יום שני, 16 באפריל 2018

הרבלייף גם בחו"ל

אני בשוק, אני בהלם, אני המומה.

נסענו לסופ"ש קצר בחו"ל, מודה, לראשונה בחיי פשוט חששתי מהנסיעה הזו בכל ליבי, בכל נסיעותינו בעולם אני אוהבת להחשף למאכלים המקומיים ,לטעום מהטעמים השונים ולחוות את טעמי המטבח המקומי - הפעם בשל היותי בתהליך כבר כארבעה שבועות החלטתי שאני ממשיכה בשמירה הקפדנית ולא "נופלת לקטנות", ידעתי שאת השייקים לא אוכל לקחת עימי אולם חטיפי האנרגיה+ תה הצמחים ליוו אותי גם שם והצלחתי בענק!!! חזרתי מחופשה לראשונה בחיי מינוס 1.7 ק"ג!! זה מעולם לא קרה עד כה!!!

הפעם פשוט עשיתי שינוי חשיבה, לא נתתי לאוכל לנצח, אני ניצחתי אותו, ידעתי שיש לי מטרה ואני דבקה בה עד כלות.    

לראשונה בחיי הרגשתי שאני מכתיבה לעצמי את הטיול ולא האוכל, לראשונה בחיי הוא פשוט לא העסיק אותי, בשיטוטים ברחובות לא ראיתי את הפיתויים הפזורים בכל מקום, לא הרחתי את ניחוחות המאפים שצצו להם מכל פינה - ראיתי רק את המטרה!!!

טרם הנסיעה התייעצתי עם רוני (המלאך שלי מהרבלייף), שיתפתי אותה בלבטים ובפחדים שלי והיא בשיחת טלפון קצרה פשוט העבירה לי אנרגיות מטורפות עם שפע מילות הרגעה, ידעה שאני אצליח, וציידה אותי בטיפים והמלצות.

את הבוקר התחלתי עם תה הצמחים המלווה אותי כבר למעלה מארבעה שבועות, ארוחת בוקר קלילה שכללה ירקות, גבינה וביצה קשה.




בהמשך היום עוד תה צמחים+ חצי חטיף חלבון של הרבלייף, ובערב מנת דג ושפע ירקות.




במהלך היום שילבנו המון הליכה, שחייה בבריכה שתרמו הן למצב הרוח והן לתהליך ההרזייה.


למי שלא מכיר המשקה מסייע להרגשה אנרגטית, בזכות תמציות התה הירוק הקיימות בו, כמו גם תמציות התה השחור והקפאין. מחקרים מראים כי שילוב שלושת התמציות יחד תורמות לירידה במשקל. בנוסף, המשקה מכיל תכונות המגבירות את קצב חילוף החומרים בגוף ותכונות נוגדות חמצון - תכונות אלו הופכות אותו לחלק בלתי נפרד מכל תוכנית לבקרת משקל.


לדברי מיטל עזר - תזונאית הבית של הרבלייף ישראל (BSC ותזונאית קלינית): "מחקרים מראים כי משקה תה צמחים נמס, עשוי לסייע בתרומה לביצועים המנטאליים. הוא מסייע בשמירה ושיפור הערנות. המשקה מכיל את יתרונותיו הבריאותיים של התה הירוק ומשלב מבחר עשבי תבלין. שימוש במוצר זה מסייע להמרצת האנרגיה". 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה