יום שלישי, 24 באפריל 2018

לודנס- הטבעונית של פתח תקווה

בשנים האחרונות אנו שומעים על יותר ויותר אנשים שהופכים להיות טבעוניים או כאלו שממעיטים באכילת בשר, גם אני לאחרונה נכללת ברשימת האנשים הממעיטים לאכול בשר, מוצאת את עצמי ברוב השבוע אוכלת יותר ירקות , פירות וקיטניות , לא אחת מוצאת את עצמי מחפשת לעצמי מסעדה שתיתן לי מענה זמין ומהיר



רשת מסעדות "לודנס אקספרס" הינה רשת המזון המהיר הטבעוני הראשונה בישראל, מונה כארבעה סניפים (חיפה, רעננה, תל אביב וכעת בפתח תקווה), הרשת כשרה, הוקמה לפני כשנה על ידי זוג היזמים אורן פטאל ומיכל שוחט פטאל.

המסעדה בפתח תקווה ממוקמת בסיבים 9 מתפרסת על שטח של 150 מ"ר במסעדה יש 30 מקומות ישיבה כאשר הישיבה הינה חופשית במתחם המסעדה, בפנים ובחוץ עם הזמנה מהדלפק, ללא שירות מלצרים, כיאה לרשת מזון מהיר. 

בתפריט המסעדה מוצעות מגוון מנות כגון בוריטוס שווארמה, נקניקיות מחלבון אפונה, קציצת פלאפל ועוד, המגיעות בטורטייה או לחמנייה מחיטה מלאה / ללא גלוטן וכן תוספות שונות כגון אורז, פוטטו, מרק וכדומה כאשר עלות מנה עיקרית הינה 25 ₪ בלבד ומנה ראשונה הינה 15 ₪ בלבד! בנוסף אורחי המסעדה יכולים להרכיב סלט ממבחר עשיר של ירקות וליהנות ממבחר תבשילים ומרקים המשתנים במהלך השבוע וכן מיצים סחוטים, שייקים ואפילו אייס קפה טבעוני. הבשורה של רשת לודנס אקספרס הינה באוכל טבעוני בריא, טעים ומשביע במחירים שווים לכל כיס. 

אז כאמור אמש הגענו לדגום את התפריט העשיר, אנחנו נהננו מאוד ומזמינה גם אתכם להתענג על הטעמים המופלאים (אגב, חלק נכבד מלקוחות המסעדה הינם אנשים שלא בהכרח טבעוניים).

אז מה היה לנו?

סלט בריאות- עלי בייבי, נבטים, גזר, פטריות, טופו טבעי, עגבניות שרי וגרעיני חמניה- סלט פרשי, מרענן וטעים:




סלט קינואה-אגוזי מלך, חמוציות, פטרוזיליה, סלרי, שמן זית וסילאן- סלט מצויין, טעים מאוד , כזה שגרם לי לרצות להמשיך לנשנש ולנשנש:



לביבות ירקות , לביבות עדשים- לביבות טעימות ומפנקות במיוחד:




אנטיפסטי- מבחר ירקות צלויים בגריל, נימוחים, טעימים ומפנקים:



בגזרת המנות העיקריות דגמנו:

שניצל בורגר- שניצל סייטן עם ציפוי פירורי לחם, מוגש עם חסה, עגבנייה, בצל סגול, מיונז אלף האיים וחרדל- זוהי המנה המועדפת עלי, טעימה מאוד, ממליצה בחום:



בורגר עדשים (ללא גלוטן)- קציצה מנבטי עדשים, פטריות, אגוזי מלך, סלרי וטחינה מלאה מוגש עם חסה, עגבנייה, בצל סגול, מיונז אלף האיים וחרדל:



סופר בורגר (ללא גלוטן)- קציצה מכוסמת, קינואה, קייל, לוביה מונבטת, פטריות, גזר, זרעי פשתן, צ'יה וסלק. מוגש עם חסה, עגבנייה, בצל סגול, מיונז, אלף האיים וחרדל- בורגר מעניין וטעים:



בוריטוס שווארמה- נתחי סייטן בסגנון שווארמה בתיבול קלאסי- אני באופן אישי לא טעמתי אך שותפי לשולחן התמוגגו מהנאה, מאוד התחברו לטעמים:




תבשיל מרוקאי- ארטישוק, מנגולד, אפונה, תפו"א וסלרי ללא גלוטן. על מצע של אורז / קינואה- מנה מצויינת, מעניינת ובעלת טעמים ביתיים מרוקאים אותנטיים:



בגזרת המתוקים דגמנו (אני באופן אישי ויתרתי על המתוקים אך שותפיי לשולחן מאוד אהבו וטענו כי כלל לא הרגישו כי מדובר במוצרים טבעוניים):

בר שוקולד- שכבות של נוגט קריספי, קרם שוקולד בלגי בציפוי גנאש פררו רושה, ומעליו טוויל של שוקולד מריר:



פרפה חלבה- על מצע שוקולד קריספי בשילוב נוגט, פרפה חלבה בציפוי עדין של שומשום לבן ושומשום שחור:



עוגת ביסקויטים- שכבות ביסקוויטים, קרם וניל שוקולד קריספי, בציפוי עדין של גנאש שוקולד מריר:



סושי שוקולד:



על התפריט של לודנס אקספרס אמון היועץ הקולינרי ושף הרשת גל ברזילי אשר מציע את מנת השף- המבורגר המורכב מקייל, קינואה, כוסמת, אגוזים, עדשים ולוביה מונבטת, סלק ועוד לצד סדרת רטבים טעימים במיוחד. את המסעדה מלווה גם דיאטנית קלינית רוני עמיצור לוי המתמחה בתזונה טבעונית ולצד פיקוחה על המנות ועל הערכים התזונתיים היא בנתה מנות מיוחדות המתאימות לספורטאים. 

המסעדה הינה כשרה והיא פתוחה לקהל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00 עד 22:30 

שישי בין 10:00 ל- 15:00 במסעדה שירות משלוחים שפועל בפתח תקווה, קרית אונו, רמת גן וראש העין 

טלפון המסעדה: 8476* 

הזמנת משלוחים באתר: www.ludens-express.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה