותו גדלה בקרב הציבור. אורלי פיינה, דיאטנית קלינית ומנהלת תחום התזונה באסם: "לחלבון תפקיד חשוב בתזונה שלנו, הוא מסייע בבניית תאים וביצירת הרקמות ותומך בתהליך הגדילה ובניית השרירים".




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה