יום שלישי, 10 בדצמבר 2019


מודה, אני שונאת סופגניות!! ובשנים האחרונות בשל ירידה במשקל ושמירה על אורח חיים בריא משתדלת עד כמה שפחות לגעת באסון טבע הזה. אולם עם ספינג זה כבר סרט אחר, מזה אני לא מצליחה לחמוק ומוצאת את עצמי בחנוכה אוכלת מידי ערב לפחות 1, זה טעים לי בטירוףףף. 

הפעם אני חייבת להמליץ לכם על הכנת ספינג מדהים של יונית צוקרמן ממלכת המטבח (מיד אצרף מתכון אך מצרפת גם קישור לאתר)  שאני מכינה מידי שנה, לרוב בני הבית אוהבים אותו עם סוכר נטו אולם כשאני מארחת ורוצה גיוון בשולחן החג אני מצפה אותו עם מבחר ציפויים מדליקים ומיוחדים, טעימים ומפתיעים.

קדימה להפשיל שרוולים, הכינו ופנקו את בני הבית , מבטיחה לכם ספינג כזה טרם אכלתם:

לבצק:
חצי קילו קמח
כף שמרים יבשים של מיה
2 כפות סוכר [שטוחות]
2 כוסות מים.
שמינית כוס שמן.
חצי כף מלח.

אופן הכנה:
כל חומרי הבצק למעט המלח במיקסר עד ליצירת גוש בצק, הוספת המלח ולישה נוספת
לא לחשוש מהבצק שהוא דביק
זה בסדר זה סימן להצלחה העיקר שיהיה ספוגי רך למגע.
לכסות בשקית ולתת לו לתפוח שעה וחצי.

מניחים קערה עם מים כי את את הספינג’ ויוצרים בעזרת ידיים רטובות עיגולים עם חור באמצע מעין כעך או טבעת ומטגנים.

אבל לא לפני שלוקחים חתיכה קטנה מהבצק ובודקים את השמן, אם החתיכה צפה אז סימן שהשמן מוכן.





הפעם כפי שציינתי מעלה השתמשתי בשמרים יבשים אינסטנט לאפייה מבית מיה תעשיות מזון (באופן אישי מאוד אוהבת את המותג ומשתמשת בו לא אחת בשגרת היומיום שלי).

'מיה תעשיות מזון' מחזקת את קטגוריית האפייה ומשיקה לרגל חג החנוכה 'שמרים יבשים אינסטנט לאפייה', באריזת וואקום, לשמירה על טריות לאורך זמן. 

לדברי טל שגיא סמנכ"ל מכירות 'מיה תעשיות מזון': "קטגוריית האפייה בישראל נמצאת בצמיחה בשנים האחרונות ואנו ב'מיה תעשיות מזון' שמחים להנגיש מוצר מעולה נוסף לצרכן הישראלי – שמרים יבשים אינסטנט לאפיה, המצטרף למגוון המוצרים שלנו בקטגוריה." 

קטגוריית האפייה של 'מיה תעשיות מזון' כוללת מוצרים לאפייה מהנה, ביניהם: אבקת אפיה, סוכר וניל, פודינג אינסטנט, אבקת סוכר, שוקולד צ'יפס אמיתי, קמח תפוחי אדמה, סילאן טבעי ומוצרים רבים נוספים. 

חברת 'מיה' , מחברות המזון הישראליות הצומחות ביותר, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: קטניות, אורז ודגנים, מוצרי עזר לאפייה, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד. החברה משקיעה רבות ברכישת ציוד ומכשור מתקדם, במחקר ופיתוח של מוצרים חדשים בעלי ערך מוסף. מוצרי "מיה" הינם בעלי רמת הכשרות הגבוהה ביותר- כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות. כל המוצרים פרווה, מיוצרים בישראל ונארזים בסביבה חופשית מגלוטן. 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה